heb ik nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zin in een eitje met spek, kop koffie en croissantje
Jou zou ik Honoré genoemd hebbenquote:
neuj niet meer nadat je zeurde om een croissantjequote:Op woensdag 18 maart 2020 16:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
maar ik mag wel zo gezellig bami bij je komen eten?
Erg afhankelijk van wat voor type masker het is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Mondmasker werd maar 20 tot 30 minuten, zegt een mevr op de radio
kutquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj niet meer nadat je zeurde om een croissantje
Doe je snelquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:44 schreef Nizno het volgende:
zo de ramen achter zijn schoon, die boven wachten maar tot het mooier weer wordt
Geen idee. Was net op de radio.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:46 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Erg afhankelijk van wat voor type masker het is.
Ikquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:47 schreef Nizno het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)av6ejLR3uUi-9C6W6W54
wie had er nou problemen met laconieke ouderen?
twee ramen van 2 bij 1 en twee kleintjes er boven van 1 bij 0.5 ofzoquote:
heb je m weer stukkemaakt?quote:
nee hoor geen blote doos gepostquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zeker een blote doos dat het niet mag
Mag in DMquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
N
[..]
nee hoor geen blote doos gepost
Op woensdag 18 maart 2020 10:19 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:51 schreef Pumpalov het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 18 maart 2020 10:19 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Zorgmedewerkers : Zeker ouderen hebben grote kans te overlijden aan dit virus. Vermijd sociale contacten! Blijf thuis!!!!!
Senioren over de hele wereld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding]afbeelding ]
Is. Niet alleen met ouderen Ook ouders met kinderen begeven zich massaal in gebieden waar veel mensen samen komen. Ik las in de krant ook al de jeugd die zich verzameld op een skatebaan en gewoon met elkaar speelt en knuffelen er heel veel die het niet serieus nemenquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:47 schreef Nizno het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)av6ejLR3uUi-9C6W6W54
wie had er nou problemen met laconieke ouderen?
Dom van zequote:Op woensdag 18 maart 2020 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is. Niet alleen met ouderen Ook ouders met kinderen begeven zich massaal in gebieden waar veel mensen samen komen. Ik las in de krant ook al de jeugd die zich verzameld op een skatebaan en gewoon met elkaar speelt en knuffelen er heel veel die het niet serieus nemen
maar door meeroken gaan er meer dood zegt de antirooklobbyquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
We hebben nu trouwens in deze korte tijd meer gevallen en doden dan mexicaanse griep totaal
betwijfel ikquote:
nee er was iemand die opa niet binnen kon houdenquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is. Niet alleen met ouderen Ook ouders met kinderen begeven zich massaal in gebieden waar veel mensen samen komen. Ik las in de krant ook al de jeugd die zich verzameld op een skatebaan en gewoon met elkaar speelt en knuffelen er heel veel die het niet serieus nemen
ik was op schoolquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik was op school om schoolwerk op te halen zei de juf ja de kinderen maar lekker veel buiten laten spelen en als ze zich vervelen maar huiswerk maken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Preciesquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zie als ik boodschappen ga doen ook gewoon hordes kinderen samen spelen. Ja, gooi dan de scholen maar weer open. Zo werkt het niet natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |