quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gisteravond een hele horde ouders met de kinderen in de speeltuin. Supergezellig.
En de overbuurman van mijn zus gaat gewoon met een vrijwel zekere corona (zijn tante is een bevestigd geval en ligt op de IC) terwijl hij nog koorts heeft lekker de garage opruimen en met de buurman kletsen. De kinderen die ook ziek zijn mogen lekker naar buiten om de hele straat onder te kuchen en te niezen.
Werkt goed, dat 'eigen verantwoordelijkheid'.
Ja, maar die hebben er schijt aan blijkbaar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch ook de verantwoording van de ouders.
Ja dat zie je overalquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:58 schreef Pumpalov het volgende:
RIVM : HANDEN WASSEN!!!!!!!!!!!!!!!!! VIRUSSEN KUNNEN ZO IN JE LICHAAM KOMEN
Ieder kind
[ afbeelding ]
hier doen ze het goed, straatapp heeft een rooster gemaakt wanneer welk gezin de kinderen buiten mag gooien. en ouders van t gezin is dan ook buiten dat ze de straat nie uit gaan. mogen gebruik maken van elkaars trampo's en basketbalspul enzo.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch ook de verantwoording van de ouders.
Het trieste is dat één zo'n gezin het voorzichtig doen van 200 andere gezinnen ongedaan kan maken.quote:
Wie?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:00 schreef Pumpalov het volgende:
Erg jammer dat @:dud0r niet inhaakte op mijn Honoré-vermelding
Truequote:Op woensdag 18 maart 2020 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het trieste is dat één zo'n gezin het voorzichtig doen van 200 andere gezinnen ongedaan kan maken.
belachelijk... ik ben met de kinderen naar de zeedijk geweest geen kip tegen gekomen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zie als ik boodschappen ga doen ook gewoon hordes kinderen samen spelen. Ja, gooi dan de scholen maar weer open. Zo werkt het niet natuurlijk.
Ik het bosquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Belachel
[..]
belachelijk... ik ben met de kinderen naar de zeedijk geweest geen kip tegen gekomen.
Gadverquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:01 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
https://preview.redd.it/w(...)cd03035b5e4707919190
das hartje winterquote:
Opeens veracht ik je niet meer.quote:
doe ik al 39 jaarquote:
Ik vond jou ook al goed bezig in het Corona subforum.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |