Absoluut.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
vraag het nog een keer
De winkels die nu dicht zijn gegaan. was dat overdreven van ze ?
Ja het WHO vond de aanpak van Nederland ook niet helemaal top, toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:25 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Niet echt. Binnen het WHO zitten ook genoeg experts.
Dat jij dat vertaalt naar 'het internet'....tja.
Andere mensen binnen het RIVM weten waarschijnlijk meer van sociale dynamiek en gedrag. Jaap kan niet overal expert in zijn. Ieder zijn vak.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat hij heel veel verstand heeft van zijn vak, maar niet veel van de samenleving snapt. Daarnaast heeft het RIVM gewoon meerdere malen verkeerde en onvolledige aannames gedaan. Altijd de kant van het glas is half vol gekozen.
Eens, maar bedoelde meer vanuit maatregelen van overheid.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mwoah, de T-Mobile winkel lijkt me toch wat overdreven uit preventieoogpunt
Goede vraag, maar slecht antwoord.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:26 schreef Red_85 het volgende:
'We hebben een schaarste aan testen en we willen de testen inzetten voor de risico groepen'
AMATEURS!!!
Daar laten ze dan weinig van merken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Andere mensen binnen het RIVM weten waarschijnlijk meer van sociale dynamiek en gedrag. Jaap kan niet overal expert in zijn. Ieder zijn vak.
ah ook logisch jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eens, maar bedoelde meer vanuit maatregelen van overheid.
De winkels die zeld besluiten te sluiten doen het vooral om economische redenen.
En zo blijf je het complete RIVM maar goed praten, terwijl er best kritiek op mag zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Andere mensen binnen het RIVM weten waarschijnlijk meer van sociale dynamiek en gedrag. Jaap kan niet overal expert in zijn. Ieder zijn vak.
Hoeveel mensen zitten wel niet met hun tengels aan die showmodeltelefoons?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mwoah, de T-Mobile winkel lijkt me toch wat overdreven uit preventieoogpunt
Zal ook wel meespelen ja, maar denk toch vooral het eerste.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ook logisch jaEn misschien ook wel maatschappelijke druk ofzo?
Zolang zijn team bij het RIVM hem daar in aanvult hoeft dat natuurlijk geen probleem te zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat hij heel veel verstand heeft van zijn vak, maar niet veel van de samenleving snapt. Daarnaast heeft het RIVM gewoon meerdere malen verkeerde en onvolledige aannames gedaan. Altijd de kant van het glas is half vol gekozen.
Was het maar zo zwart/wit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En zo blijf je het complete RIVM maar goed praten, terwijl er best kritiek op mag zijn.
Schiet toch niet zo in de kramp als er kritiek op is, en dat gaat ook op voor mensen als ik; niet in de kramp schieten als er wat positiefs over te melden is.
Klopt, maar je hebt ook niets aan faillissementen en mensen massaal in de schuldhulpverlening.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:27 schreef Confetti het volgende:
Ik vraag me wel af hoe de Staat al die deeltijd-ww uitkeringen in hemelsnaam gaat betalen. Er zijn zeker bedrijven getroffen, maar ze springen er als een stel hyena's op. 78.000 individuele aanvragen, maar dat zijn dus bedrijven en niet het aantal werknemers. Je zit letterlijk zo aan heel Nederland dat deeltijd-ww aanvraagt, waarbij maar liefst 90% wordt gecompenseerd.
Die 90 miljard gaat het kwartaal niet uithouden.
Huizenmarkt-crash incoming en mijn huis staat pas volgende week in de verkoopquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:28 schreef _I het volgende:
Juni/juli is 'rode curve', alle aanpassingen laten het langer duren.
Maanden dus!
Wat luister je precies?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik luister net een schuin oor.
Wat ik hoor zijn heldere antwoorden. Op goede vragen.
Mooi transparant dit.
Volgens mij zit het meer in de communicatie naar buiten waar in eerder stadium wat dingen ongelukkig zijn geweest. Dit zijn wel de mensen die hiervoor gestudeerd hebben. En hun krijgen ook adviezen van meerdere medische instanties in Nederland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |