quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, een medische belg zei mij dit net
quote:• België gaat vanaf vanmiddag tot en met 5 april in lockdown. Belgen mogen dan alleen supermarkten, apotheken, tankstations en banken bezoeken of voor noodgevallen naar buiten. Alle niet-essentiële winkels gaan dicht, meldt HLN. De toegang tot supermarkten wordt beperkt tot maximaal één persoon per tien vierkante meter en maximaal 30 minuten. Kappers mogen maar één klant per keer toelaten.
Nee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Ahh okay, dat is dan dus geen vrij toegankelijke info die regelmatig een update krijgt?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Deze vrouw.twitter:EsthervdBroek81 twitterde op woensdag 18-03-2020 om 10:03:21@:Lenny__GOAT Klopt, dat wil ik helemaal niet.
Als FvD’ers je serieus gaan nemen weet je namelijk zeker dat je uitspraken wetenschappelijk gezien kant noch wal raken. reageer retweet
Jammer. Wel degelijk interessant.quote:
ik zie dus wel staan dat de ene dodelijker is dan de andere en die andere is weer besmettelijker, tja op google staan veel verwijzingen, maar weet niet of die op dezelfde bron zijn gepubliceerdquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:54 schreef _I het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik heb alle bronnen gelezen en onthouden. Dat zegt nog steeds niet dat er twee varianten rondgaan.
Het is gewoon nog niet onomstotelijk vastgesteld. Er zijn heel veel splitsingen al geweest, maar dat hoeft verder niets te betekenen.
Luisteren jullie met stront in je oren ofzo?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:59 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Na dit verhaal zou ik zeggen van wel van Jaap god. Scholen ook weer.
nee dan krijg je weer de rode lijnquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:59 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Na dit verhaal zou ik zeggen van wel van Jaap god. Scholen ook weer.
Mensen staan alweer zo ver met de hakken in het zand dat ze niet kunnen inzien dat Jaap (en Rutte) het allemaal vrij redelijk aanpakken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:57 schreef Fretwork het volgende:
Ik kijk met 20 minuten vertraging, maar snap de mensen die twijfelen aan de heer van Dissel echt niet. Helder, goed verwoord, zo goed als mogelijk geinformeerd.
Hebben ze eerder inschattingsfouten gemaakt, ja, maar dat is achteraf altijd makkelijk roepen
Tax van de intelligentie is bereiktquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Luisteren jullie met stront in je oren ofzo?
Same . Gelukkig wat samenvattingen op FOK! Daarnaast wat jammer dat het wederom alleen RIVM lijkt te zijn (wc eend)quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:44 schreef Fukushima het volgende:
[..]
ik ben tussendoor ook nog aan het werk, kan het niet volledig volgen
Kijk eens naar het overlijdens grafiekje. 60+’ers zijn geen leerlingen toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat is dit voor tokkie die denkt dat ze slim is?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Deze vrouw.twitter:EsthervdBroek81 twitterde op woensdag 18-03-2020 om 10:03:21@:Lenny__GOAT Klopt, dat wil ik helemaal niet.
Als FvD’ers je serieus gaan nemen weet je namelijk zeker dat je uitspraken wetenschappelijk gezien kant noch wal raken. reageer retweet
ja ook gigantische stap geweest, zal wel echt noodzakelijk zijn geweestquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:00 schreef Fukushima het volgende:
[..]
nee dan krijg je weer de rode lijn
NVIC ook, mocht je om wat voor reden dan ook twijfelen aan hun integriteitquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:00 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Same . Gelukkig wat samenvattingen op FOK! Daarnaast wat jammer dat het wederom alleen RIVM lijkt te zijn (wc eend)
Net zoals 80% van de Nederlanders.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Klopt. Ga voor het eerst op Rutte stemmen volgende verkiezingen. Wat een held is dat. Lekker je eigen goede plan trekken. 👌👌👌quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mensen staan alweer zo ver met de hakken in het zand dat ze niet kunnen inzien dat Jaap (en Rutte) het allemaal vrij redelijk aanpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |