Ik hoop wel op strengere maatregelen eerlijk gezegd. De huidige gaan niet werken en zijn niet genoeg om het in te dammen, zéker niet hier in Brabant (Breda).quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
O Jee. Hopelijk niet toch een volledige lock down.
Zoals over heel de wereld gebeurt. Kappen hiermee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:07 schreef Cronometer het volgende:
Turken in Turkije proberen te ontsnappen terwijl ze verplicht in quarantaine zijn.Dom volk.
Fucking dom gewoon.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar Rutte hep gezegd dat we het virus aanpakken zoals het bij Nederland past hoor!
En we zijn gewoon een beetje stout door niet naar de WHO te luisteren!
En dan hierover een debat dat begint om 1300?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:05 schreef theNull het volgende:
https://nos.nl/livestream/npo-politiek.html
Technische briefing van Jaap van DIssel... Misschien interessant.
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En dan hierover een debat dat begint om 1300?
Thanks!quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:05 schreef Mijk het volgende:
[..]
Meerdere
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf
https://www.volkskrant.nl(...)smettingen~b4c2141f/
https://www.parool.nl/wer(...)immuniteit~b99537fa/
Er is nog zat meer, maar als je zelf het nieuws volgt, kom je vanzelf nog veel meer tegen.
deze is echt heel goedquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:01 schreef Sucuk het volgende:
Wat vinden jullie van Jensen? Hij staat er heel anders in.
Mensen zijn belangrijk om de economie weer op te bouwen maar uiteindelijk draait het maar om 1 ding en dat weten we allemaal. We zijn er allemaal onderdeel van.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:58 schreef StateOfMind het volgende:
De economie gaat hoe dan ook flinke klappen krijgen, ongeacht de aanpak, maar de economie moet geen leidraad zijn.
Daarnaast krijgen álle economieën wereldwijd flinke klappen, dus iedereen zit in hetzelfde schuitje.
Economieën worden uiteindelijk weer opgebouwd, mensen levens zijn belangrijker.
Tja het stelt het volk gerust, en dat is weer goed voor de economie en voorkomt nog meer hamstergedrag enz enz enz.quote:
Interessant om te volgen dus.quote:
Haha ja, zo floreerde de kerk ook een bizar lange tijd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja het stelt het volk gerust, en dat is weer goed voor de economie en voorkomt nog meer hamstergedrag enz enz enz.
Een eeuwenoude tactiek die zichzelf keer op keer bewezen heeft; hou het volk dom.
https://www.volkskrant.nl(...)-de-mensen~be1ad8ce/
Jensen is een beetje gekkie. Zo te zien ook veel troll accounts aangemaakt op Youtube. Hij steekt er dus wel tijd in.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:01 schreef Sucuk het volgende:
Misschien zijn die mensen gewoon eenzaam en hebben ze behoefte aan 'n praatje. Hoeveel jongeren hangen er niet rond in de stad of bij de winkels.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:11 schreef satecl het volgende:
God ik zie vanuit huis echt zoveel (vooral 70+érs) mensen lopen. Lekker praatje maken met z'n allen. Ik krijg steeds meer het gevoel dat het misschien wel goed is dat de bezem er even doorheen gaat. Tering wat een domme mensen.
Zou daar niet te hard van uit gaan.quote:
Ik ben Turk en vindt mijn volk dom. Laat me.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:08 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Zoals over heel de wereld gebeurt. Kappen hiermee.
Jensen is de nieuwe Martin Vrijland.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Jensen is een beetje gekkie. Zo te zien ook veel troll accounts aangemaakt op Youtube. Hij steekt er dus wel tijd in.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:11 schreef satecl het volgende:
God ik zie vanuit huis echt zoveel (vooral 70+érs) mensen lopen. Lekker praatje maken met z'n allen. Ik krijg steeds meer het gevoel dat het misschien wel goed is dat de bezem er even doorheen gaat. Tering wat een domme mensen.
Zeker interessant!quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Interessant om te volgen dus.
Jaap zit er altijd maar weer, toch knap.
Ondanks alle kritiek, ook van mij.
Samenvatting? Het is een complot?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:01 schreef Sucuk het volgende:
Er zijn zoveel dommen. Ongelofelijk. Net een call gehad met collega's. Vinden het allemaal verschrikkelijk om thuis te zitten, tonen zich zwaar depressief en willen z.s.m. op kantoor zijn. Of ze doen zich de dommen voor en willen als 'werklustige' medewerker overkomen of zijn verschrikkelijk naïef en onverantwoordelijk. Volgens mij hebben zij geen zelfrespect en hechten vast geen waarde aan hun gezondheid of die van anderen. ABSURD!quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:11 schreef satecl het volgende:
Meeste vluchten van KLM gaan naar Londen. Over dom volk gesprokenquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Goede reis
[ afbeelding ]
Nougoed, Dusseldorf en Brussel zijn wat lachwekkend om daar het vliegtuig voor te pakken, toch begrijp ik van een stewardess dat die vluchten bijna altijd vol zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |