quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:22 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Geen goed jaar voor Nederlandse evenementen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij ook niet goed kan vermaken gedurende een langere periode dan 2 dagen thuis.. Fulltime werken + in het weekend lekker hobbyen in de zin van toernooien spelen, dat is nu allemaal gecancelled, maar na 3-4 afleveringen op Netflix en wat spelletjes spelen was ik het wel zat..quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan heb je eigenlijk toch een behoorlijk leeg leven, als je je niet eens een paar dagen thuis kunt vermaken.
Bron?quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:50 schreef Pumpalov het volgende:
Hoppa, eerste veroordeling hier voor quarantaineplichtverzuim.
Zes maanden de bak in
Nee, hij zei dat ouderen zich minder mengen in de maatschappij, waaronder evenementen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:22 schreef Cronometer het volgende:
Zei hij nou dat jongeren in de cijfers meer terugkomen door hun aanwezigheid bij Carnaval?
Ik heb wel slechts een waardeloos papiertje van een hbo pretstudie maar lees erg veel op internet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Net wat minder slim dan de gemiddelde FOK!ker.
Mooi, maak ik weer kansquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:22 schreef -river- het volgende:
Ben benieuwd naar het aantal echtscheidingen die zullen ontstaan tijdens/na deze crisis.
Ja maar, ja maar dat kon toch niet?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:21 schreef bdd8 het volgende:
"Je kan ook indenken dat bepaalde evenementen verspreiding hebben gebracht" - zegt Jaap van Dissel nu
Dan is mijn interpretatie redelijk accuraat toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat ouderen zich minder mengen in de maatschappij, waaronder evenementen.
Onderste steen Rutte.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Waarom zijn al deze statistieken niet openbaar?
Wat heeft de gemiddelde Nederlander hier aan? Dit soort informatie is alleen relevant als je er besluiten op moet nemen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Waarom zijn al deze statistieken niet openbaar?
Ik ben jaloers. Ik moet fulltime werken, maar ook mijn kind les geven (ik ben daar 2,5 uur mee kwijt) en m’n peuter aandacht en verzorging geven. Ik ben aan het eind van de dag kapot. Maar dan moet ik savonds nog inloggen om mijn uren te maken. Hier zit het huishouden doen en boodschappen halen niet eens bij. Ik wou dat ik tijd had om te Netflixen! Ik ga dit niet drie weken of langer volhouden, dan ga ik echt naar een burn-out.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij ook niet goed kan vermaken gedurende een langere periode dan 2 dagen thuis.. Fulltime werken + in het weekend lekker hobbyen in de zin van toernooien spelen, dat is nu allemaal gecancelled, maar na 3-4 afleveringen op Netflix en wat spelletjes spelen was ik het wel zat..
Gelukkig ben ik geoefend. Afgelopen 5 dagen binnen gezeten en zou er nog wel 15 willdn minimaal. Ik blijf toch een fokker denk ik dan. Beetje achter de pc menselijk contact ontlopen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij ook niet goed kan vermaken gedurende een langere periode dan 2 dagen thuis.. Fulltime werken + in het weekend lekker hobbyen in de zin van toernooien spelen, dat is nu allemaal gecancelled, maar na 3-4 afleveringen op Netflix en wat spelletjes spelen was ik het wel zat..
Wat vind je van 'jongere' mensen die hun verantwoording niet nemen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Daarom misschien wel goed dat de bezem daar doorheen gaat.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat heeft de gemiddelde Nederlander hier aan? Dit soort informatie is alleen relevant als je er besluiten op moet nemen.
Trolololol.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat heeft de gemiddelde Nederlander hier aan? Dit soort informatie is alleen relevant als je er besluiten op moet nemen.
Pas na 56 graden sterft het virus.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Flinke stijgingen in Maleisie, Indonesie, Israel, Australie en Zuid-Afrika.
Als warm weer impact heeft is het weinig, en zo warm als daar wordt het vrijwel nooit hier in NL...
Ik moet nu ook gewoon fulltime werken, zit in de brandstoffen, dus een sector die door moet blijven draaien. Blij dat ik daarom wel gewoon kan werken (ik zit gewoon op kantoor), maar de weekenden zijn voor mij nu niet echt leuk te noemen.. hoe gek ook..quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Ik moet fulltime werken, maar ook mijn kind les geven (ik ben daar 2,5 uur mee kwijt) en m’n peuter aandacht en verzorging geven. Ik ben aan het eind van de dag kapot. Maar dan moet ik savonds nog inloggen om mijn uren te maken. Hier zit het huishouden doen en boodschappen halen niet eens bij. Ik wou dat ik tijd had om te Netflixen!
Steeds meer winkels doen dat vanuit zichzelf al. Kijk bv. naar een Ikea die overtuitgend riep open te blijven en 2 dagen later de deuren sluit. Hetzelfde gebeurt hier en daar onder lokale ondernemers.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zou daar niet te hard van uit gaan.
Van de week zei Rutte nog dat dat nooit zou gaan gebeuren.
Gisteren/eergisteren zei hij dat dat tot de mogelijkheden behoort.
Maar er zit nog een enorm verschil tussen een totale lockdown (binnenblijven tenzij met toestemming/formulier) óf alle niet noodzakelijk winkels en bedrijven dichtgooien en een maximaal aantal klanten per supermarkt tegelijk binnen laten.
In dat laatste geval zal je nog steeds mogen wandelen, fietsen e.d., maar je voorkomt er wel mee dat mensen nog en masse gaan winkelen e.d.
Dát zou de beste oplossing zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |