En hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij hebt een piek én ballen. Ik weet het. Niks afgevlakt.
Ik geloof dat ik weet waar je woont, zag dat er daar ook wat gevallen zijn. Hier ook.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:25 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, ballen en een piek dan
Beetje barokachtig
Jij weet niet meer wat je doet als je dronken bent en ik drink nooit.quote:
Maar 2, dat verbaast mij eigenlijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik weet waar je woont, zag dat er daar ook wat gevallen zijn. Hier ook.
Kon ook niet uitblijven natuurlijk.
Ooh... ik het herrinner me dat prima, en dan denk ik :quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij weet niet meer wat je doet als je dronken bent en ik drink nooit.
1 + 1 = ?
quote:
2 geregistreerden dan hè? Dat vertekent het beeld wel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Maar 2, dat verbaast mij eigenlijk
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-03-2020 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh... ik het herrinner me dat prima, en dan denk ik :
[..]
Nee, dat weet ik. Staat al een week op 2 en dat vind ik apartquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
2 geregistreerden dan hè? Dat vertekent het beeld wel.
Het werkelijke aantal is (veel? ) hoger.
Echt fantastisch, nog even en je staat al 70quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer 84 !! en dan ben ik er net 5 minuten
Je bent dit keer inderdaad snel met het verklappen van je leeftijd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer 84 !! en dan ben ik er net 5 minuten
Hier was ook niks bijgekomen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:30 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Staat al een week op 2 en dat vind ik apart
Hoe scoor ik die punten eigenlijk ?quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Echt fantastisch, nog even en je staat al 70
Je zou de OP kunnen lezen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe scoor ik die punten eigenlijk ?
( Behalve dan bij die kitten met mijn grijze lokken)
Voor iedere minuut dat er niemand na je reageert, krijg je 1 punt. Nu had je een punt kunnen hebben, maar helaas.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Elke minuut dat er na jou niet gepost wordt verdien jij een punt mee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, ga ik ff doen. Ik kom uit UTO hè, daar slaan we die altijd over..
Ja snap ik. Eerst de leesbril zoeken enzo valt ook allemaal niet mee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, ga ik ff doen. Ik kom uit UTO hè, daar slaan we die altijd over..
Oeps..quote:
En een dagafsluiting.quote:
Ik vergat hem weleens.... in de OP, maar dat werd dan weer niet gewaardeerdquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Er was wel een OP! Ik weet het weer. En die werd op een gegeven moment steeds langer. Allemaal rotzooi stond erin. Maar daar mocht je niks van zeggen.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vergat hem weleens.... in de OP, maar dat werd dan weer niet gewaardeerd
Het spel is begonnen als poging om het ONZ forum wat drukker te maken, dus eigenlijk probeert het het omgekeerde te doen als de titel doet vermoeden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou, gelezen... das niet handiG :n
Dit werkt contra- anti- verslavend
Yepquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Was dat topic met commentaar op de streams?
Reversed psych... I get itquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Het spel is begonnen als poging om het ONZ forum wat drukker te maken, dus eigenlijk probeert het het omgekeerde te doen als de titel doet vermoeden.
Dat zou je willen.quote:
Niet te veel moelijke woorden gebruiken, anders begrijpen @engine en ik het nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Reversed psych... I get it
Nee, die is er tot de laatste dag geweest (met korte onderbreking)quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En een dagafsluiting.
Maar dat werd later toch maar weer teruggedraaid.
Sinds dat laatste keer dat daar gezeik over wasquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn die weg? Kun je voorstellen hoe vaak ik naar de OP kijken
Maar dat hoorde er een beetje bijquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:40 schreef engine het volgende:
[..]
Sinds dat laatste keer dat daar gezeik over was
Eeeuh usericons... wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:
68quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ongeveer wel, mijn geheugen gaat achteruit
Jij dacht dat aloa het erbij ging laten zitten nu?quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar dat hoorde er een beetje bijLange discussies over wie er wel of niet in de OP "mocht"
Krijgen we dat niet meer terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |