haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Spannende TT.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Al dat MVO is voor veel bedrijven green cashen helaas, anders waren ze er ook nooit aan begonnen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:13 schreef devzero het volgende: [..] Nee, je bent niet de enige. Dat is gewoon waar, helaas.
![]()
Zou ik zo 300 posts over kunnen lullen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
ja ik dacht ik zet de nacht nog maar een keer op wachtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ik zal wel moeten soort vanquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik dacht ik zet de nacht nog maar een keer op wacht![]()
![]()
ja dat las ik dus daarom ook.. jij kreeg geen applaus om 8u dus dan maar een TTquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wachten bestaat niet... dingen blijven gebeuren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Zou ik zo 300 posts over kunnen lullen.Keyboard Knight![]()
De maan is rondquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik dacht ik zet de nacht nog maar een keer op wacht
De maan is rond
Hij (is toch zij?) heeft 2 ogen
Een neus
En een mondOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Weten doe ik ook weinig maar ik sluit grote delen van zijn verhaal wel uitquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik sluit zijn verhaal zeker niet uit.
Weten echter... doe ik niets.
Maar wel TOPSHOW
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Precies, leef!quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wachten bestaat niet... dingen blijven gebeuren.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
He nog een oud UTO gangerquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik sluit zijn verhaal zeker niet uit.
Weten echter... doe ik niets.![]()
![]()
Goh wat ben ik verbaasd.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Nog een lekker wijf te grazen genomen, Gast?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat las ik dus daarom ook.. jij kreeg geen applaus om 8u dus dan maar een TT![]()
Idd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:17 schreef engine het volgende:
[..]
Weten doe ik ook weinig maar ik sluit grote delen van zijn verhaal wel uit
Maar wel TOPSHOW
Cui Bono?Keyboard Knight![]()
das nou precies een versje wat ik nodig heb om bij in slaap te vallenquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De maan is rond
De maan is rond
Hij (is toch zij?) heeft 2 ogen
Een neus
En een mond
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Als ik het op je rug teken val je nog sneller in slaap.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
das nou precies een versje wat ik nodig heb om bij in slaap te vallen
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |