Ben wel achterdochtig naar chinese desinfecterende handgel die op Amazon wordt aangebodenquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien zit de Chinese overheid wel achter CureVac
Ik denk dat voor een publiek bedrijf wat bezig is met het ontwikkelen van een corona vaccine de halve wereld wel mee zou kijken in die potquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Alsof beursgenoteerde bedrijven nooit naast de pot pissen?
Hi Poezquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
2 mensen die iets tegen me zeggen.
Ja doei.quote:
ik ben nu wel getriggerd door die potquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat voor een publiek bedrijf wat bezig is met het ontwikkelen van een corona vaccine de halve wereld wel mee zou kijken in die pot
quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben nu wel getriggerd door die potheb je een foto?
Geloof dat ik teveel series kijk danquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat voor een publiek bedrijf wat bezig is met het ontwikkelen van een corona vaccine de halve wereld wel mee zou kijken in die pot
oeh das wel een mooiequote:
Doe mij er ook maar eenquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ga zo gezellig een lekker kopje koffie voor mezelf zetten.
het zal vast wel gebeuren hoor, maar als het over een vaccine gaat, dan let iedereen wel op.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:07 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Geloof dat ik teveel series kijk dan
wat dev zegt, het is een te groot probleem in de wereld om niet op te vallen als het via achterdeuren gaatquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:07 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Geloof dat ik teveel series kijk dan
Rare frituurpan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:09 schreef Jippie68 het volgende:
[ afbeelding ]
Deksel erbij, kunnen ze gesjoemel lang uit het zicht houden.
nee die is niet zo mooi. te glimmend, daarvan zie je alle pukkels meteen zitten als je er op zitquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:09 schreef Jippie68 het volgende:
[ afbeelding ]
Deksel erbij, kunnen ze gesjoemel lang uit het zicht houden.
Het echte geluidquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:09 schreef skysherrif het volgende:
Oja ik moet nog even het echte nieuws afkijken
hahaha ja die kon ik idd ook krijgen, was ook benieuwd wat ik ging krijgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |