Als het een besloten bedrijf zonder aandeelhouders dan kan het toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja een bedrijf mag niet liegen over financiele aanbiedingen die zij krijgen vanwege aandeelhouders enzo.
https://www.nu.nl/coronav(...)n-vs.html?redirect=1quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja een bedrijf mag niet liegen over financiele aanbiedingen die zij krijgen vanwege aandeelhouders enzo.
quote:Begin maart is Daniel Menichella, de toenmalige directeur van CureVac, nog op bezoek geweest in Washington voor een persoonlijke ontmoeting met Donald Trump. Negen dagen later werd Menichella door het bedrijf plotseling en zonder verdere uitleg vervangen door Ingmar Hoerr die al eerder de CEO was van het bedrijf.
Ik had je niet zo naief ingeschat Skyquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
druk vooral ineens. en ik ben nog steeds aan het treuzelen met naar boven te gaanquote:
Dan niet inderdaad, maar lijkt me nog niet slim om te liegen over een aanbod van de Amerikaanse staat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het een besloten bedrijf zonder aandeelhouders dan kan het toch?
Gezelliequote:Op woensdag 18 maart 2020 02:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Wacht, ik heb nog wel een plaatje.
Als het een beursgenoteerd bedrijf is, dan heeft hij wel gelijk. Maar dat is CureVac niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik had je niet zo naief ingeschat Sky
het is in elk geval achter de rugquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan niet inderdaad, maar lijkt me nog niet slim om te liegen over een aanbod van de Amerikaanse staat.
Nouja verder ook niet zo heel interessant allemaal.
Oh Amerika zal ongetwijfeld interesse hebben gehad in een vaccin.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)n-vs.html?redirect=1
[..]
Misschien zit de Chinese overheid wel achter CureVacquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan niet inderdaad, maar lijkt me nog niet slim om te liegen over een aanbod van de Amerikaanse staat.
Nouja verder ook niet zo heel interessant allemaal.
Lekker beneden blijven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
druk vooral ineens. en ik ben nog steeds aan het treuzelen met naar boven te gaan
en het zou me ook niet verbazen hoe trump is dat hij het ook exclusief voor amerika wilde hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh Amerika zal ongetwijfeld interesse hebben gehad in een vaccin.
Alsof beursgenoteerde bedrijven nooit naast de pot pissen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het een beursgenoteerd bedrijf is, dan heeft hij wel gelijk. Maar dat is CureVac niet.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien zit de Chinese overheid wel achter CureVac
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Zou best kunnen hoor daar zie ik Trump idd voor aan, dacht iig gewoon dat het laatste nieuws was dat het verhaal niet helemaal kloptequote:Op woensdag 18 maart 2020 02:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
en het zou me ook niet verbazen hoe trump is dat hij het ook exclusief voor amerika wilde hebben
quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh Amerika zal ongetwijfeld interesse hebben gehad in een vaccin.
Trial of Coronavirus Vaccine Made by Moderna Begins in Seattlequote:The first testing in humans of an experimental vaccine for the new coronavirus began on Monday, the National Institute of Allergy and Infectious Diseases announced.
The main goal of this first set of tests is to find out if the vaccine is safe. If it is, later studies will determine how well it works.
The trial was “launched in record speed,” Dr. Anthony Fauci, the institute’s director, said in a statement.
zou goed kunnen hoor, gebeurt vaak dat de niet smeuige updates de voorpagina;s niet halenquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor daar zie ik Trump idd voor aan, dacht iig gewoon dat het laatste nieuws was dat het verhaal niet helemaal klopte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |