Sinds ik in COR post is dat de snelstlopende ...quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:19 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Tja, UTO werd nu eenmaal druk bezocht
Dat is al weer ff geleden, hoezo?quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Nog een lekker wijf te grazen genomen, Gast?
Slaap lekker Nizno!quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:20 schreef Nizno het volgende:
dus daarom ga ik nu slapen. CNN gaat nu met deze presentatrice mijn aandacht niet meer vast houden.
wens u allen een goede nacht en morgen gezond weer op
en sky sterkte!
Slaaplekker Niz!quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:20 schreef Nizno het volgende:
dus daarom ga ik nu slapen. CNN gaat nu met deze presentatrice mijn aandacht niet meer vast houden.
wens u allen een goede nacht en morgen gezond weer op
en sky sterkte!
Een nul is rond, twee kloten aan mijn kont, een lul aan mijn lijf, en twee en drie is vijf.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
das nou precies een versje wat ik nodig heb om bij in slaap te vallen
Oprechte interesse.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is al weer ff geleden, hoezo?
Ligt dat niet aan Corona zelfquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sinds ik in COR post is dat de snelstlopende ...
Maar interesse wel!quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oprechte interesse.
Nu weet ik dat oprecht in niet veel woordenboeken voorkomt ...
Ja natuurlijk.quote:
Wellicht is dat het.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Omdat? Reality TV to the max nu?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar interesse wel!
Goed je te zien poezje.
je bent zelf een leuke kerstbal voor in de boomquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:23 schreef Jippie68 het volgende:
Ik denk steeds dat het Corona virus, leuke kerstballen voor in de boom zijn
Tenzij je zelf of iemand kent die op de IC ligt om dié reden... is het vooralsnog een ultieme reality show.quote:
Het is eerder een piek.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:23 schreef Jippie68 het volgende:
Linke ballenquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:23 schreef Jippie68 het volgende:
Mah zoveel vind ik er niet aan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tenzij je zelf of iemand kent die op de IC ligt om dié reden... is het vooralsnog een ultieme reality show.
Jij hebt een piek én ballen. Ik weet het. Niks afgevlakt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Afgevlake pieken zijn al gauw ballen....
quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij hebt een piek én ballen. Ik weet het. Niks afgevlakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |