Dat de bars hier dicht gaan is geen vals berichtquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is 1 van de dingen die nu idd benoemd wordt
en het wordt idd ook benoemd dat er veel valse berichten rond gaan... en daarbij wordt ook Trump zelf even als voorbeeld genoemd.
nee klopt maar er gaan blijkbaar in de USA nog berichten rond dat het maar een griepje is. omdat trump dat eerst ook zo benoemdequote:Op woensdag 18 maart 2020 01:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat de bars hier dicht gaan is geen vals berichtOok restaurants mogen maar op 50% capaciteit draaien.
Sommige alt-right "nieuws" deed alsof er helemaal niets aan de hand was. Die zullen nu wel beweren dat het een samenzwering is van de "linkse" pers en het beleid van Obama.quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke maanden is extreem, maar ik blijf er bij als Trump het meteen serieuzer had genomen hadden de mensen daar er wel beter naar geluisterd dan dat hij nu ineens 180graden gedraaid is
Rutte in zijn speech maandag had het over maatregelen die maanden of langer konden duren....quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Alles op CNN = breaking news
Maar er wordt tegenwoordig zoveel overtrokken informatie gepubliceerd, las net een artikel dat iedereen het best thuis kan blijven voor de komende 18 maanden (niet weken, maanden)
Nee samenzwering van chinaquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige alt-right "nieuws" deed alsof er helemaal niets aan de hand was. Die zullen nu wel beweren dat het een samenzwering is van de "linkse" pers en het beleid van Obama.
Die vond toch dat iedereen de griepprik moest nemen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee klopt maar er gaan blijkbaar in de USA nog berichten rond dat het maar een griepje is. omdat trump dat eerst ook zo benoemde
Valt me nog mee dat Trump geen anti vaccer isquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Die vond toch dat iedereen de griepprik moest nemen?
Jawelquote:
Ze spreken die methode tegen wat men hier wilquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Rutte in zijn speech maandag had het over maatregelen die maanden of langer konden duren....
jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Die vond toch dat iedereen de griepprik moest nemen?
Mafklapper is hetquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
en toen hij door had dat het daarmee niet ging lukken probeerde hij een duits bedrijf op te kopen zodat hij een te maken vaccin exclusief voor amerika kon krijgen
ergens denk ik wel dat het zorgen dat het merendeel het wel krijgt en daarmee antilichamen heeft de enige optie is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:50 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ze spreken die methode tegen wat men hier wil
Dat artikel had als aanname dat er geen vaccine in grote hoeveelheden beschikbaar zou zijn voor de komende 12 tot 18 maanden. Dat kan misschien wel kloppen, maar in China schijnen ze nu ook al over de piek te zitten (dus na 5 maanden of zo na eerste geval)quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Rutte in zijn speech maandag had het over maatregelen die maanden of langer konden duren....
Ik las vandaag dat er een samenwerking is met Amerikaans en Duits bedrijf inzake vaccin?quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
en toen hij door had dat het daarmee niet ging lukken probeerde hij een duits bedrijf op te kopen zodat hij een te maken vaccin exclusief voor amerika kon krijgen
ik geloof dat dat uiteindelijk ook een beetje fake news was trouwensquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
Hier had een plaatje kunnen staanquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:52 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat er een samenwerking is met Amerikaans en Duits bedrijf inzake vaccin?
ja, ben blij dat dat bedrijf er niet in mee is gegaan (begreep iets dat de tophuppeldepup aan de kant is gezet enzo) en dat de duitse staat er ook in bemiddeld heeft zodat het gewoon voor iedereen beschikbaar komt. ook amerika maar ook europaquote:
ja nu wel nu trump zn plan is misluktquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:52 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat er een samenwerking is met Amerikaans en Duits bedrijf inzake vaccin?
denk niet dat diegene in de top die is afgezet daar ook zo over denktquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik geloof dat dat uiteindelijk ook een beetje fake news was trouwens
Maar dat is toch zo?quote:
Als Fox nieuws dat voorschrijft, dan is hij een anti-vaccer.quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat Trump geen anti vaccer is
Vrijdag naar huis?quote:
Ik dacht dat juist fake news wasquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
Was vanavond een oud viroloog , die vond dat er te weinig onderzoek was geweest om dat nu al tedoen. Men weet niet eens of dat wel lukt, veel te weinig kennis nogquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ergens denk ik wel dat het zorgen dat het merendeel het wel krijgt en daarmee antilichamen heeft de enige optie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |