ja ik had die beelden ook gezien, amerikanenquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zoiets... ik ben ook CNN gaan kijken en de presentator heeft zo'n goed punt.
ondanks de oproep van de CDC dat ze nog steeds springbreak houden en ook gewoon hand in hand op straat lopen en alles.
tja heeft denk ik ook wel te maken met het feit dat Trump er eerst zo luchtig over deed.quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja ik had die beelden ook gezien, amerikanen
Mwuah, ik weet niet of die college kids in florida nou echt het type is dat naar Trump luistertquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja heeft denk ik ook wel te maken met het feit dat Trump er eerst zo luchtig over deed.
nee maar als er vanaf het begin meteen serieus door hem ook mee om was gegaan hadden mensen nu wel beter ingezien hoe en wat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah, ik weet niet of die college kids in florida nou echt het type is dat naar Trump luistert
Ik heb al tijden geen CNN gezien, misschien zo eens aanzettenquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja ik had die beelden ook gezien, amerikanen
die week was idd kerst op maandag en dinsdagquote:Volgens onderzoeksbureau Nielsen werd er vorige week voor 998 miljoen euro uitgegeven in de supermarkten. Alleen in de kerstweek van 2017 gaven Nederlandse consumenten in één week meer uit. De omzet lag een derde hoger dan in dezelfde week vorig jaar.
Mogge devquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb al tijden geen CNN gezien, misschien zo eens aanzetten
Aangezien de bars en nachtclubs dicht moeten in florida, zullen die college kids weinig anders te doen hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah, ik weet niet of die college kids in florida nou echt het type is dat naar Trump luistert
Is jouw staat toch waar ze nu allemaal volledig nog losgaan met springbreak.quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Nouja geldt ook voor de mensen hierquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Aangezien de bars en nachtclubs dicht moeten in florida, zullen die college kids weinig anders te doen hebben
Ja, maar daar zijn ze nu niet zo blij mee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is jouw staat toch waar ze nu allemaal volledig nog losgaan met springbreak.
ik ook niet, zette hem er eigenlijk op omdat hier iemand per ongeluk iets riep over breaking CNNquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:44 schreef devzero het volgende:
[..]
dat is 1 van de dingen die nu idd benoemd wordtquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar daar zijn ze nu niet zo blij mee.
Alles op CNN = breaking newsquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet, zette hem er eigenlijk op omdat hier iemand per ongeluk iets riep over breaking CNN
en de presentator is echt serieus verontwaardigd. Terecht ook.
ja oke maanden is extreem, maar ik blijf er bij als Trump het meteen serieuzer had genomen hadden de mensen daar er wel beter naar geluisterd dan dat hij nu ineens 180graden gedraaid isquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Alles op CNN = breaking news
Maar er wordt tegenwoordig zoveel overtrokken informatie gepubliceerd, las net een artikel dat iedereen het best thuis kan blijven voor de komende 18 maanden (niet weken, maanden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |