Geen idee wat jij mist, ik kan de code van het muzieknootje niet meer vinden, wist het 50 jaar geleden blind te vinden. tegenwoordig verspringt mijn hele pagina. Numeriek.quote:
Ik let onwijs op handen!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb iets met de vorm van de hand
en nee dat heeft niets met de seks te maken, maar op 1 of andere manier vind ik de aderen op de bovenkant van de hand ook erg mooi
ow die codes weet ik sowieso niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geen idee wat jij mist, ik kan de code van het muzieknootje niet meer vinden, wist het 50 jaar geleden blind te vinden. tegenwoordig verspringt mijn hele pagina. Numeriek.
o nee daar heb ik geen last van, genoeg mooie vrouwen. o ik bedenk me net nog 1... ff zoekenquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik ook niet, ook niet met jennifer anniston.
Zijn sowieso meer knappe mannelijke acteurs dan vrouwen en uiteindelijk ben ik stiekem wel gewoon hetero.
ben benieuwdquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow die codes weet ik sowieso niet.
[..]
o nee daar heb ik geen last van, genoeg mooie vrouwen. o ik bedenk me net nog 1... ff zoeken
edit gevonden
[ afbeelding ]
Oh zij is mooiquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow die codes weet ik sowieso niet.
[..]
o nee daar heb ik geen last van, genoeg mooie vrouwen. o ik bedenk me net nog 1... ff zoeken
edit gevonden
[ afbeelding ]
traci dinwiddiequote:
ja maar ja maar.... wie mooi wil zijn... enzoquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Wel grappig nu, al die tutjes achter de kassa druk in de weer met antibacterieel spul, maar wel superlange vastgelijmde nagels.
Dat schijnt dan toch belangrijker te zijn dan echte hygiëne.
enjoyquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik laat jullie even rustig fappen.
Betere dingen te doen.
Das antifapquote:
is er geen 1 man waarvan je zegt, nou ik voel me er niet seksueel tot aangetrokken maar wel gewoon echt knap?quote:
ow jawel. maar idd geen seksuele aantrekking oidquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
is er geen 1 man waarvan je zegt, nou ik voel me er niet seksueel tot aangetrokken maar wel gewoon echt knap?
nee maar dat heb ik ookquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow jawel. maar idd geen seksuele aantrekking oid
joeppie.quote:
geen idee eigenlijk, zo goed kijk ik niet naar mannenquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nee maar dat heb ik ook
wie dan wel?
het is zo gezellig hier equote:Op woensdag 18 maart 2020 01:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
joeppie.
ik ga zo slapen.... zit nog te treuzelen
[..]
geen idee eigenlijk, zo goed kijk ik niet naar mannen
ja zoiets... ik ben ook CNN gaan kijken en de presentator heeft zo'n goed punt.quote:
die zit in lockdownquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |