Af en toe een boompje meepakken, niks mis mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind er ook geen reet aan om naar te kijken. Wel om zelf te doen.
In de USA?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen in opstand moeten komen? Totaal geen reden voor. Mensen kijken wel uit.
FFP3 vaak zat op op mn werk. Dat is prima een dagdeel vol te houden om vervolgens te pauzeren/lunchen en de rest van de dag ophouden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
FPP2 maskers hou je zo'n half uur vol.
Omdat er nog steeds "het is maar een griepje" mensen rondlopen, bakken ervan. En die gaan maatregelen als onzin zien en zich er niet aan houden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb het over inwoners in hun eigen landen. Mensen zijn bang en willen niet dood, waarom zouden ze in opstand moeten komen nu?
Weet ik, maar waarom zouden ze nu in opstand moeten komen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In de USA?
Volgensmij staat in hun grondwet dat ze wapens mogen om tegen de staat te beschermen en heb je die rijen gezien voor de wapenwinkels? Wat wiet voor ons is, is wapens voor hen. Vooral in hillbilly land
Heb al een paar dagen koorts en hoesten, vanmiddag was er een 'corona-spreekuurtje' waar ik terecht kon. 'Gelukkig' was het maar een bacteriële infectie en geen corona.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:56 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wat moest je doen bij de huisarts? Daar kan je ook niet meer terecht voor de standaard klachtjes toch?
Hier niet afaik
Hier bij de afhaal toko met open keuken durf ik het wel aan, nooit ziek geworden ervan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weiger vreten van een Chinees restaurant, alleen de wok durf ik aan omdat ik alles kan zien
Bij een lockdown gaat dat anders zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat er nog steeds "het is maar een griepje" mensen rondlopen, bakken ervan. En die gaan maatregelen als onzin zien en zich er niet aan houden.
Ja daarom is het ook veel lekkerder. Dat Chinees van Chinezen is niet te nassen. Kreeg dat ook wel eens van Chinese studiegenoten vroeger, durfde niet te weigeren uit beleefdheidquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Chinese restaurants hier is geen echt Chinees eten, dat is namelijk veel lekkerderDit is aangepast op ons Nederlanders.
Waar heb jij het nu weer over, mijn godquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:58 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
De domheid van de racisten hier is stuitend.
Ja, racisme is HET probleem van alles op dit momentquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:58 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Weet jij of en hoe vaak ze die wisselen ?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik kan ook echt slecht tegen die kapjes, vooral in combinatie met die verschrikkelijk plakjasjes die je moet dragen als je een besmettelijk patiënt moet behandelen. Alles begint al te jeuken als ik er over nadenk.
Respect voor die artsen en verpleegkundigen die 6+ uur in van die complete pakken rondlopen
In eerste instantie schrik je wel als je nu zulke klachten krijgt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb al een paar dagen koorts en hoesten, vanmiddag was er een 'corona-spreekuurtje' waar ik terecht kon. 'Gelukkig' was het maar een bacteriële infectie en geen corona.
Angst is misschien wel een reden dat men inderdaad binnenblijft. Misschien dat het wel werkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb het over inwoners in hun eigen landen. Mensen zijn bang en willen niet dood, waarom zouden ze in opstand moeten komen nu?
Ik at gewoon op straat in Indonesie en in Hong Kong. Niks mis mee zo lang je maar ziet wat men doet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:57 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Hier bij de afhaal toko met open keuken durf ik het wel aan, nooit ziek geworden ervan.
Is bij de shoarma boer wel anders.
wie dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:57 schreef Markesh het volgende:
[..]
Hier zijn users die je voor gestoord uitmaken als je een mondkapje draagt want hoe durf je!!
Wie, wat, waar, ...?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:58 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Dat is dus maar de vraag, ik hoop dat het dan idd wel echt doordringt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij een lockdown gaat dat anders zijn natuurlijk.
Hoe is dat vastgesteld, bloedtestje?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb al een paar dagen koorts en hoesten, vanmiddag was er een 'corona-spreekuurtje' waar ik terecht kon. 'Gelukkig' was het maar een bacteriële infectie en geen corona.
Doe je maar 1 x, want er staan giga boetes op. Frankrijk hoorde ik al bedragen van honderden eurotjes de man.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:59 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Angst is misschien wel een reden dat men inderdaad binnenblijft. Misschien dat het wel werkt.
Ik heb gewoon zo’n gevoel dat je in NL van die groepen jongeren krijgt die het als een uitdaging zien om de politie te provoceren en daar is de capaciteit niet voor aangezien ze dan overal moeten zijn.
Freedom matequote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Weet ik, maar waarom zouden ze nu in opstand moeten komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |