Ik kan ook echt slecht tegen die kapjes, vooral in combinatie met die verschrikkelijk plakjasjes die je moet dragen als je een besmettelijk patiënt moet behandelen. Alles begint al te jeuken als ik er over nadenk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest vanmiddag bij de huisarts met zo'n kapje lopen, ik snap wel dat mensen die niet graag dragen, kreeg het er Spaans benauwd van
Misschien deels wel ja, maar er is ook wekenlang ingedramd dat die kapjes niet zouden werken, dus dat zal ook niet echt meehelpen gok ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:52 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik snap het wel, draag het wel eens voor mijn werk maar is niet echt prettig ademen.
Maar het is volgens mij dat mensen meer het gevoel hebben dat ze voor lul lopen met zo'n ding.
JA DAT KLOPT WEL JAquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja er zijn ook genoeg dingen in China die wij gek vinden
Bijvoorbeeld de reden waarom DIT VIRUS IS ONTSTAAN
Tevens zijn de keukens van Chinese restaurants altijd ontzettend smerig (dit heb ik gezien bij het programma de smaakpolitie van Rob Geus op SBS6.
Als of ze in België, Duitsland en andere Europese landen wél massaal aan de mondkapjes gaan...jij doet net alsof het iets typisch Nederlands is.quote:
Ik ben er ook geweest, wat een stad.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hong Kong lopen ze er standaard mee. Die mensen hebben juist een schaamte om andere mensen aan te steken met iets simpels als een verkoudheidje. Bron ik ben er geweest (hidden brag)
Kijk info uit het veld, hoe zou die lockdown dan zijn? Met een bewapende bevolking is het nog moeilijker om zoiets uit te voerenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
LA city dan zeker. Ik zit in LA County en hier geen lockdown.
Ik heb die Aziaten nooit vertrouwd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja er zijn ook genoeg dingen in China die wij gek vinden
Bijvoorbeeld de reden waarom DIT VIRUS IS ONTSTAAN
Tevens zijn de keukens van Chinese restaurants altijd ontzettend smerig (dit heb ik gezien bij het programma de smaakpolitie van Rob Geus op SBS6).
Bedankt voor de herhaling.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:54 schreef Poepz0r het volgende:
Zal het nogmaals posten. Denk even na over het mentaliteitsverschil met ons
Hong Kong lopen ze er standaard mee. Die mensen hebben juist een schaamte om andere mensen aan te steken met iets simpels als een verkoudheidje. Bron ik ben er geweest (hidden brag)
Waarom zouden mensen in opstand moeten komen? Totaal geen reden voor. Mensen kijken wel uit.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:54 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Kijk info uit het veld, hoe zou die lockdown dan zijn? Met een bewapende bevolking is het nog moeilijker om zoiets uit te voeren
Ik heb het over Nederland, geen idee hoe dat in andere landen gaat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als of ze in België, Duitsland en andere Europese landen wél massaal aan de mondkapjes gaan...jij doet net alsof het iets typisch Nederlands is.
Ik ook niet makkerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb die Aziaten nooit vertrouwd.
Nooit gedacht dit als verworden atheïst weer eens te zeggen..... "God is altijd open voor kerkbezoek".quote:
Mild is dat je zeg hooguit een weekje grieperig bent, de agressieve variant is dat je longsysteem ernstig ontstoken raakt (pneumonie) wordt omdat je niet snel genoeg geen immuniteit weet op te bouwen en uiteindelijk niet meer zelf zult kunnen ademen (dyspnoe).quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat is het verschil tusen de milde en de agressieve variant?
BREAKING!!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:54 schreef Sfancta het volgende:
ZANDVOORT - De droom van een Formule 1-race in Zandvoort op 3 mei 2020 is definitief uiteengespat. Het management van de koningsklasse en de internationale autosportfederatie FIA hebben besloten dat er dan zeker nog niet geracet kan worden.
Ja ik moest ook buiten bij de huisarts wachten tot ze me kwamen halen, de huisarts had ook zo'n plakjasje en haarnet en uiteraard een kapjequote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik kan ook echt slecht tegen die kapjes, vooral in combinatie met die verschrikkelijk plakjasjes die je moet dragen als je een besmettelijk patiënt moet behandelen. Alles begint al te jeuken als ik er over nadenk.
Respect voor die artsen en verpleegkundigen die 6+ uur in van die complete pakken rondlopen
Kijk eens hoe die Engelsen reageren op de Spaanse eilandenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen in opstand moeten komen? Totaal geen reden voor. Mensen kijken wel uit.
Ik weiger vreten van een Chinees restaurant, alleen de wok durf ik aan omdat ik alles kan zienquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb die Aziaten nooit vertrouwd.
Beehive society. Slim volk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:54 schreef Poepz0r het volgende:
Zal het nogmaals posten. Denk even na over het mentaliteitsverschil met ons
Wat moest je doen bij de huisarts? Daar kan je ook niet meer terecht voor de standaard klachtjes toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik moest ook buiten bij de huisarts wachten tot ze me kwamen halen, de huisarts had ook zo'n plakjasje en haarnet en uiteraard een kapje
Ik heb het over inwoners in hun eigen landen. Mensen zijn bang en willen niet dood, waarom zouden ze in opstand moeten komen nu?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:55 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Kijk eens hoe die Engelsen reageren op de Spaanse eilanden
Chinese restaurants hier is geen echt Chinees eten, dat is namelijk veel lekkerderquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weiger vreten van een Chinees restaurant, alleen de wok durf ik aan omdat ik alles kan zien
Hier zijn users die je voor gestoord uitmaken als je een mondkapje draagt want hoe durf je!!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien deels wel ja, maar er is ook wekenlang ingedramd dat die kapjes niet zouden werken, dus dat zal ook niet echt meehelpen gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |