Mijne altijd: 'Ik ben maar 1 dood verschuldigd'quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mooi leven gehad dan. Niet teveel over nadenken. Opa zei altijd; Is het je tijd, dan is het je tijd. Dan geef je iedereen een handje en zeg je dankjewel
Inderdaad, dit is waarschijnlijk het beste wat voor het klimaat had kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou als ik de lucht foto's van china en italie zag ..en Venetië![]()
![]()
![]()
En voor de (over)bevolking ook. De wereld reset zichzelf dit jaar. Qua klimaat en bevolkingsgroei.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het is misschien raar zeggen maar voor het klimaat is deze crisis alleen maar beter.
Voorheen - wat ik begreep - hadden ze een oppasbureau, maar die zijn nu dicht. Die komen aan huis, kindje ophalen etc etc.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe deden ze dat voorheen dan? Wat een slecht verhaal dit zeg![]()
De school is dicht, maar de kinderen kunnen er gewoon nog terecht. Maar blijkbaar is alles zo moeilijk dat de kinderen écht naar buiten moeten om te spelen. Vind je dat zelf logisch?
Dat heeft iedereen wel een beetje.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:20 schreef Maver24 het volgende:
Weet niet, ben al weken mezelf bijna niet meer, raar gevoel in de buik. Het idee van de onzichtbare vijand is heel eng en naar gevoel.
Morgen maar weer ff fifa spelenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:21 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Houd je niet bezig met het nieuws de hele dag, ga andere dingen doen/leren
Ik ook niet. Geniet van iedere dag, maar er is nog ''niks'' aan de hand. Even gechargeerd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich begrijpelijk. Maar geen excuus om jouw wereldbeeld dan maar als feit en "so be it" op te dringen, de meeste mensen zijn namelijk niet dood van binnen, nofi, maar zo kom je over.
Juist niet. Die motor kan straks gewoon blijven draaien. Sterker nog. Als corona overwonnen is en de economie naar de klote moet Nederland vol op kennis en technologie inzetten om hierin voorop te lopen. Verdien je daarna terug.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:20 schreef -0- het volgende:
[..]
Vraag het me af, klimaatmaatregelen worden on hold gezet. Met een sterk verminderde economie waar veel op bezuinigd moet worden zal verduurzaaming ook minder prioriteit hebben voorlopig.
Dat klopt natuurlijk wel, maar kan niet met alle variabelen rekening houden natuurlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:19 schreef _I het volgende:
[..]
Ja, maar je vergeet het "schrikeffect". Nu reageren nog apathisch of ongeïnteresseerd.
Als je hier zover zou zijn dat SHTF, dan pas men gelijk het gedrag aan en gaat de influx nog max. 2 weken door.
De realiteit wordt voor iedereen snel genoeg duidelijk. Wij hebben 8 weken naar deze aanrollende tsunami staan kijken en zitten inmiddels hoog op een berg, maar de rest wordt vanzelf nat.
Dus je wil dat we weer traumatische keuzes moeten maken?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:21 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
We zijn 80 jaar als Europa (en eigenlijk zelfs wereld) zo verwend geraakt dat het beslissen over mensenlevens van ouderen nu inderdaad al enorme trauma's met zich mee zal brengen.
We zijn echt te verwend geraakt. In de oorlog vielen er miljoenen 20-ers als doden en was de lijst aan traumatische keuzes nog oneindig veel groter.
Wil je wat aan de overbevolking doen dan moeten er 2 miljard mensen doet. Geen 50.000.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:22 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En voor de (over)bevolking ook. De wereld reset zichzelf dit jaar. Qua klimaat en bevolkingsgroei.
Typisch dat het 2020 is.
En we zegt dat dit het enige moordends virus is wat ons te wachten staat de komende jaren?
Vond dit wel een boeiend filmpje van mister Bill Gates
Eens komt het besef dat we totaal geen controle hebben en dat we alles moeten nemen zoals het is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:16 schreef Sfancta het volgende:
Had even de ps aangeslingerd. Even weg van het coronavirus.
Voor nu ja. Tot deze periode over is. Dan hebben we jaren in te halen op klimaatgebied.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou als ik de lucht foto's van china en italie zag ..en Venetië![]()
![]()
![]()
Die 96 kwam ook gister van NVIC. Met 40 erbij per dag zitten de IC's over een dag of 10 in het hele land vol, uitgaande van totaal 1150 bedden en 50% bezet voor reguliere ernstig zieken. Een lock down heeft pas na een dag of 5 effect voordat het aantal nieuwe patienten stabiliseert. Eind van de week in lock down, of iets eerder, lijkt me dus wel verstandig ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:21 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
De officiële verklaring van de NVIC.
Dit kwam ik vandaag tegen en verwoord het wel:quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:20 schreef Maver24 het volgende:
Weet niet, ben al weken mezelf bijna niet meer, raar gevoel in de buik. Het idee van de onzichtbare vijand is heel eng en naar gevoel.
quote:Je kan de spanning die we voelen vergelijken met die van een kudde dieren waar een paar jachtluipaarden omheen cirkelen die niet aanvallen
Omdat de VVD hier regeert.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:23 schreef Sfancta het volgende:
Waarom is in Nederland een lockdown alleen denkbaar, terwijl zoiets alle omringende landen in lockdown zijn.
Morgen ff bier hamsteren en langs de slijter stuk of wat flessen drank...laat die lockdown maar komenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:22 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is waarschijnlijk het beste wat voor het klimaat had kunnen gebeuren.
Wie wil dat wel? Nieuwtje; We gaan uiteindelijk allemaal helaas.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:23 schreef tesssssssss het volgende:
Ben ik de enige in dit topic die niet dood wil gaan?
Als je het slim doet wel inderdaad. Wereldwijd geloof ik niet dat het klimaat er beter van wordt op de middellange termijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Juist niet. Die motor kan straks gewoon blijven draaien. Sterker nog. Als corona overwonnen is en de economie naar de klote moet Nederland vol op kennis en technologie inzetten om hierin voorop te lopen. Verdien je daarna terug.
Voorkomen doe je het niet maar ik stel het liever ook nog even een jaar of 50 uitquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:23 schreef tesssssssss het volgende:
Geen twitter etc, of iig niet zo populair en het was relatief snel ingedamd voor het echt een pandemie kon worden, veel slachtoffers, maar relatief weinig besmettingen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:23 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom was er in 2009/2010 eigenlijk veel minder heisa over H1N1 / Swine Flue?
Lees nu dat daar 200.000 mensen aan zijn overleden.
50.000 in Nederland. Van 17 miljoen mensen is toch best watquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wil je wat aan de overbevolking doen dan moeten er 2 miljard mensen doet. Geen 50.000.
Je bent misschien de enigste die daar te veel mee bezig is. .quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:23 schreef tesssssssss het volgende:
Alleen wachten op wat warmer weer en genieten geblazenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Morgen ff bier hamsteren en langs de slijter stuk of wat flessen drank...laat die lockdown maar komen![]()
![]()
Nee maf, de levensverwachting is 81.5 omdat velen die leeftijd ver overschrijden. Zo is de levensverwachting voor mannen in de VS 76.1 jaar, maar mannen van 76 jaar zullen gemiddeld nog 10.6 jaar leven.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:07 schreef Schuifpui het volgende:
Gemiddelde leeftijd Nederlandse doden door Corona t/m 16-3: 79 jaar. Levensverwachting Nederlandse mannen: 81.5 jaar. Van Corona ga je nauwelijks eerder dood. Kappen met deze onzin, jullie maken de hele economie kapot en dat gaat voor vele malen meer, maar niet kwantificeerbare, doden zorgen.
dat moet je niet tegen een gemiddeld Nederlander zeggen , het is maar een griepje waait wel weer overquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dat laatste mag dus niet meer, geen contact.
Je kunt de dood niet uitstellen. Die komt wanneer die komt, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Voorkomen doe je het niet maar ik stel het liever ook nog even een jaar of 50 uitNog genoeg plannen en hobby's.
Onwaarschijnlijk verhaal dat het allemaal echt niet mogelijk is, maar nog onwaarschijnlijker dat 2 ouders gaan werken en een kind van 6 en 8 alleen thuis laten en de hele dag buiten laten spelenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voorheen - wat ik begreep - hadden ze een oppasbureau, maar die zijn nu dicht. Die komen aan huis, kindje ophalen etc etc.
Wie wil er dood hier dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:23 schreef tesssssssss het volgende:
Nee hoor Tessssquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:23 schreef tesssssssss het volgende:
Idem, en ik wil graag mijn moeder van 70 met suikerziekte ook nog graag wat langer bij me houden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:23 schreef tesssssssss het volgende:
Ik denk dat wat we nu doen uiteindelijk meer trauma's met zich mee gaat brengen dan het virus gewoon zijn gang laten gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dus je wil dat we weer traumatische keuzes moeten maken?
Ik kan je wel foto sturen van de straat hoor. Wij wonen vrijstaand, bos eromheen prachtig mooi. Niet de gemiddelde vinexwijk zeg maar.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk verhaal dat het allemaal echt niet mogelijk is, maar nog onwaarschijnlijker dat 2 ouders gaan werken en een kind van 6 en 8 alleen thuis laten en de hele dag buiten laten spelen![]()
Klinkt als fake news
Maar goed dat we die keuze dan niet aan jou laten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:25 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik denk dat wat we nu doen uiteindelijk meer trauma's met zich mee gaat brengen dan het virus gewoon zijn gang laten gaan.
Omdat er bijna een miljard mensen besmet mee zijn geweest. dan is 200.000 doden niet zoveel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:23 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom was er in 2009/2010 eigenlijk veel minder heisa over H1N1 / Swine Flue?
Lees nu dat daar 200.000 mensen aan zijn overleden.
Heerlijk. Prachtig weer morgen😍quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:25 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Alleen wachten op wat warmer weer en genieten geblazen![]()
Je kunt de dood ook opzoeken, slimmerik.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je kunt de dood niet uitstellen. Die komt wanneer die komt, zo simpel is het.
Uiteraard kan dat. Lijkt mij niet verstandigquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je kunt de dood ook opzoeken, slimmerik.
Goed verhaal. Het komt uiteindelijk neer op een beleidskeuze.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:01 schreef Kyran het volgende:
....
Er moet NU op de rem getrapt worden, zoals het gebeurt in bijna alle andere landen in Europa! De zorg moet de tijd krijgen om zich beter voor te bereiden, het RIVM en de GDD moeten zorgen voor meer testcapaciteit, het volk moet vaker en beter geïnformeerd worden, er moet centraal geregeld worden dat er voldoende beschermingsmateriaal is etc.
....
Dat was hier al voor het virusquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:27 schreef Sfancta het volgende:
Aanbod nieuwe koopwoningen lijkt ook te zijn gestorven hier.
Dat weten we niet? Voor hetzelfde geval is het aantal corona besmettingen van nu een factor 100 of 1000 van de officiële cijfers. Het echte mortaliteitscijfer zullen we nooit weten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Omdat er bijna een miljard mensen besmet mee zijn geweest. dan is 200.000 doden niet zoveel.
Als corona een miljard mensen besmet.....
Deze wordt helemaal gek.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Warmer weer is wel beter voor virussen om te kalmeren, althans meestal.
Shania Twain ook al midden 50 geloof ikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:28 schreef Minimunt het volgende:
Even offtopic ik kom er net achter dat Jim Carrey al 58 is.. Hoe dan...
Ik heb wel eens gezien dat je deze kunt uitstellen, maar niet voor altijd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je kunt de dood niet uitstellen. Die komt wanneer die komt, zo simpel is het.
Geef ik hem zeker. Best een oude kop heeft die gekregen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:28 schreef Minimunt het volgende:
Dat is precies waar Corona over gaat, de dood uitstellen of opzoeken. Rutte vind dat we de dood maar moeten opzoeken om zo immuniteit te krijgen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard kan dat. Lijkt mij niet verstandig
25-28 prima voor Nederland. Daarboven voelt niet fijn in Nederland althans.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:28 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Denk dat wij een ander idee hebben bij mooi weer... Ik heb graag 25 graden of warmer
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:29 schreef leolinedance het volgende:
Wel goed voor de stikstofuitstoot dit. Kunnen we weer gewoon 130 km/u rijden straks.
Alcohol is desastreus bij ontstekingen en herstel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Morgen ff bier hamsteren en langs de slijter stuk of wat flessen drank...laat die lockdown maar komen![]()
![]()
180 linkerbaan, triple zo hard als toegestaanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:29 schreef leolinedance het volgende:
Wel goed voor de stikstofuitstoot dit. Kunnen we weer gewoon 130 km/u rijden straks.
Nee.... overleden?????quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:28 schreef Minimunt het volgende:
Dat zou sowieso niet kunnen want dan zou de besmettingsrate echt gigantisch hoog moeten zijn om zoveel mensen besmet te hebben in de timeframe sinds de eerste besmetting in China.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:28 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dat weten we niet? Voor hetzelfde geval is het aantal corona besmettingen van nu een factor 100 of 1000 van de officiële cijfers. Het echte mortaliteitscijfer zullen we nooit weten.
Heeft hij corona?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:28 schreef Minimunt het volgende:
We zijn het eens bruurquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:29 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat is precies waar Corona over gaat, de dood uitstellen of opzoeken. Rutte vind dat we de dood maar moeten opzoeken om zo immuniteit te krijgen.
That don't impress me much.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Shania Twain ook al midden 50 geloof ik
Daarom popt deze overal op. Brazilië is het 30 graden bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Warmer weer is wel beter voor virussen om te kalmeren, althans meestal.
Max 100km/u is pas sinds 16 maart ingegaan toch. Ze kunnen ook zeggen dat het een gigantisch succes isquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:29 schreef leolinedance het volgende:
Is dat zo? Ik ken velen verhalen van bacteriele ontstekingen bijv aan tanden die men wegspoelt met alcoholquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Alcohol is desastreus bij ontstekingen en herstel.
Als je dood bent kun je niemand meer besmetten #BIGBRAIN #300IQquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:29 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat is precies waar Corona over gaat, de dood uitstellen of opzoeken. Rutte vind dat we de dood maar moeten opzoeken om zo immuniteit te krijgen.
Scania Twain, is een nichtje van Henk Wijngaard.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Shania Twain ook al midden 50 geloof ik
Waarom lees ik dan dat in zuid-amerika het virus nog veel heftiger is/zal zijn?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daarom popt deze overal op. Brazilië is het 30 graden bijvoorbeeld.
Neem FF een timeoutquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:20 schreef Maver24 het volgende:
Daar is de gemiddelde woning ook niet echt laten we zeggen heel hygienischquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:30 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Waarom lees ik dan dat in zuid-amerika het virus nog veel heftiger is/zal zijn?
Oh jawel, eens de serology tests er zijn kan je nagaan hoeveel % van de bevolking besmet geweest is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:28 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dat weten we niet? Voor hetzelfde geval is het aantal corona besmettingen van nu een factor 100 of 1000 van de officiële cijfers. Het echte mortaliteitscijfer zullen we nooit weten.
Waarheen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
180 linkerbaan, triple zo hard als toegestaan
Wees niet bang zit al bijna niemand meer in ...dat gaat wel goedquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:30 schreef quirina het volgende:
Treinen gaan nog minder rijden.
Nog meer haringen in een tonnetje die Corona krijgen.
je moet vaker naar de kerk gaan net zoals @Poepz0r net heeft gezegd en ook voor @Lenny_Leonard zeg ik dit als je dood gaat ga je dood. dan is je tijd gekomen. Denk bij jezelf na in hoeveel zondes je hebt gepleegd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:23 schreef tesssssssss het volgende:
Omdat officiële cijfers niet gelijk is aan het werkelijk aantal gevallen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan Duitsland met 9K besmettingen slechts 26 doden hebbben en wij met 1700 gevallen al 43?
Kerkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je moet vaker naar de kerk gaan net zoals @:poepz0r net heeft gezegd en ook voor @:lenny_leonard zeg ik dit als je dood gaat ga je dood. dan is je tijd gekomen. Denk bij jezelf na in hoeveel zondes je hebt gepleegd.
Dat bedoel ik ook. Het grijpt ongeacht de temperatuur om zich heen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:30 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Waarom lees ik dan dat in zuid-amerika het virus nog veel heftiger is/zal zijn?
En toch klopt het niet. Let maar op Duitsland gaat het veel beter doen dan wij qua sterfgevallen etc etc.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:32 schreef Kekster het volgende:
[..]
Omdat officiële cijfers niet gelijk is aan het werkelijk aantal gevallen.
Waar zie je ditquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Spanje update de hele dag door. Zo te zien staat het inmiddels al op bijna 200 vandaag. Das veel sneller gegaan dan Italie.
[ afbeelding ]
Testen, een andere mortaliteit is niet erg logisch. Gelijkgesteld aan Duitsland betekent dat hier al 18.000 besmettingen. Gezien het aantal mensen met klachten lijkt me dat een plausibel aantal. Misschien zelfs nog onderschat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan Duitsland met 9K besmettingen slechts 26 doden hebbben en wij met 1700 gevallen al 43?
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:31 schreef Jojoke het volgende:
Ik vond het verhaal van de viroloog bij Op1 erg interessant. De man had er duidelijk verstand van en hij had erg goede punten. Ik kon zijn verhaal goed volgen. Uit zijn verhaal proefde ik ook dat Nederland een wereldspeler is op het gebied van virologie. Tussen de steden lijkt ook concurrentie te zijn. Deze viroloog vond dat de meeste kennis in Rotterdam en ook Amsterdam zit. Ik begreep uit zijn verhaal dat Van Dissel en Utrecht de inspiratie voor het beleid van het RIVM is. Verder waren de Op1 presentatoren te hitsig in hun race naar een primeurtje. Jammer is dat, laat de man gewoon even uitspreken.
Daar wel wat rapper dan hier gok ik zo. Meer inwoners, slechtere staat huizen en dus hygiene etc.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Het grijpt ongeacht de temperatuur om zich heen.
Bacteriële ja. Op de plek zelf desinfecteren het. In je lichaam zal het je ontstekingswaarden omhoog drijven en herstellend vermogen vernaggelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ken velen verhalen van bacteriele ontstekingen bijv aan tanden die men wegspoelt met alcohol
Het kan zijn dat hun geregistreerde besmettingen dichter bij het echte aantal besmettingen ligt omdat ze meer testen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen ik stel de dood liever uit zodat we meer over de ziekte weten en vaccinatie op tijd worden gemaakt zodat de zieken gered kunnen worden van de dood. 80.000 doden vind ik onacceptabel en eigenlijk zou elke Nederlander dat moeten vinden. Dat noemen we solidair zijn voor anderen en voor ouderen. Ik schrijf ze nog niet af.quote:
Meer beademingsapparatuur? Meer getest?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
En wat doen zij anders tov Italië?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Spanje update de hele dag door. Zo te zien staat het inmiddels al op bijna 200 vandaag. Das veel sneller gegaan dan Italie.
[ afbeelding ]
De ziekte treft vooral oudere mensen. De piek in de zorg gaat ook jongeren de kop kosten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk wel, maar kan niet met alle variabelen rekening houden natuurlijk
Al zou het maar 125.000 zijn, dan nog is het 50% van het aantal doden wat in Nederland is gevallen tijdens vijf jaar oorlog. Gewoon even als perspectief voor mensen die het downplayen.
Mensen die nog steeds denken dat alleen mensen van 70+ gaan overlijden hebben ook een bord voor hun kop.
Zijn de kerken nog gewoon open?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je moet vaker naar de kerk gaan net zoals @:poepz0r net heeft gezegd en ook voor @:lenny_leonard zeg ik dit als je dood gaat ga je dood. dan is je tijd gekomen. Denk bij jezelf na in hoeveel zondes je hebt gepleegd.
Eens, maar liever iemand anders die dood gaat dan ikzelf, jammer maar helaas.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Alleen ik stel de dood liever uit zodat we meer over de ziekte weten en vaccinatie op tijd worden gemaakt zodat de zieken gered kunnen worden van de dood. 80.000 doden vind ik onacceptabel en eigenlijk zou elke Nederlander dat moeten vinden. Dat noemen we solidair zijn voor anderen en voor ouderen. Ik schrijf ze nog niet af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |