Je bent misschien de enigste die daar te veel mee bezig is. .quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:23 schreef tesssssssss het volgende:
Ben ik de enige in dit topic die niet dood wil gaan?
Alleen wachten op wat warmer weer en genieten geblazenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Morgen ff bier hamsteren en langs de slijter stuk of wat flessen drank...laat die lockdown maar komen![]()
![]()
Nee maf, de levensverwachting is 81.5 omdat velen die leeftijd ver overschrijden. Zo is de levensverwachting voor mannen in de VS 76.1 jaar, maar mannen van 76 jaar zullen gemiddeld nog 10.6 jaar leven.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:07 schreef Schuifpui het volgende:
Gemiddelde leeftijd Nederlandse doden door Corona t/m 16-3: 79 jaar. Levensverwachting Nederlandse mannen: 81.5 jaar. Van Corona ga je nauwelijks eerder dood. Kappen met deze onzin, jullie maken de hele economie kapot en dat gaat voor vele malen meer, maar niet kwantificeerbare, doden zorgen.
dat moet je niet tegen een gemiddeld Nederlander zeggen , het is maar een griepje waait wel weer overquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dat laatste mag dus niet meer, geen contact.
Je kunt de dood niet uitstellen. Die komt wanneer die komt, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Voorkomen doe je het niet maar ik stel het liever ook nog even een jaar of 50 uitNog genoeg plannen en hobby's.
Onwaarschijnlijk verhaal dat het allemaal echt niet mogelijk is, maar nog onwaarschijnlijker dat 2 ouders gaan werken en een kind van 6 en 8 alleen thuis laten en de hele dag buiten laten spelenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voorheen - wat ik begreep - hadden ze een oppasbureau, maar die zijn nu dicht. Die komen aan huis, kindje ophalen etc etc.
Wie wil er dood hier dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:23 schreef tesssssssss het volgende:
Nee hoor Tessssquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:23 schreef tesssssssss het volgende:
Idem, en ik wil graag mijn moeder van 70 met suikerziekte ook nog graag wat langer bij me houden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:23 schreef tesssssssss het volgende:
Ik denk dat wat we nu doen uiteindelijk meer trauma's met zich mee gaat brengen dan het virus gewoon zijn gang laten gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dus je wil dat we weer traumatische keuzes moeten maken?
Ik kan je wel foto sturen van de straat hoor. Wij wonen vrijstaand, bos eromheen prachtig mooi. Niet de gemiddelde vinexwijk zeg maar.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk verhaal dat het allemaal echt niet mogelijk is, maar nog onwaarschijnlijker dat 2 ouders gaan werken en een kind van 6 en 8 alleen thuis laten en de hele dag buiten laten spelen![]()
Klinkt als fake news
Maar goed dat we die keuze dan niet aan jou laten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:25 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik denk dat wat we nu doen uiteindelijk meer trauma's met zich mee gaat brengen dan het virus gewoon zijn gang laten gaan.
Omdat er bijna een miljard mensen besmet mee zijn geweest. dan is 200.000 doden niet zoveel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:23 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom was er in 2009/2010 eigenlijk veel minder heisa over H1N1 / Swine Flue?
Lees nu dat daar 200.000 mensen aan zijn overleden.
Heerlijk. Prachtig weer morgen😍quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:25 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Alleen wachten op wat warmer weer en genieten geblazen![]()
Je kunt de dood ook opzoeken, slimmerik.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je kunt de dood niet uitstellen. Die komt wanneer die komt, zo simpel is het.
Uiteraard kan dat. Lijkt mij niet verstandigquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je kunt de dood ook opzoeken, slimmerik.
Goed verhaal. Het komt uiteindelijk neer op een beleidskeuze.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:01 schreef Kyran het volgende:
....
Er moet NU op de rem getrapt worden, zoals het gebeurt in bijna alle andere landen in Europa! De zorg moet de tijd krijgen om zich beter voor te bereiden, het RIVM en de GDD moeten zorgen voor meer testcapaciteit, het volk moet vaker en beter geïnformeerd worden, er moet centraal geregeld worden dat er voldoende beschermingsmateriaal is etc.
....
Dat was hier al voor het virusquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:27 schreef Sfancta het volgende:
Aanbod nieuwe koopwoningen lijkt ook te zijn gestorven hier.
Dat weten we niet? Voor hetzelfde geval is het aantal corona besmettingen van nu een factor 100 of 1000 van de officiële cijfers. Het echte mortaliteitscijfer zullen we nooit weten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Omdat er bijna een miljard mensen besmet mee zijn geweest. dan is 200.000 doden niet zoveel.
Als corona een miljard mensen besmet.....
Deze wordt helemaal gek.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Warmer weer is wel beter voor virussen om te kalmeren, althans meestal.
Shania Twain ook al midden 50 geloof ikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:28 schreef Minimunt het volgende:
Even offtopic ik kom er net achter dat Jim Carrey al 58 is.. Hoe dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |