Wees niet bang zit al bijna niemand meer in ...dat gaat wel goedquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:30 schreef quirina het volgende:
Treinen gaan nog minder rijden.
Nog meer haringen in een tonnetje die Corona krijgen.
je moet vaker naar de kerk gaan net zoals @Poepz0r net heeft gezegd en ook voor @Lenny_Leonard zeg ik dit als je dood gaat ga je dood. dan is je tijd gekomen. Denk bij jezelf na in hoeveel zondes je hebt gepleegd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:23 schreef tesssssssss het volgende:
Ben ik de enige in dit topic die niet dood wil gaan?
Omdat officiële cijfers niet gelijk is aan het werkelijk aantal gevallen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan Duitsland met 9K besmettingen slechts 26 doden hebbben en wij met 1700 gevallen al 43?
Kerkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je moet vaker naar de kerk gaan net zoals @:poepz0r net heeft gezegd en ook voor @:lenny_leonard zeg ik dit als je dood gaat ga je dood. dan is je tijd gekomen. Denk bij jezelf na in hoeveel zondes je hebt gepleegd.
Dat bedoel ik ook. Het grijpt ongeacht de temperatuur om zich heen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:30 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Waarom lees ik dan dat in zuid-amerika het virus nog veel heftiger is/zal zijn?
En toch klopt het niet. Let maar op Duitsland gaat het veel beter doen dan wij qua sterfgevallen etc etc.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:32 schreef Kekster het volgende:
[..]
Omdat officiële cijfers niet gelijk is aan het werkelijk aantal gevallen.
Waar zie je ditquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Spanje update de hele dag door. Zo te zien staat het inmiddels al op bijna 200 vandaag. Das veel sneller gegaan dan Italie.
[ afbeelding ]
Testen, een andere mortaliteit is niet erg logisch. Gelijkgesteld aan Duitsland betekent dat hier al 18.000 besmettingen. Gezien het aantal mensen met klachten lijkt me dat een plausibel aantal. Misschien zelfs nog onderschat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan Duitsland met 9K besmettingen slechts 26 doden hebbben en wij met 1700 gevallen al 43?
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:31 schreef Jojoke het volgende:
Ik vond het verhaal van de viroloog bij Op1 erg interessant. De man had er duidelijk verstand van en hij had erg goede punten. Ik kon zijn verhaal goed volgen. Uit zijn verhaal proefde ik ook dat Nederland een wereldspeler is op het gebied van virologie. Tussen de steden lijkt ook concurrentie te zijn. Deze viroloog vond dat de meeste kennis in Rotterdam en ook Amsterdam zit. Ik begreep uit zijn verhaal dat Van Dissel en Utrecht de inspiratie voor het beleid van het RIVM is. Verder waren de Op1 presentatoren te hitsig in hun race naar een primeurtje. Jammer is dat, laat de man gewoon even uitspreken.
Daar wel wat rapper dan hier gok ik zo. Meer inwoners, slechtere staat huizen en dus hygiene etc.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Het grijpt ongeacht de temperatuur om zich heen.
Bacteriële ja. Op de plek zelf desinfecteren het. In je lichaam zal het je ontstekingswaarden omhoog drijven en herstellend vermogen vernaggelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ken velen verhalen van bacteriele ontstekingen bijv aan tanden die men wegspoelt met alcohol
Het kan zijn dat hun geregistreerde besmettingen dichter bij het echte aantal besmettingen ligt omdat ze meer testen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen ik stel de dood liever uit zodat we meer over de ziekte weten en vaccinatie op tijd worden gemaakt zodat de zieken gered kunnen worden van de dood. 80.000 doden vind ik onacceptabel en eigenlijk zou elke Nederlander dat moeten vinden. Dat noemen we solidair zijn voor anderen en voor ouderen. Ik schrijf ze nog niet af.quote:
Meer beademingsapparatuur? Meer getest?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
En wat doen zij anders tov Italië?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Spanje update de hele dag door. Zo te zien staat het inmiddels al op bijna 200 vandaag. Das veel sneller gegaan dan Italie.
[ afbeelding ]
De ziekte treft vooral oudere mensen. De piek in de zorg gaat ook jongeren de kop kosten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk wel, maar kan niet met alle variabelen rekening houden natuurlijk
Al zou het maar 125.000 zijn, dan nog is het 50% van het aantal doden wat in Nederland is gevallen tijdens vijf jaar oorlog. Gewoon even als perspectief voor mensen die het downplayen.
Mensen die nog steeds denken dat alleen mensen van 70+ gaan overlijden hebben ook een bord voor hun kop.
Zijn de kerken nog gewoon open?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je moet vaker naar de kerk gaan net zoals @:poepz0r net heeft gezegd en ook voor @:lenny_leonard zeg ik dit als je dood gaat ga je dood. dan is je tijd gekomen. Denk bij jezelf na in hoeveel zondes je hebt gepleegd.
Eens, maar liever iemand anders die dood gaat dan ikzelf, jammer maar helaas.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Alleen ik stel de dood liever uit zodat we meer over de ziekte weten en vaccinatie op tijd worden gemaakt zodat de zieken gered kunnen worden van de dood. 80.000 doden vind ik onacceptabel en eigenlijk zou elke Nederlander dat moeten vinden. Dat noemen we solidair zijn voor anderen en voor ouderen. Ik schrijf ze nog niet af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |