Ondernemers ook?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:52 schreef Generationalpha het volgende:
Even los van de doden. De samenleving kan dus misschien wel een jaar in deze staat blijven hangen.
Dat is een bizar idee.
Acceptatie is niet voor niets de laatste fase.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is wel heel lief, maar ik denk dat ik me er al bij neergelegd heb dat ik het waarschijnlijk ook ga krijgen. Ik heb heel dicht contact gehad met de mensen die nu ziek zijn.
Ja, je kan ook nog hopen dat die mensen een "gewoon" griepje hebben.
Ik vraag me echt af, hoe groot die golf wordt die we hier in Brabant hebben of nog krijgen.
Correctquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:54 schreef vosss het volgende:
Ff wat anders, hoe zit dat met België, die gingen morgen op slot begreep ik? Mogen belgen dan ook niet meer naar hun werk?
Nou ja, wel minder, of er nou 1000-2000 koters in 1 pand zitten of 10 op een pleintje.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp van het sluiten van de scholen is dat ik hier voor de deur een speelplaats heb waar kinderen nu de hele dag aan het spelen zijn en zeer nauw contact hebben. Ze rennen achter elkaar aan, gaan liggen rollebolen en hoesten elkaar in het gezicht. Wat is de zin dan van de scholen sluiten? Op deze manier heeft het virus vrij spel.
Elke ziekte is dodelijker dan een vliegtuigramp.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Inderdaad, deze virus is veel dodelijker dan een aanslag op MH17. Ik zeg het liever niet maar dat is wel de waarheid.
Helemaal als je meerekent dat de cijfers uit China al een tijdje niet meer meestijgen en het dus eigenlijk van 70.000 naar 130.000 buiten China (!) is gestegen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zaterdag zat die geloof ik pas over de 150k, gaat echt hard nu
Yep die gepensioneerde viroloog legt prima uit met welk doel, het testen werkt... de presentatoren proberen hem op een vervelende wijze uit zijn tent de te lokken..... wat gelukkig niet werkt.quote:
20 jaar 1,7quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb een renteaanbod liggen voor 20 jaar op 1,85 annuïtair.
En verdorie ik moet nog 4 jaar met rente 3,85 annuïtair.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb een renteaanbod liggen voor 20 jaar op 1,85 annuïtair.
Was al bekendquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:45 schreef NaturalScience het volgende:
Ik krijg net door dat er zojuist een patiënt aan het COVID-19 is overleden in het Meander Medisch Centrum. Het gaat om een 87 jarige vrouw uit Amersfoort.
(Bron: interne mails)
Je vergeet denk ik dat wanneer echt 80.000 slachtoffers te betreuren zijn dat jouw geliefden er ook tussen zit. Een vader een moeder een opa een oma een tante of een oud oom. Dat maakt deze ramp dus niet minder erg.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vind ik ook.
De vliegramp kwamen toch merendeels jonge mensen om, plotseling en in de bloei van hun leven.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:56 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zolang we maar kunnen blijven bbq'en
Ja, maar dan geen vleermuizen of aanverwanten si vous plait.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:56 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zolang we maar kunnen blijven bbq'en
Klopt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp van het sluiten van de scholen is dat ik hier voor de deur een speelplaats heb waar kinderen nu de hele dag aan het spelen zijn en zeer nauw contact hebben. Ze rennen achter elkaar aan, gaan liggen rollebolen en hoesten elkaar in het gezicht. Wat is de zin dan van de scholen sluiten? Op deze manier heeft het virus vrij spel.
Woon je in een tokkiewijk? Hier is het sinds vandaag erg rustig, ook in de speeltuinenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook veel chronisch zieken komen te overlijden. Die zijn nog vrij jong, maar hebben een zwakke gezondheid.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:56 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je vergeet denk ik dat wanneer echt 80.000 slachtoffers te betreuren zijn dat jouw geliefden er ook tussen zit. Een vader een moeder een opa een oma een tante of een oud oom. Dat maakt deze ramp dus niet minder erg.
Van die figuren zoals ik vanavond bij de supermarkt tegen kwam die om een uur of 9 nog met hun rennende kinderen een gezinsuitje organiserenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, wel minder, of er nou 1000-2000 koters in 1 pand zitten of 10 op een pleintje.
Maar juist OMDAT mensen dit dus blijven doen komt er een lockdown, mensen luisteren gewoon niet.
Hier spelen ze allemaal buiten (wijk 300-350k huizen). En dat komt omdat paps en mams beide moeten thuiswerken. Wij wonen aan een bos dus dat is prima voor die koters.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Woon je in een tokkiewijk? Hier is het sinds vandaag erg rustig, ook in de speeltuinen![]()
Mensen doen een blokje om en her en der zie je 1 of 2 kindjes. Dat is het wel.
dan is t een kleine stap naar een dictatuur.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:52 schreef Generationalpha het volgende:
Even los van de doden. De samenleving kan dus misschien wel een jaar in deze staat blijven hangen.
Dat is een bizar idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |