Waren ze niet boos dat ze het nu pas hoorde?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
er was er ook 1 die vroeg hoe het nu ging in de ouderenzorg omdat ze zelf in de ouderenzorg werkte
maar vergeet niet, dit is heel onwerkelijk om te horen als je 5 weken lang geen nieuws hoort om dan dit te horen, wij krijgen alles geleidelijk binnen, bij hun moet het nog doordringen
ik heb deze uitzending op sat1 zelfs gezienquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volg jij elke big brother ter wereld? haha
maar normaal kijk je toch geen BB?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb deze uitzending op sat1 zelfs gezien
nee de regel is natuurlijk geen nieuws van buitenquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waren ze niet boos dat ze het nu pas hoorde?
ja is vreemd dat ze erder niks zegtenquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
er was er ook 1 die vroeg hoe het nu ging in de ouderenzorg omdat ze zelf in de ouderenzorg werkte
maar vergeet niet, dit is heel onwerkelijk om te horen als je 5 weken lang geen nieuws hoort om dan dit te horen, wij krijgen alles geleidelijk binnen, bij hun moet het nog doordringen
neuj maar even sensatiezoeken is leukquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
maar normaal kijk je toch geen BB?
Eensquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj maar even sensatiezoeken is leuk
nee dat is de regel natuurlijk van BB, niets van buitenaf komt het huis in.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja is vreemd dat ze erder niks zegten
weet niet of het van de producers kwam, maar dat hele 'we gaan onze testaapjes vanavond melden dat corona ons uitmoordt komt dat zien!' heeft ook wel iets heel wrangsquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat is de regel natuurlijk van BB, niets van buitenaf komt het huis in.
als het niet zo extreem was geworden als nu dan hadden ze het ook helemaal niet gemeld.
ja ff kijken hoe ze reagerenquote:
Grote spelerquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:16 schreef aKboR het volgende:
@:mario390 en anderen..
Sorry, na enig dm-overleg het blijkt dat iemand toch het woord Hitler gebruikt te hebben (wat mij niet opgevallen is) maar de post al verwijderd was..
Ik had het dus fout..
Excuus... Conjo mario
Wat was het voornaamste verschil dan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ff kijken hoe ze reageren
en daarmee kreeg ik ook meteen ff mee hoe het er i duitsland voor staat met het corona. is toch anders dan dat je het via het NLnieuws hoort
ja dat bedoel ik wanneer en zo en situatie isquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat is de regel natuurlijk van BB, niets van buitenaf komt het huis in.
als het niet zo extreem was geworden als nu dan hadden ze het ook helemaal niet gemeld.
misschien is dat idd een overweging geweest, kan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
weet niet of het van de producers kwam, maar dat hele 'we gaan onze testaapjes vanavond melden dat corona ons uitmoordt komt dat zien!' heeft ook wel iets heel wrangs
Maarja daar is het BB voor
quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:16 schreef aKboR het volgende:
@:mario390 en anderen..
Sorry, na enig dm-overleg het blijkt dat iemand toch het woord Hitler gebruikt te hebben (wat mij niet opgevallen is) maar de post al verwijderd was..
Ik had het dus fout..
Excuus... Conjo mario
ja hij heeft een raar uiterlijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:18 schreef PlymouthFury het volgende:
Wiebes weer in beeld, waarom moet ik altijd aan een fob winkel denken als ik hem zie? Aah, zo een bril met neus en snor aan elkaar vast. Dat was het.
geesten??quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hij heeft een raar uiterlijk
ik zie nu herman brood en majoor boszhart samen
Goeie samenvattingquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik wanneer en zo en situatie is
italien lopt ook nog,de zijn wel geschockt gewezen
spanie de zing-casting is gestoppt alle zijn naar huis,wanneer het verder gaat weten ze niet
oude afl van villa felderhofquote:
Beter stel, mooi mannetje die brood, 'm bos hart pracht mensquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hij heeft een raar uiterlijk
ik zie nu herman brood en majoor boszhart samen
ja oke iedereen reageert anders.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik wanneer en zo en situatie is
italien lopt ook nog,de zijn wel geschockt gewezen
spanie de zing-casting is gestoppt alle zijn naar huis,wanneer het verder gaat weten ze niet
was een stukje in DWDD de hele afl staat nog op youtube weet ikquote:
ja dat was echt een hele goede match om die samen in het programma te doenquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:20 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Beter stel, mooi mannetje die brood, 'm bos hart pracht mens
oh okee..tnxquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
was een stukje in DWDD de hele afl staat nog op youtube weet ik
Tot zoquote:
weinigquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoeveel punten heeft me dit gekost?
weet ik, hier net zoquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:28 schreef aKboR het volgende:
[..]
hehehe ik jaag niet voor de punten..
Ik ouwehoer en bolk alleen..
Tjahquote:
wees welkom in ons warme DTStopicquote:
Jaaaa als een warme dekenquote:
als ik echt lekker op dreef ben sla ik zo een nacht over.... das soms wel erg foutquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik slaap prima.
Ik blijf ook prima wakker.
Het leven is zó oneerlijk.
ik vannacht zo ongeveer nogquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik echt lekker op dreef ben sla ik zo een nacht over.... das soms wel erg fout
Niks mis mee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik echt lekker op dreef ben sla ik zo een nacht over.... das soms wel erg fout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |