nee heb je een fotoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
mogelijk dat je zo jong bent
[..]
maik de boer wel eens gezien met haar?
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat moet ik met een opa van 75 met hartproblemen die weigert te pinnen of het winkelcentrum te vermijden?
thuis laten en boodschappen voor hem doenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat moet ik met een opa van 75 met hartproblemen die weigert te pinnen of het winkelcentrum te vermijden?
sorry van de kleurquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
thuis laten en boodschappen voor hem doen
wassie allangquote:
ook primaquote:
slaap lekker bolliequote:
ja dat is ook moeilijkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:35 schreef 88-4 het volgende:
Ik heb een vader van bijna 80...die geen reet snapt van wat er nu gebeurt in deze wereld.
Pijnlijk wel
Sterkte. 😘quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:35 schreef 88-4 het volgende:
Ik heb een vader van bijna 80...die geen reet snapt van wat er nu gebeurt in deze wereld.
Pijnlijk wel
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat is ook moeilijk
mijn oma's leven niet meer, de ene was eind van de tijd erg dement dus die zou er niets van merken en de andere was al afhankelijk van anderen met de boodschappen.
die tweede zou wel erg het bezoek missen
mijn vader overleed en opeens mn oms ook een jaar later ..quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat is ook moeilijk
mijn oma's leven niet meer, de ene was eind van de tijd erg dement dus die zou er niets van merken en de andere was al afhankelijk van anderen met de boodschappen.
i knowquote:
ja je hoort vaker dat oudere harten het begeven bij een overlijden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
mijn vader overleed en opeens mn oms ook een jaar later ..
Maar deze opa gaat nu heel erg in de contramine en probeert zo passief agressief hetgeen wat HIJ WIL er toch door te drammen. En dat je daar anderen mee in 'gevaar' / gevaar brengt boeit hem allemaal niet zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat is ook moeilijk
ja dat is wel heel moeilijkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar deze opa gaat nu heel erg in de contramine en probeert zo passief agressief hetgeen wat HIJ WIL er toch door te drammen. En dat je daar anderen mee in 'gevaar' / gevaar brengt boeit hem allemaal niet zo.
sterktequote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:35 schreef 88-4 het volgende:
Pijnlijk wel
Het is niet te doen. Ik moet een witte jas aantrekken en een pruik opzetten, stethoscoop om mijn nek hangen en met een Belgisch accent gaan brallen wil hij luisteren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat is wel heel moeilijk
praten en uitleggen dat het voor ZIJN gezondheid is en niet zo zeer die van anderen?
vraag een buur van jezelf om die witte jas aan te trekken zodat hij die wel wil geloven ofzo?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is niet te doen. Ik moet een witte jas aantrekken en een pruik opzetten, stethoscoop om mijn nek hangen en met een Belgisch accent gaan brallen wil hij luisteren.
Dat zei mijn buuf ook al 'Vreemde ogen willen nog weleens dwingen'.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
vraag een buur van jezelf om die witte jas aan te trekken zodat hij die wel wil geloven ofzo?
precies. juist iemand die hij niet herkentquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat zei mijn buuf ook al 'Vreemde ogen willen nog weleens dwingen'.
je kann me inhalen ik gev opquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat zei mijn buuf ook al 'Vreemde ogen willen nog weleens dwingen'.
Hier is het ook goed, Nizno heeft je in haar hart gesloten.quote:
Truste Klep.quote:
Ik doe niet mee. Ik kom hier voor 'de gezelligheid'. En als het niet gezellig is maak ik het voor mezelf wel gezellig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |