Ze hebben nog minimaal 90 mld ruimte vanuit de staatsschuld. Er is een pandemie, dan gelden er andere regels.quote:
Dit herken ik niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:49 schreef schommelstoel het volgende:
Deze reeks begint weer een beetje te lezen als een "wellus/niettus" reeks.
En aanvallen en belachelijk maken van elkaars mening.
Lezen de mods niet meer mee?
Mocht dit ooit nog over gaan heel deze kutzooi dan krijgen wij allemaal gewoon de rekening gepresenteerd. Voor niks gaat de zon op.quote:
Ja, die timmeren je deur dicht , stampen in een paar dagen twee ziekenhuizen uit de grond en vliegen 40.000 man personeel inquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:49 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het lijkt China anders aardig te lukken.
Snapte er geen hol van. Na registratie kon ik nergens iets invullen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:54 schreef Maver24 het volgende:
Infectieradar doet het helemaal niet meer,
Druk druk druk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:49 schreef schommelstoel het volgende:
Deze reeks begint weer een beetje te lezen als een "wellus/niettus" reeks.
En aanvallen en belachelijk maken van elkaars mening.
Lezen de mods niet meer mee?
Door het corona virus worden wijzelf ook geknipt en geschoren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:52 schreef Zeroku het volgende:
Özcan Akyol stopt per direct met de opnames van zijn tv-show De Geknipte Gast. Hij heeft het besluit genomen met het oog op de coronacrisis. Dat heeft de presentator laten weten op Twitter. De Geknipte Gast is een programma waarin Akyol gesprekken voert met bekende Nederlanders terwijl ze op zijn kappersstoel zitten. Hij heeft geen moeite met het wroeten in BN’er-haar, maar heeft ook geen zin in overlopende coronabeestjes en daarom stopt hij per direct met de opnames.
Vriendin doet thuiswerk, heel de middag bezig geweest. Ik kijk tv en game een beetje. Wij gaan nergens heen voorlopigquote:
Zodra het slot eraf gaat gaan ze daar gewoon weer over tot het verkopen van krokodillen, vleermuizen en breedbekkikkers die bovenop elkaar zitten opgesloten in een drukbezochte markt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, die timmeren je deur dicht , stampen in een paar dagen twee ziekenhuizen uit de grond en vliegen 40.000 man personeel in
In die tijd komen wij in Nederland met hoest in je elleboog, gebruik papieren zakdoekjes, was je handen en schud geen handen.
.... en China verneukte het natuurlijk ook flink door wekenlang de andere kant op te kijken
Ik ook nietquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:54 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Snapte er geen hol van. Na registratie kon ik nergens iets invullen?
Yup, zal ook niet lang duren voordat het weer een keer verkeerd gaat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Zodra het slot eraf gaat gaan ze daar gewoon weer over tot het verkopen van krokodillen, vleermuizen en breedbekkikkers die bovenop elkaar zitten opgesloten in een drukbezochte markt.
Ranzig volkje.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:49 schreef butz0rs het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-vol-mensen-sterven
oh, dat is een andere
Die ga ik opzeggen, heb ik niet meer nodig voorlopig.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:55 schreef matthijst het volgende:
Ministerie heeft net reisadvies voor de hele wereld op oranje gezet.
Handig als je een reisverzekering hebt.
Wellicht kan Fok! een aanvraag indienen bij de overheid voor haar vitale en mediale rol om een zooi posters - ook ikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
danny is o
[..]
Danny is ons al aan het voorbereiden met al die errors en trage ladingen
Ook daar vinden ze wel oplossingen op.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Mocht dit ooit nog over gaan heel deze kutzooi dan krijgen wij allemaal gewoon de rekening gepresenteerd. Voor niks gaat de zon op.
https://www.ad.nl/dossier(...)en-zzp-ers~a3523299/quote:21:56
Momenteel liggen er zo'n 135 patiënten op de intensive cares van Nederlandse ziekenhuizen. Om de drukte beter te verdelen worden steeds meer patiënten overgeplaatst van Brabantse ziekenhuizen, naar noordelijker gelegen ziekenhuizen. ,,Vannacht zijn er extra patiënten uit Brabant overgeplaatst naar ziekenhuizen boven de rivieren’’, verklaart voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC) Diederik Gommers in een interview met deze site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |