SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Welkom.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:58 schreef just me het volgende:
thuis, gisteren had ik een kop koffie over mn bureau gegooid, ik dacht dat ik alles had weggepoetst maar dat bleek niet zo te zijn, net maar even gedaan
beter koffie dan bier of wijn...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom.
Wie gooit er dan ook met koffie?
Een kop koffie kan zoveel bende gevenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom.
Wie gooit er dan ook met koffie?
1, tenzij ik ziek word. Dan kan het snel oplopen.quote:
mijn toetsenbord is niet helemaal blijquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een kop koffie kan zoveel bende geven
jij wilt pleegzuster bloedwijn aan je bedquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
1, tenzij ik ziek word. Dan kan het snel oplopen.
Heb je morgen nog wat te doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
mijn toetsenbord is niet helemaal blijik ga nu ook niet proberen de letters los te halen
Ik heb maanden geleden bier over mijn toetsenbord gegooid. Dat was een ellende. Alle letters bleven plakken. Maar nu gaat het wel weer.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
mijn toetsenbord is niet helemaal blijik ga nu ook niet proberen de letters los te halen
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
jij wilt pleegzuster bloedwijn aan je bed
![]()
Ik heb zat te doenquote:
dat is dan wel liefquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Onze buurvrouw is verpleegkundige, er wordt hier flink geapplaudisseerd...
Tegenwoordig wordt je hier doodgegooid met mensen die hun hulp aanbieden. Misschien moet je zo iemand vragen om te komen helpen.quote:
Dat is echt viesquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
jij wilt pleegzuster bloedwijn aan je bed
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb maanden geleden bier over mijn toetsenbord gegooid. Dat was een ellende. Alle letters bleven plakken. Maar nu gaat het wel weer.
Muis heeft 'n keer haar toetsenbord kunnen weggooien, ik dacht dat het door Melting kwamquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb maanden geleden bier over mijn toetsenbord gegooid. Dat was een ellende. Alle letters bleven plakken. Maar nu gaat het wel weer.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
Muis heeft 'n keer haar toetsenbord kunnen weggooien, ik dacht dat het door Melting kwam
Oh dat scheelt dan welquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik was het niet. Dat was de schuld van Vout.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik was het niet. Dat was de schuld van Vout.
omdat ze besmet zijn ?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:07 schreef Melting het volgende:
De koninklijke familie gaat sociale contacten zoveel mogelijk mijden.
Ze gaan zich nu richten op hun asociale contacten.
Omdat ze in Lech waren en er in Lech 5 mensen besmet zijn.quote:
Wij mogen naar buiten en ik weet niet of zij dat dan ook mogen ?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Omdat ze in Lech waren en er in Lech 5 mensen besmet zijn.
Maar zij hoeven maar tot 21 maart in quarantaine. Wij tot 6 april.
Degene die Lucky TV inspreekt, vraagt al deeltijd WW aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:07 schreef Melting het volgende:
De koninklijke familie gaat sociale contacten zoveel mogelijk mijden.
Ze gaan zich nu richten op hun asociale contacten.
Er zit nauwelijks iemand inquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:12 schreef just me het volgende:
AMSTERDAM - De NS stapt vanaf zaterdag over op een speciale basisdienstregeling. Het grootste gedeelte van de treinen wordt geschrapt. Op alle stations rijdt ten hoogste twee keer per uur in beide richtingen een trein.dan worden de treinen toch voller of zie ik iets over het hoofd ?
Ze hebben een groot landgoed. Daar kunnen ze niet veel kwaad doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:11 schreef just me het volgende:
[..]
Wij mogen naar buiten en ik weet niet of zij dat dan ook mogen ?
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Dans Je De Hele Nacht Met Mij - Karin Kent
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zit nauwelijks iemand in
En de Sjonnies.
Kom maaaaarrrrrrrrrrrrrr.,
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:11 schreef just me het volgende:
[..]
Geen idee. Ik nam aan dat ze vast wel in de tuin mogen zijn. Boodschappen hoeven ze vast niet te doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, in plaats van 2 mensen zitten er dan 6 mensen in.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:12 schreef just me het volgende:
AMSTERDAM - De NS stapt vanaf zaterdag over op een speciale basisdienstregeling. Het grootste gedeelte van de treinen wordt geschrapt. Op alle stations rijdt ten hoogste twee keer per uur in beide richtingen een trein.dan worden de treinen toch voller of zie ik iets over het hoofd ?
ik stond gisteren op de hoofdweg naar het station naarden bussum te werken, gemiddeld 6 fietsen en mssn 10 auto's per uur, omdat het schoolverkeer en heel veel werkverkeer plat ligt, heeft het ook weinig zin om elke 10 minuten een trein te laten rijden, dat is echt kapitaalvernietiging.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:12 schreef just me het volgende:
wel hebben...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:15 schreef livelink het volgende:
Toch hou ik meer van de versie van Karin Kent.
Hoi PaRoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik stond gisteren op de hoofdweg naar het station naarden bussum te werken, gemiddeld 6 fietsen en mssn 10 auto's per uur, omdat het schoolverkeer en heel veel werkverkeer plat ligt, heeft het ook weinig zin om elke 10 minuten een trein te laten rijden, dat is echt kapitaalvernietiging.
Welkom.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik stond gisteren op de hoofdweg naar het station naarden bussum te werken, gemiddeld 6 fietsen en mssn 10 auto's per uur, omdat het schoolverkeer en heel veel werkverkeer plat ligt, heeft het ook weinig zin om elke 10 minuten een trein te laten rijden, dat is echt kapitaalvernietiging.
Nu leek het net of je zei: Ik Kent wel hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:16 schreef MadMaster het volgende:
Geinig die quotes die er laat inkomen.
U begrijpt mij vast wel...
De mensen die ik ken die in de Jordaan wonen zijn rasechte Limburgers.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Wonen er nog Jordanezen in de Jordaan?
Dat denk ik soms wel, maar schrijven doe ik het niet zo snel...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu leek het net of je zei: Ik Kent wel hebben.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu leek het net of je zei: Ik Kent wel hebben.
Voor de mensen die in de zorg werken?quote:
Die woonden dus dichterbij de rivier Jordaan dan bij de wijk Jordaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
De mensen die ik ken die in de Jordaan wonen zijn rasechte Limburgers.
Jawel, maar dik in de minderheid...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Wonen er nog Jordanezen in de Jordaan?
Ik mis de hits.quote:
Ik denk meer dat het kwajongens warenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor de mensen die in de zorg werken?
Maar de medley is onmiskenbaar.quote:
Wil je dat graag?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar de medley is onmiskenbaar.
Draai je de hele elpee, Melting?
Het hele repertoire van Koos + de B-kantjes...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar de medley is onmiskenbaar.
Draai je de hele elpee, Melting?
Oh, dat is wel een goed excuus! Kan ook nog echt waar zijn ook!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:24 schreef livelink het volgende:
Ik wist deze dus al bij de eerste noten en terwijl ik enthousiast aan het typen was vloog heel Fok eruit
Kunnen we Corona de schuld geven of de servers van FOk! ?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat overkomt me steeds, het is echt niet leuk zo
Nu zou ik je niet verslagen hebben.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:26 schreef livelink het volgende:
Ik had MadMaster echt zo enorm verslagen
Jij mag de volgende doen, ik ga op mijn handen zitten...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu zou ik je niet verslagen hebben.
Geen idee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Wat is dit voor versie?
Niet de single in ieder geval...
Die weet jij misschien ook wel niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij mag de volgende doen, ik ga op mijn handen zitten...
Ik ga mijn best doen, maar er is een reeële kans dat ik het gewoon niet weet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij mag de volgende doen, ik ga op mijn handen zitten...
Ik weet het niet. Ik ken het wel. Het is niet The Jackson Five.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, maar er is een reeële kans dat ik het gewoon niet weet.
SPOILER: Voor livelinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:35 schreef MadMaster het volgende:
SPOILER: Voor livelinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Geen idee. Terug naar basis settings en toen deed hij het wel.quote:
Maakt niet uit. Ik heb mijn kans gemist met het Goede Doelquote:
Is met een andere zanger, die bij hun laatste album meedeed, naast Maxi Jazz...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Qua sound dacht ik ook, zal Faithless wel zijn, maar nog nooit gehoord
Die hierna komt, maakt meer kans.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Waaahaaa, winnaar
[..]
qua debiele foto
Ik heb de film nog nooit gezien. Mijn afkeer van Tom Cruise is te groot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Uit Top GunHoe vaak ik die film al gezien heb is niet meer te tellen
Precies goed gesplit...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Waaahaaa, winnaar
[..]
qua debiele foto
Dat is allicht beter dan dat klappen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:42 schreef livelink het volgende:
![]()
Wave your hands in the air like you don't care.
Zou nu wel eens fijn zijn met dat corona.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Iron maiden - Two minutes to midnight
Ik wilde op deze post met "quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:47 schreef brother52 het volgende:
Hierna the Strangles - Always the sun?
Ray Cokesquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:01 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Metling. Fijn dat je wilde draaien. Goed idee
En daarna zeker met hoeveel sterren je de service zou waarderen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel handig dat je ineens weer weet dat je bij verschillende (web)winkels accounts hebt, waarvan je het bestaan allang vergeten was. Ze sturen nu allemaal een e-mail hoe ze omgaan met de situatie.
Ik ga pas weer posten als iemand anders het topic heeft verlaten. Ik neem geen risico.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:32 schreef robdriessen het volgende:
Ik tel meer dan 5 mensen in deze chat. Iedereen houdt toch wel anderhalve comment afstand, he?
Goedemorgen.quote:
Gisteren pas heel laat naar bed gegaan. Er was troost-tv en in dat kader werd er een aflevering van Love Letters uit de jaren '90 getoondquote:Op woensdag 18 maart 2020 06:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Toch maar iets later opgestaan vanwege het thuiswerken?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Gisteren pas heel laat naar bed gegaan. Er was troost-tv en in dat kader werd er een aflevering van Love Letters uit de jaren '90 getoond![]()
Was eigenlijk best grappig om zo in de tijd teruggeworpen te worden. Mijn zoon keek mee en bleef zich verbazen
quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:41 schreef just me het volgende:
goedemorgen
Vriendin van mij is op vakantie in Australie en heeft nu besloten om toch maar terug naar Nederland te komen. Het is niet anders.
Lijkt me echt raar als je dan besloten hebt terug te gaan dat je dan nog zo lang moet wachten totdat je echt weg kunt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Vervelend om je vakantie om deze reden af te moeten breken.
Maar goedemorgen.
Ja..... nu maar hopen dat ze tegen die tijd Nederland niet in lock down hebben, zodat ze dan 2 weken in quarantaine moeten als ze terug zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:50 schreef just me het volgende:
[..]
Lijkt me echt raar als je dan besloten hebt terug te gaan dat je dan nog zo lang moet wachten totdat je echt weg kunt.
Kortom, ze zit uiteindelijk langer in Oz dan ze aanvankelijk geboekt had...quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:41 schreef just me het volgende:
goedemorgen
Vriendin van mij is op vakantie in Australie en heeft nu besloten om toch maar terug naar Nederland te komen. Het is niet anders. Oh ik lees nu dat ze pas 31 maart terug kunnen vliegen![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:01 schreef just me het volgende:
leve de moderne tijd... net even zitten skypen met Merel en de kabouters
In het begin leuk, daarna hadden ze weinig interesse, ze wilden liever op de trampoline spelen en dat is ook goedquote:
Ik begrijp je frustratie maar dan moeten ouders hun kinderen maar alleen laten als er boodchappen gedaan moeten worden ?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom vinden mensen het een goed idee om met een stel kleine kinderen het winkelcentrum in te gaan, ik kon nauwelijks afstand houden op weg naar de Hema (online besteld, paste niet allemaal, moest dus terug). En dan stap je de Lidl in en stuit je op een vader die de kar met z’n kleinste kind zodanig neerzet dat niemand er langs kan en als je dat al wel zou kunnen/durven, dan stuit je op hem en drie andere kleine kinderen die allemaal gezellig broodjes mogen uitzoeken en vrolijk door de winkel lopen te dartelen. Godskolere zeg, laat je kinderen thuis als je boodschappen gaat doen.
Vervolgens heb je bij de kassa afgerekend en wil je met de kar de winkel uit en blijf je staan, waarom Symph vraagt: wat is er, waarom sta je stil? OMDAT IK ER NIET LANGS KAN, JE MOET AFSTAND HOUDEN, MAAR SOMMIGE MENSEN VINDEN HET COMPLEET LOGISCH OM DAN PRECIES VOOR DE UITGANG TE BLIJVEN STAAN WACHTEN. De mensen voelden zich gelukkig wel aangesproken en deden een paar stappen opzij.
Onnadenkende idioten, overal
De supermarkt is altijd open, er valt best een moment te vinden dat je er zonder kinderen heen kunt. Ik vind het ontzettend onverantwoord. De scholen en kinderopvang zijn niet voor niks dicht.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik begrijp je frustratie maar dan moeten ouders hun kinderen maar alleen laten als er boodchappen gedaan moeten worden ?
Ik ga niet meer naar de Jumbo en dat soort zaken, ik doe mijn boodschappen om de hoek, wel iets duurder maar geen frustraties en dat is ook wat waard
Misschien gaan we naar een tijd dat je per leeftijdsgroep boodschappen mag doenquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De supermarkt is altijd open, er valt best een moment te vinden dat je er zonder kinderen heen kunt. Ik vind het ontzettend onverantwoord. De scholen en kinderopvang zijn niet voor niks dicht.
Dank u!quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jarige...alsnog gefeliciteerd. In je uppie taart gegeten?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hé Oscar! Tijd niet gezien. Je hebt zelfs nog een kerst-UI
Op zich prima. Thuis aan het werk vandaag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]![]()
Ja is inderdaad al even geleden
alles goed daar?
"Thuis aan het werk"quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Op zich prima. Thuis aan het werk vandaag.
En bij jou?
Schitterendquote:
Waarschijnlijk een klusjesman die ook verplicht thuis moet werken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:08 schreef zorro28 het volgende:
Nou voor het eerst in een week in de supermarkt geweest, de schappen met versproducten waren nog gewoon vol, maar die met houdbare producten (bijna) leeg. Gelukkig had ik daar toch niets van nodig.
Ook heel irritant, iemand die hier al meerdere dagen lang de hele tijd aan het boren is. Echt, rot op
Heel verstandigquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is ook thuis aan het werk.... maar goed, ik kon al thuiswerken.... alleen is dat dus nu verplicht
quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:33 schreef zorro28 het volgende:
Om maar even wat positiviteit in te zetten: iedereen hier is altijd zo aardig en maken zulke fijne shows waar ik met veel plezier naar luisterIk ben blij dat ik deze reeks ooit gevonden heb
Om maar even wat positiviteit in te zetten: iedereen hier is altijd zo aardig en maken zulke fijne shows waar ik met veel plezier naar luisterIk ben blij dat ik deze reeks ooit gevonden heb
Nou Oscar, wat let je, nog meer positiviteit in het topicquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont moet ook maar weer eens draaien, alleen nieuwe pc, dus moet mixxx enzo weer instellen
Allemaal van die bank/stoel afkomen en bewegen. Zeker nu we (bijna) helemaal de deur niet meer uit komen en het aantal stappen per dag tot een minimum beperkt wordt...quote:MadMaster - Coronaadloos
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:53 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond ga ik weer een bijdrage leveren aan de positiviteit vanaf 20.00 uur:
[..]
Allemaal van die bank/stoel afkomen en bewegen. Zeker nu we (bijna) helemaal de deur niet meer uit komen en het aantal stappen per dag tot een minimum beperkt wordt...
Eens!quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:33 schreef zorro28 het volgende:
Schriftelijk in drievoud indienen, die klachtenquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Eens!![]()
![]()
De enige positiviteit die we hier niet willen, is die voor COVID-19.
Ik geef de schuld van mijn aanwezigheid hier aan DDM, trouwens. Die heeft me ooit uit een Top2000-topic hierheen gehaald. Klachten mogen dus naar haar.
Ik hoor anders toch echt iets anders.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:37 schreef robdriessen het volgende:
Alle geruchten van een testende El Presidente zijn precies dat: geruchten.
Die was voor het kind op de achtergrond.quote:
Corona had nog twee andere hitjesquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Daar gaat de opening van mijn draaibeurt...
Ik ben bijna kind(s)quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Die was voor het kind op de achtergrond.
22.00 uur...quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Corona had nog twee andere hitjes
Hoe laat draai je? Dan maak ik uiteraard ruimte op de stream.
bijna wel maar ik twijfel of het bewust isquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:49 schreef robdriessen het volgende:
Ik zou bijna denken dat er een rode draad in mijn playlist zit.
Nee, jij gaat gewoon lekker om 20:00 uur. Ik moet een Junior naar bed brengen. Wie weet doe ik je after party welquote:
Van een gezonde dosis sarcasme is nog nooit iemand doodgegaan. Denk ik.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Van een gezonde dosis sarcasme is nog nooit iemand doodgegaan. Denk ik.
Plasmans doet de financieën...quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:01 schreef robdriessen het volgende:
Bij wie kan ik mijn parkeerkaartje valideren?
Wegens gebrek aan inkomsten, zijn die op eigen kosten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:01 schreef robdriessen het volgende:
bij peaceman, die is penningmeesterquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:01 schreef robdriessen het volgende:
Bij de Lidl was dat vandaag selfservicequote:Op woensdag 18 maart 2020 20:01 schreef robdriessen het volgende:
altijd tochquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:02 schreef robdriessen het volgende:
ZOVEEL LIEFDE IN DIT PROGRAM! <3 <3 <3
Ik was al 'n paar keer de trap op- en afgelopenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rustig beginnen, de spieren zijn nog niet opgewarmd...
De volume niet te hard omhoog pompen dan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rustig beginnen, de spieren zijn nog niet opgewarmd...
* just me zwaait in de maat naar livelinkquote:
het Melting, neuh.. dat klinkt idd niet goed, * just me trekt de sla terugquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
het Melting, neuh.. dat klinkt idd niet goed, * just me trekt de sla terug
Ik ook, zelfs met volle wasmand. En toen was ophangen op zolder: en rek en strek en rek en strekquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was al 'n paar keer de trap op- en afgelopen
just me feels like dancing.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Ouwe gammele remixen met instabiel BPM...
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
I'm in the mood for dancing![]()
Maar ben tegelijkertijd te lamlendig om te typen![]()
Al die tegenstrijdige gevoelens
Zal dat een verschil maken?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
En daar is het bericht van C&A: we sluiten de winkels
* just me zit nu aan dequote:
Logisch, er komt momenteel toch niemand meer...quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
alle beetjes helpen, geen mensen dicht bij elkaarquote:
Het is eigenlijk al sluitingstijd geweest. Beetje laat dus.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is eigenlijk al sluitingstijd geweest. Beetje laat dus.
Nou dat inderdaad. Er gaan nog veel ketens volgen, het heeft gewoon geen zin om open te blijven (en met veel ziek personeel krijg je de bezetting ook niet goed rond)quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Logisch, er komt momenteel toch niemand meer...
Ik bedoelde eigenlijk dat er toch al geen hond kwam, corona of nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:36 schreef just me het volgende:
[..]
alle beetjes helpen, geen mensen dicht bij elkaar
Bezorgen ze nog wel ?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:40 schreef robdriessen het volgende:
"Onze" koudblauwe winkels zijn ook al dicht sinds gisteren, in NL en BE.
Met alle respect, maar dat zijn nauwelijks winkels te noemen...quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:40 schreef robdriessen het volgende:
"Onze" koudblauwe winkels zijn ook al dicht sinds gisteren, in NL en BE.
Hier is het altijd druk bij C&A als we er komenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:42 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat er toch al geen hond kwam, corona of niet
zal ook wel weer per stad verschillenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier is het altijd druk bij C&A als we er komen
Lig jij op je kussen ook stil te dromen?quote:
Have fun!quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Bedankt tot zover, we schakelen naar de tv, Duitse miniserie over de tijd net na de oorlog
Stil dromen doe je als je wakker bent.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Lig jij op je kussen ook stil te dromen?
Ik lig meestal wakker, of ik lig onrustig, dus zelden stil te dromen.
Echt?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Stil dromen doe je als je wakker bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |