nee maar de overstroming van de zorg?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Om wat er gisteren is uitgelegd en economische redenen. En je houdt het blijkbaar toch niet tegen. Ik ben ook niet bang om ziek te worden.
Nederland😍😍😍😍😍😍quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:25 schreef Mani89 het volgende:
De werkelijkheid is Rutte na 1 dag alweer voorbij gestreefd.Overal lockdown behalve in Nederland. Fuck het RIVM, onze experts zijn waardeloos.
eigenlijk is Nederland de Betamax van vroeger en de rest van Europa heeft VHS gekozen ook al is Betamax misschien beterquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:25 schreef Mani89 het volgende:
De werkelijkheid is Rutte na 1 dag alweer voorbij gestreefd.Overal lockdown behalve in Nederland. Fuck het RIVM, onze experts zijn waardeloos.
Vind je hem daar geschikt voor?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind dat de koning ons best een oppeppend toespraak mag geven.
Dat zou ik wel tof vinden.
Vraag is is het incl of excl toeslagen? Zelf toeslagen aanvragen voor 3 maanden en dan weer afmelden komt gezeik vanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:25 schreef junkiexp het volgende:
Fijn die regeling voor ZZP-ers.
Ik zou wel kunnen werken, maar heb alle opdrachten uitgesteld, ik vind het gewoon niet verantwoord.
NederlandVVD
Rutte
En als het nou wel uit komt? Ik vind het het proberen waard.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij zijn de enige die er zo over denken. Dit gelooft helemaal niemand, goeiste grap.
Maak Mani president. MANIGOD 2024quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Ja echt he, Heel europa is totale lockdown en wij doen maar van, we laten iedereen besmetten. Is er geen opperhoofd die nederland op zn vingers tikt. Wij zitten in een experiment. Daar is nu geen tijd voor Ruttequote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Spijker op z'n kop inderdaad. Het is echt niet zo dat NL het virus vrij rond laat waren, maatregelen zijn niet veel minder streng dan het westerse gemiddelde.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:23 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Maar hoe goed zijn die geïnformeerd over wat Nederland doet? Best mogelijk dat ze enkel gehoord hebben dat Nederland kiest voor een "herd immunity approach", niet welke maatregleen er reeds genomen zijn. In de praktijk proberen alle landen nu te vermijden dat hun ICU's vollopen. Ik zie bvb kritiek in de Australische media, waar ze ook schrijven:
[..]
Maar als je dan kijkt naar wat Australië tot nu toe gedaan heeft:
[..]
Minder dan Nederland dus...
Niks, hij wilde eigenlijk wel naar huis. Maar dat ging uiteraard niet doorquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
Lekker politiek bedrijven over de rug van mogelijk 50.000 dode Nederlanders. Anders flikker je ff op
Deze crisis ook zeker mede het gevolg van politiek beleid. Daar mag over gepraat worden. Feit is dat als we zelf de controle hadden over onze eigen grens dan hadden we deze crisis veel beter in kunnen dammen. En zo zijn er nog wel veel meer voordelen zoals ik die heb opgenoemd, maar die volgens de gevestigde orde normaal niet bon ton zijn maar nu wel gewoon in de praktijk worden genomen. Om hier aan voorbij te gaan is oogkleppen op hebben. Misschien hebben Wilders en Baudet gewoon gelijk en is dit een goed moment van bezinning.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een lulkoek.
Kerken zijn ook gesloten.
Geld voor de gezondheidszorg? Verpleegkundigen en artsen enz krijgen echt ook nu geen cent meer.
Ga toch weg met je populistische praatjes. Er klopt niks van en je moet je schamen daar nu mee te komen.
Geen idee, volgens de persco komende dagen meer duidelijheidquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vraag is is het incl of excl toeslagen? Zelf toeslagen aanvragen voor 3 maanden en dan weer afmelden komt gezeik van
Dat is nu nog niet aan de orde. En als dat wel komt zal er selectief mee om moeten worden gegaan. Alleen de echt ernstige gevallen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar de overstroming van de zorg?
Proberen waardquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En als het nou wel uit komt? Ik vind het het proberen waard.
Een lockdown is als je niet meer naar buiten mag. Zover hoeft het van mij niet te komen hier.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:17 schreef bitterbal het volgende:
ad
20:16
België in 'lockdown' vanaf woensdagmiddag 18 maart. Niet-essentiële winkels worden gesloten. Thuiswerk moet nog meer de norm worden, al wil de overheid het zelf geen lockdown noemen.
das leuk als je een spelletje speelt, maar niet met mensenlevens.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En als het nou wel uit komt? Ik vind het het proberen waard.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:26 schreef Fukushima het volgende:
[..]
eigenlijk is Nederland de Betamax van vroeger en de rest van Europa heeft VHS gekozen ook al is Betamax misschien beter
https://www.zerohedge.com(...)s-trump-over-chinesequote:Merkel reportedly said that 'joint debt options' were discussed by EU leaders.
Dit is een bizar onbetrouwbare site. 41,2 (mits goed gemeten) is zeer kritiek.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:23 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Kennelijk niet
https://mens-en-gezondhei(...)4-graden-koorts.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |