Ik zit verstopt op mijn zolder.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:20 schreef Zipportal het volgende:
Reisadvies nogmaals aangescherpt. Zie NOS pushmelding. @:coco.
Is toch een grote act ouwe reus. Die koningshuizen rennen altijd weg met dit soort dingen. Sla de geschiedenisboekjes maar eens open.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die kinderen staan erbij alsof ze het gewoon een 'lekker gek momentje' vinden, allejezus. Doe het dan niet he.
bronquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:19 schreef Newone82 het volgende:
Breaking:
We mogen per direct niet meer naar het buitenland. Wordt afgeraden.
Net op het NOS-journaal gemeld. Het klopt niet helemaal, wat die user zegt: het is een advies, (nog) geen regel/verbod.quote:
En mondkapjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:20 schreef Poepz0r het volgende:
Klappen gaat toch nergens over mensen. Geef de mensen in de zorg eens fatsoenlijk salaris.
Waarom?quote:
Kennelijk nietquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wtf??? dan ben je dood, gelijk infuus vocht en paracetemol
Omdat Rutte dat zegt snap dat danquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom?
Ik weet het niet hoor, geen discussie maar vind het ook raar dat we niet gewoon op 1 lijn zitten wat verstandig is
Maar hoe goed zijn die geïnformeerd over wat Nederland doet? Best mogelijk dat ze enkel gehoord hebben dat Nederland kiest voor een "herd immunity approach", niet welke maatregleen er reeds genomen zijn. In de praktijk proberen alle landen nu te vermijden dat hun ICU's vollopen. Ik zie bvb kritiek in de Australische media, waar ze ook schrijven:quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gek genoeg zijn het vooral de buitenlandse experts die dat beweren
Maar als je dan kijkt naar wat Australië tot nu toe gedaan heeft:quote:The safest public health strategy is to prevent the onset of coronavirus at all costs. This would buy the health system time, “flattening the curve” so hospitals were not inundated with cases all at once.
This is why it’s so important to control movement across our borders, impose self-isolation, restrict public gatherings, trace the contacts of existing cases and isolate those with the virus. Australia and New Zealand are both now essentially following these measures.
Minder dan Nederland dus...quote:Australia is preparing to follow the United States in restricting non-essential gatherings in pubs, cinemas and restaurants on a city-by-city basis as the number of local coronavirus cases moves towards 500.
The measures could see bars and restaurants forced to close down in suburbs where there is a cluster of cases via person-to-person transmission, or be enforced Melbourne and Sydney-wide as the infection rate escalates.
Non-essential gatherings of more than 500 people including concerts, AFL and NRL have been banned in Australia since Monday, triggering waves of cancellations across the entertainment, conference and sport industries.
Widespread school closures are not being considered at this stage
waarschijnlijk op aandringen van de landen om ons heenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:19 schreef Newone82 het volgende:
Breaking:
We mogen per direct niet meer naar het buitenland. Wordt afgeraden.
ala Emiel Ratelband.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind dat de koning ons best een oppeppend toespraak mag geven.
Dat zou ik wel tof vinden.
Alle landen gaan de grenzen sluiten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net op het NOS-journaal gemeld. Het klopt niet helemaal, wat die user zegt: het is een advies, (nog) geen regel/verbod.
Om wat er gisteren is uitgelegd en economische redenen. En je houdt het blijkbaar toch niet tegen. Ik ben ook niet bang om ziek te worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom?
Ik weet het niet hoor, geen discussie maar vind het ook raar dat we niet gewoon op 1 lijn zitten wat verstandig is
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
waarschijnlijk op aandringen van de landen om ons heen
Wat maakt het nog uit dan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:24 schreef Maver24 het volgende:
Leuk, alle landen om ons heen in Totale lockdown, wij zijn weer het buitenbeentje. Not happy. Haal me weg uit Nederland
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:20 schreef Poepz0r het volgende:
Klappen gaat toch nergens over mensen. Geef de mensen in de zorg eens fatsoenlijk salaris.
Wij zijn de enige die er zo over denken. Dit gelooft helemaal niemand, goeiste grap.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Om wat er gisteren is uitgelegd en economische redenen. En je houdt het blijkbaar toch niet tegen. Ik ben ook niet bang om ziek te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |