Echt he!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:10 schreef Barbusse het volgende:
Goeie TT, want de schappen in de supermarkt hier zijn vrijwel leeg.
Weet welke schappen niet leeg zijn? Drank en condooms. Sommige mensen spelen het quarantaine spel helemaal verkeerd
Baby's over 9 maandenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:10 schreef Barbusse het volgende:
Weet welke schappen niet leeg zijn? Drank en condooms. Sommige mensen spelen het quarantaine spel helemaal verkeerd
Hier ook iddquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:11 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb volgens mij serieus niks gehamsterd. Probeer nu alleen wel op tijd iets nieuw te halen als het bijna op is ipv wanneer het al op is. Voor het geval het vak leeg is.
Tot nu toe ook niks hoeven missen.
hier was alleen de parkeerplaats van de supermarkt leeg. ik heb gewoon prima mn boodschappen kunnen doenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:10 schreef Barbusse het volgende:
Haha ja voelde me ook niet helemaal gemakkelijk toen ik 1 pak kocht. Een gewoon 6 rollen pak ook gewoon. Erg eigenlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Hier ook idd
Heb ook nog drie rollen pleepapier. Durf ook geen nieuwe mee te nemen gewoon vanwege de blikken
Daar heb ik dus allemaal geen last van, en het zal me verder worst zijn wat anderen er van denkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha ja voelde me ook niet helemaal gemakkelijk toen ik 1 pak kocht. Een gewoon 6 rollen pak ook gewoon. Erg eigenlijk
Die vervolgens sterven door het virus.quote:
Nee dat worden hyper immune super mensenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Die vervolgens sterven door het virus.
De nieuwetijdskinderen 2.0quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee dat worden hyper immune super mensen
Echt hequote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha ja voelde me ook niet helemaal gemakkelijk toen ik 1 pak kocht. Een gewoon 6 rollen pak ook gewoon. Erg eigenlijk
dit heb ik zondag ook gedaanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Allekabels.nl?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:HeatWave: waar kan ik een Mini DisplayPort F - HDMI M adapter of kabel vandaan halen? Heb nog een Apple scherm staan dat ik iemand wil verkopen.
Daarom was ik daar ook al mee bezig lang voordat iemand hier door had dat er ellende aan zat te komen. Niemand die raar keek toen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Duurt langgggggquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Allekabels.nl?.
Of Ali, maar dat kan ff duren.
Wat een domme mensen zijn wij he? Komop, lach ons nog even uit met zijn allenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom was ik daar ook al mee bezig lang voordat iemand hier door had dat er ellende aan zat te komen. Niemand die raar keek toen.
Wisselend.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hey scrup, long time no see. Hoe is het ermee?
Nog zo'n hamsteraarquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom was ik daar ook al mee bezig lang voordat iemand hier door had dat er ellende aan zat te komen. Niemand die raar keek toen.
Zelfs op Allekabels.nl kan ik die niet vinden; ik zoek nog even verder. Je moet onderhand gepromoveerd zijn daarvoorquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Allekabels.nl?.
Of Ali, maar dat kan ff duren.
Niet per se dom. Maar wel handelen uit onderbuik gevoel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een domme mensen zijn wij he? Komop, lach ons nog even uit met zijn allen.
Je moet het wel exclusief houden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs op Allekabels.nl kan ik die niet vinden; ik zoek nog even verder. Je moet onderhand gepromoveerd zijn daarvoor
Ah, maar wel een stijgende lijn dus? Krijg je nog ondersteuning?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wisselend.
Leven is door angst vaak nog tegen ipv met.
Maar daaronder word ik wel sterker en sterker.. Voel mij wel vrijer.
En jij en jij en jij?
Ja, daar deed ik het ook niet voor, angst voor schaarste, ik deed het om niet naar de winkels te hoeven als het niet per se noodzakelijk is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet per se dom. Maar wel handelen uit onderbuik gevoel.
En onnodig want er is nog steeds zat wcpapier.
Iedereen hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan de komende maanden gewoon poepen zonder stress hoor.
Als het op is kom ik wel wat brengen voor je keukenraamquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daar deed ik het ook niet voor, angst voor schaarste, ik deed het om niet naar de winkels te hoeven als het niet per se noodzakelijk is.
Dat. Vrijdag heb ik wel wat extra dingen gehaald. Wat pasta en dat soort dingen. Wij zijn vanaf vrijdag dus niet in de supermarkt geweest. Wel moet ik soms naar mijn werk. Zo veel mogelijk vanuit huis. Alleen moeten de posten ook it technische blijven draaien.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daar deed ik het ook niet voor, angst voor schaarste, ik deed het om niet naar de winkels te hoeven als het niet per se noodzakelijk is.
Lief van jequote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als het op is kom ik wel wat brengen voor je keukenraam
Dit. Ik sla voor bepaalde producten standaard voorraad in. Zodat ik zonder al teveel gesjouw meestal gewoon op de fiets de verse en kort houdbare boodschappen kan doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tally!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat. Vrijdag heb ik wel wat extra dingen gehaald. Wat pasta en dat soort dingen. Wij zijn vanaf vrijdag dus niet in de supermarkt geweest. Wel moet ik soms naar mijn werk. Zo veel mogelijk vanuit huis. Alleen moeten de posten ook it technische blijven draaien.
Ja je woont alleen dat scheelt wel. Je kan ook niet even je pa vragen in deze tijd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lief van je.
Maar ik zie het ook niet zo ver komen, maar ik woon alleen, wat was nou de moeite om 2 keer een groot pak van 16 rollen mee te nemen de afgelopen weken? Waren toch ook in de aanbieding, dus ik het sowieso gekocht, alleen nu 2 dagen later nog 1. Het is niet alsof het niet opkomt.
Daarom. het is niet alsof mijn huis volstaat met prepperspakketten en survivalgear ( niet meer dan normaalquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat. Vrijdag heb ik wel wat extra dingen gehaald. Wat pasta en dat soort dingen. Wij zijn vanaf vrijdag dus niet in de supermarkt geweest. Wel moet ik soms naar mijn werk. Zo veel mogelijk vanuit huis. Alleen moeten de posten ook it technische blijven draaien.
Zo! Late reactiequote:
Nee, die hebben mijn broertje en ik ook in quarantaine gezet voorlopig, iig tot wat ik net schreef.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja je woont alleen dat scheelt wel. Je kan ook niet even je pa vragen in deze tijd.
Maar dat laatste is niet de bedoeling he. Er moeten wel mensen besmet blijven worden voor de groepsimmuniteitquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom. het is niet alsof mijn huis volstaat met prepperspakketten en survivalgear ( niet meer dan normaal). Het is meer mijn eigen gemak nu, ik woon tegenover 3 supermarkten, en die raken echt niet leeg. Maar ik ga het liefst zo weinig mogelijk naar buiten op dit moment.
Zodra iedereen het een beetje serieuzer neemt en niet zoals ik uit mijn raam zie, gewoon gezellig aan het shoppen, buitenspelen etc is is het "gevaar" ook een stuk minder, dan zijn mensen opeens wel voorzichtig.
That's all, meer niet, minder ook niet.
Prima, maar de mensen zonder ouders in de 70 dan graagquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar dat laatste is niet de bedoeling he. Er moeten wel mensen besmet blijven worden voor de groepsimmuniteit
Nee dat moet je echt niet willen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die hebben mijn broertje en ik ook in quarantaine gezet voorlopig, iig tot wat ik net schreef.
Als ik zelf ziek ben kan ik hem ook geen boodschappen brengen natuurlijk. En hij is dik in de 70.
Hoe had je gedacht me op te halen dan?quote:
Voor de deur zetten en aanbellen en weggaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die hebben mijn broertje en ik ook in quarantaine gezet voorlopig, iig tot wat ik net schreef.
Als ik zelf ziek ben kan ik hem ook geen boodschappen brengen natuurlijk. En hij is dik in de 70.
Als ik met een dikke longontsteking op bed lig?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor de deur zetten en aanbellen en weggaan.
Daar had ik even overheen gelezenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik met een dikke longontsteking op bed lig?.
Ja nja die kwetsbare groep moet ook gewoon voorzichtig zijn. En het lijkt me inderdaad niet handig bij een ouder iemand langs te gaan nu.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima, maar de mensen zonder ouders in de 70 dan graag.
Even bij niemand, het oppasgezin vroeg net ook al of ik langs wou komen, het is St Patricksday, maar ik doe het gewoon even niet op het moment.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja nja die kwetsbare groep moet ook gewoon voorzichtig zijn. En het lijkt me inderdaad niet handig bij een ouder iemand langs te gaan nu.
Ja is niet vanavond he. Maar als je ongeduldig bent mag je wel eerder komen hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoe had je gedacht me op te halen dan?
Jajajaja genoeg ondersteuning.. En ik volg mijn lijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah, maar wel een stijgende lijn dus? Krijg je nog ondersteuning?
Mijn alterego's en ik zitten in sociale lockdown, maar vooralsnog geen koorts
Huh dat is toch gewoon wat social distancing inhoud. Waarom zou dat overdreven zijn?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even bij niemand, het oppasgezin vroeg net ook al of ik langs wou komen, het is St Patricksday, maar ik doe het gewoon even niet op het moment.
Ik hoop dat ik allemaal zwaar overdreven doe nu en jullie me allemaal nog meer kunnen uitlachen dan normaal over een paar weken, maar ik neem het risico niet.
Ik Ben niet ongeduldig hoor. Tis niet of ik helemaal 0 sociaal leven heb nuquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja is niet vanavond he. Maar als je ongeduldig bent mag je wel eerder komen hoor
Nou zijn ze daar niet heel duidelijk over vind ik. Kinderen mogen gewoon lekker samen spelen enzo. Tsjaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Huh dat is toch gewoon wat social distancing inhoud. Waarom zou dat overdreven zijn?
Gezien de lakse houding, zowel wat ik buiten zie en overal lees, vinden de meeste mensen blijkbaar nog dat dat zwaar overdreven is, dat social distancing.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Huh dat is toch gewoon wat social distancing inhoud. Waarom zou dat overdreven zijn?
Ik heb geeneens een longontsteking en ik neem ook geen risico, dus ook geen boodschappen op de stoep bij de oudjes en andere kwetsbaren zetten zolang er geen nood is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even bij niemand, het oppasgezin vroeg net ook al of ik langs wou komen, het is St Patricksday, maar ik doe het gewoon even niet op het moment.
Ik hoop dat ik allemaal zwaar overdreven doe nu en jullie me allemaal nog meer kunnen uitlachen dan normaal over een paar weken, maar ik neem het risico niet.
Nee als je symptomen van ziek zijn hebt zeker niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een longontsteking en ik neem ook geen risico, dus ook geen boodschappen op de stoep bij de oudjes en andere kwetsbaren zetten zolang er geen nood is.
Mooi dat corona je ondersteuning niet in de weg zit, jij nogquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jajajaja genoeg ondersteuning.. En ik volg mijn lijn.
Dat allemaal aanpakken is een tweede hè..
Ik zal voor je gezin bidden
Ik was maandagochtend nog wel even op t werk En had gelijk mot met een chauffeur die niet de kantine in mocht: ‘vind je dat niet een beetje overdreven?!’quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gezien de lakse houding, zowel wat ik buiten zie en overal lees, vinden de meeste mensen blijkbaar nog dat dat zwaar overdreven is, dat social distancing.
https://www.ad.nl/den-haa(...)ziek-wordt~aae78918/
Dat soort dingen dus, het is nog geen ingeslepen gewoonte, dat social distancing. En dat duurt niet lang meer, maar tot die tijd ga ik alleen naar buiten als het moetquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was maandagochtend nog wel even op t werk En had gelijk mot met een chauffeur die niet de kantine in mocht: ‘vind je dat niet een beetje overdreven?!’
Zou bij ons niet gebeuren. Hele strenge hoest / verkoudheid policyquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mag officieel niet meer op t werk komen nuDeze week iig en waarschijnlijk volgende week ook niet.
Omdat ik hoest en zélf zei dat ik niet meer zou komen. Zij zeiden in eerste instantie: kijk maar wat je doet.
quote:Waka Flocka Flame: "Minderheden kunnen geen corona krijgen"
In Nederland is het aantal doden door het coronavirus van 12 naar 20 gestegen en wereldwijd praten we over meer dan 150.000 besmettingen. Nederland sluit scholen, restaurants en sportscholen net als vele andere landen. Toch gaan bij rapper Waka Flocka Flame nog steeds geen alarmbellen rinkelen. Hij vertelt in The Cruz Show zelfs dat hij niet gelooft in het coronavirus.
Minderheden
"Het is nep... minderheden kunnen het niet krijgen", zegt Waka Flocka rond de twaalfde minuut in het interview. Als de presentator erop in gaat, zegt hij vervolgens: "Noem er eens eentje? We stammen allemaal af van dezelfde personen. Hebben wij het? Het raakt wel mensen die langs het vliegveld van Atlanta zijn gekomen, maar niet het soulvolle volk."
Verder legde Waka Flocka niet uit waarom hij niet in het virus gelooft en waarom minderheden volgens hem geen gevaar lopen. De meest kritische vragen worden vervolgens ook niet meer gesteld in het interview.
quote:Moslims zullen niet getroffen worden! Het is een cleaun up voor jullie zionisten, die alles nornaal vinden: homos, hoeren, transgenders, sletten, abortus en nadien NOOIT met 1 woord hebben gerept over moslims die dagelijks worden vermoord door de Zionsiten en Chinezen!
— MGTOW (The Netherlands) (@Klokkenluider13)
Ik Ben vooral geïrriteerd om de caissières die dan handschoenen dragen maar voor de rest gewoon hetzelfde doen ( alles aanraken, gezicht aanraken , niet de handschoenen schoonmaken), maar wel het gevoel hebben iets goeds te doenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort dingen dus, het is nog geen ingeslepen gewoonte, dat social distancing. En dat duurt niet lang meer, maar tot die tijd ga ik alleen naar buiten als het moet.
Schijnveiligheid. Werkt prima voor de gemoedsrust.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik Ben vooral geïrriteerd om de caissières die dan handschoenen dragen maar voor de rest gewoon hetzelfde doen ( alles aanraken, gezicht aanraken , niet de handschoenen schoonmaken), maar wel het gevoel hebben iets goeds te doen
En werkt het gewenste resultaat alleen maar tegen omdat je lakser wordtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Schijnveiligheid. Werkt prima voor de gemoedsrust.
Ja beter gewoon handen wassenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:05 schreef Californium het volgende:
[..]
En werkt het gewenste resultaat alleen maar tegen omdat je lakser wordt
Inderdaadquote:
Die hebben we nu wel ja. Mijn man liep ook extra risico door dagelijks op een van de drukste ov trajecten te moeten reizen en bij zijn werkgever waren er vrijwel geen maatregelen getroffen. Terwijl het gros met ov reist en er een paar uit brabant sinds carnaval hoestend en al op werk konden blijvenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee als je symptomen van ziek zijn hebt zeker niet.
Ik vind dat Gers Pardoel maar eens flink moet gaan knuffelen met die Wacka Flocka. Wel grappig trouwens, er was ook een imam die riep dat het straf van Allah was enzo. En toen werd ie zelf ziekquote:
Andre Hazes mag ook meedoen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik vind dat Gers Pardoel maar eens flink moet gaan knuffelen met die Wacka Flocka. Wel grappig trouwens, er was ook een imam die riep dat het straf van Allah was enzo. En toen werd ie zelf ziek
Dat heb ik al met voedselbereiders die het eten, de kassa en de pin met dezelfde handschoenen doenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik Ben vooral geïrriteerd om de caissières die dan handschoenen dragen maar voor de rest gewoon hetzelfde doen ( alles aanraken, gezicht aanraken , niet de handschoenen schoonmaken), maar wel het gevoel hebben iets goeds te doen
Heeft hij ook al dom lopen lullen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Andre Hazes mag ook meedoen.
Echt, wat bezielt deze mensen?
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat heb ik al met voedselbereiders die het eten, de kassa en de pin met dezelfde handschoenen doen
Beetje hetzelfde idd, ach we moeten het wel leuk blijven hebben met zijn allen hoor...lekker feesten gewoon!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heeft hij ook al dom lopen lullen?
Nja doet hij altijd natuurlijk.
Goede ja, die mag er ook wel bij.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Andre Hazes mag ook meedoen.
Echt, wat bezielt deze mensen?
Jaaaa.... die ontwijk ik ook jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat heb ik al met voedselbereiders die het eten, de kassa en de pin met dezelfde handschoenen doen
Oh lekker simpel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde idd, ach we moeten het wel leuk blijven hebben met zijn allen hoor...lekker feesten gewoon!
Zo te zien mis ik er toe nu toe niks aan dat ik werkelijk geen flauw idee heb wie dat isquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde idd, ach we moeten het wel leuk blijven hebben met zijn allen hoor...lekker feesten gewoon!
Ik kende hem wel vaagjes, maar in orde is het gedrocht nietquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo te zien mis ik er toe nu toe niks aan dat ik werkelijk geen flauw idee heb wie dat is
Hier in de buurt ook nog wat vuurwerk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:18 schreef DrMarten het volgende:
Dat applaudisseren om 8 uur had ik ook even geen rekening mee gehouden. Schrok me de tyfus toen de buren ineens op potten en pannen begonnen te slaan
Als hij al die mensen zo debiel in de bek zingt als toen bij Bridget, zou het wel een weapon of mass destruction kunnen wordenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bevolking komt er in 2098 een keer achterquote:
Pas op voor Coronachtmerries!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:31 schreef Californium het volgende:
Dadelijk maar optijd slapen. Morgen werken
Byequote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pas op voor Coronachtmerries!
Ba-dum-tsj, I'll let myself out.
Hier hoorde je het binnen niet eens.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:18 schreef DrMarten het volgende:
Dat applaudisseren om 8 uur had ik ook even geen rekening mee gehouden. Schrok me de tyfus toen de buren ineens op potten en pannen begonnen te slaan
Niets gehoord hier, raam staat open. Alleen wat vuurwerk een eind weg.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier hoorde je het binnen niet eens.
Even buiten meegeklapt maar is snel wel weer leuk geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |