twitter:AlexJungle2 twitterde op zondag 15-03-2020 om 13:33:42Students are sent home and they take it to the beaches & bars in Fort Lauderdale Florida right now. Are they wise to have fun like this? https://t.co/SL0i0UCPfR reageer retweet
twitter:SarahHollenbeck twitterde op maandag 16-03-2020 om 19:37:56BUSY BEACH! This is what @MyClearwater Beach looks like right now as spring break crowds flock to the sand. #Clearwater leaders haven't decided if they should add a curfew or close beaches but they may vote on measures related to the #coronavirus this Thursday. @abcactionnews https://t.co/jGoxQdYJg5 reageer retweet
is helemaal geen bewijs voor, gewoon speculatie. speculeren met mensenlevens.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks blijkt dat wij veel sneller het gewone leven weer op kunnen pakken zonder grote nadelen en heeft België het nakijken. Doe niet zo hysterisch joh.
Wat België doet ook. Er gaan hoe dan ook slachtoffers vallen, het laatste wat je dan moet doen is hysterische besluiten nemen gebaseerd op emotie.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:30 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
is helemaal geen bewijs voor, gewoon speculatie. speculeren met mensenlevens.
been therequote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:30 schreef Salina het volgende:
Social Distancing:![]()
![]()
America:
twitter:AlexJungle2 twitterde op zondag 15-03-2020 om 13:33:42Students are sent home and they take it to the beaches & bars in Fort Lauderdale Florida right now. Are they wise to have fun like this? https://t.co/SL0i0UCPfR reageer retweet
Kruidvat???quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:30 schreef Fukushima het volgende:
er gaat veel dicht in België:
fabrieken:
- volvo
- bombardier
- audi
winkels:
- dreamland
- hans anders
- torfs
- kruidvat
- brico
- keuringsgarages en sloperijen
Kruidvat dicht, handig voor de zieke mensen tijdens een pandemie.......quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:30 schreef Fukushima het volgende:
fabrieken:
- volvo
- bombardier
- audi
winkels:
- dreamland
- hans anders
- torfs
- kruidvat
- brico
Ik zou je aan willen raden om via google een artikel te lezen waar geschreven wordt over het boek "gratis geld voor iedereen" van Rutger Bregman.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:25 schreef weetjewel5 het volgende:
hoe denken mensen een basisinkomen te gaan betalen? dat is toch gewoon een sigaar uit eigen doos.
Ik doe ook mee!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:15 schreef TLC het volgende:
Ik heb besloten om veel minder corona nieuws te gaan volgen, corona mag niet je leven gaan beheersen want dan ga je bijkans gek worden. Zelf snap ik ook niet waarom steeds die aantallen gegeven worden, zonder pandemie hoor je toch ook niet dagelijk van zoveel mensen zijn overleden aan de griep, bij verkeersongelukken, door roken, kanker enz.. ? (al die aantallen zijn nog steeds vele malen hoger dan corona) dan heb je toch ook geen leven meer om iedere dag die cijfers aan te horenAngst mag nooit je leven beheersen dus ik dit geval ga ik dat ook niet toelaten
Gewoon elkaar de ruimte geven en goede persoonlijke hygiene en dan kom je al n heel end
En straks vliegen ze allemaal naar huis en geven meteen pa & ma en opa & oma een knuffel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:30 schreef Salina het volgende:
Social Distancing:![]()
![]()
America:
Klopt, dus ongeveer 35% meer loon.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar nu is het versoepeld dat er geen inkomensbelasting afgaat?
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:30 schreef Fukushima het volgende:
fabrieken:
- volvo
- bombardier
- audi
winkels:
- dreamland
- hans anders
- torfs
- kruidvat
- brico
Ook op 15 maart (eergisteren)? En nu al weer terug?!quote:
O.a. paracetamol en Handcreme graag deze kant op.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Kruidvat dicht, handig voor de zieke mensen tijdens een pandemie.......
nee joh, paar jaar terugquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:33 schreef Salina het volgende:
[..]
Ook op 15 maart (eergisteren). En nu al weer terug?!
die lockdowns zijn nu net heel erg gebaseerd op chinese, koreaanse, taiwanese en italiaanse statistiekenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat België doet ook. Er gaan hoe dan ook slachtoffers vallen, het laatste wat je dan moet doen is hysterische besluiten nemen gebaseerd op emotie.
Ja weet ik joh.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:34 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja weet ik joh.
Althans, ik ging er niet vanuit dat je er nu was.
belgie zit tussen ons en FR in qua maatregelenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben juist blij dat de regels hier niet zo hysterisch zijn als in België, dat het leven nog wel een beetje door kan gaan. En wie dat te spannend vindt trekt zich zelf maar terug in quarantaine. Je hoeft niet naar die winkels etc. als je niet wil.
niet hysterisch, gewoon gekeken naar andere landen (China) wat lijkt te werken. NL neemt een gok, wat niemand heeft geprobeerd, in de hoop dat t minder slachtoffers gaat eisen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat België doet ook. Er gaan hoe dan ook slachtoffers vallen, het laatste wat je dan moet doen is hysterische besluiten nemen gebaseerd op emotie.
China loopt het meest voor en daar is er nog geen ene zak veranderd, nog even los van alle censuur.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:34 schreef riazop het volgende:
[..]
die lockdowns zijn nu net heel erg gebaseerd op chinese, koreaanse, taiwanese en italiaanse statistieken
Beetje drastischquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, als het zou kunnen zouden deze mensen meteen op de "geen zorg" lijst gepleurd mogen worden.
Hier staan ook files vanwege de controles, maar goederenvervoer gaat nog gewoon door.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:34 schreef Fukushima het volgende:
de eu grenzen zitten echt dit trouwens, ik zie nu dat ook vrachtwagens er niet inmogen en er nu een file staat van al 20km
welk land zag ik even niet
In China zitten ze er ook nog midden in, er is nog geen enkel succesverhaal.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:35 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
niet hysterisch, gewoon gekeken naar andere landen (China) wat lijkt te werken. NL neemt een gok, wat niemand heeft geprobeerd, in de hoop dat t minder slachtoffers gaat eisen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |