https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/03/17/liveblog-17-maart/quote:Hoe staat de teller bij de hulpplannen?
Verschillende Europese regeringen hebben de voorbije dagen hulp beloofd in de vorm van steun, fiscale maatregelen, uitkeringen of garanties voor leningen aan de bevolking en aan bedrijven.
Italië: 340 miljard euro
Spanje: 220 miljard euro
Frankrijk: 500 miljard euro
Duitsland: 550 miljard euro
Verenigd Koninkrijk: 363 miljard euro
Eind maart pas.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:13 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit. Maar zal nooit gebeuren. Dit pakket kost alleen al 20 miljard. Wat zou basisinkomen kosten per jaar in Nederland?
Daar mag je nog een nul achter plaatsen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:13 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit. Maar zal nooit gebeuren. Dit pakket kost alleen al 20 miljard. Wat zou basisinkomen kosten per jaar in Nederland?
Hé, kies een fietsenhok naar uw goeddunkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alleen mongolen kijken nog naar DWDD.
Aanvulling tot sociaal minimum. Lekker voor 1500 ekkies per maand je bed uit.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:14 schreef phpmystyle het volgende:
Zullen
[..]
toch wel voorwaarden zijn?
Anders vraag ik er ook 1 aan![]()
En nu maar hopen dat iedereen z'n verstand blijft gebruiken en alleen aanspraak zal maken indien onvermijdelijk en niet als handige Harry, de Hamsterende Tokkie gaat uithangen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:13 schreef Zeroku het volgende:
Geen inkomens- en partnertoets meer voor ZZP'ers. Het wordt echt gratis geld de komende maanden.
Hier benieuwd naarquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:14 schreef Maver24 het volgende:
Hoe zit het dan met mensen die worden of zijn ontslagen van hun werk. Ik vraag er even op los. Hoor de laatste dagen zoveel ontslagen mensen
Tender Love and carequote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:15 schreef TLC het volgende:
Ik heb besloten om veel minder corona nieuws te gaan volgen, corona mag niet je leven gaan beheersen want dan ga je bijkans gek worden. Zelf snap ik ook niet waarom steeds die aantallen gegeven worden, zonder pandemie hoor je toch ook niet dagelijk van zoveel mensen zijn overleden aan de griep, bij verkeersongelukken, door roken, kanker enz.. ? (al die aantallen zijn nog steeds vele malen hoger dan corona) dan heb je toch ook geen leven meer om iedere dag die cijfers aan te horenAngst mag nooit je leven beheersen dus ik dit geval ga ik dat ook niet toelaten
Gewoon elkaar de ruimte geven en goede persoonlijke hygiene en dan kom je al n heel end
ja normaal 200 aanvragen per jaar nu 78.000 in een week.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:15 schreef Confetti het volgende:
Hier worden tientallen miljarden verbrand. Enorme misbruik ligt op de loer.
We konden beter huren en hypotheken opschorten.
Mensen hebben meer aan het behoud van hun baan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:15 schreef Confetti het volgende:
Staatsschuld loopt op.quote:
WW, zonder inkomstenbelasting. Dat is veel hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:14 schreef Maver24 het volgende:
Hoe zit het dan met mensen die worden of zijn ontslagen van hun werk. Ik vraag er even op los. Hoor de laatste dagen zoveel ontslagen mensen
Die gast loopt al de hele dag te trollen. Lekker negeren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:17 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Mensen hebben meer aan het behoud van hun baan.
Dan kunnen ze naast de huur ook nog de elektriciteit, zorgverzekering en boodschappen betalen
WW'tje he.quote:
Mee eens. 20 miljard kost dit geintje.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:15 schreef Confetti het volgende:
In Frankrijk hebben ze die kosten ook allemaal opgeschort, behalve boodschappen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:17 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Mensen hebben meer aan het behoud van hun baan.
Dan kunnen ze naast de huur ook nog de elektriciteit, zorgverzekering en boodschappen betalen
Dacht dat bijstand iets van 800 wasquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Aanvulling tot sociaal minimum. Lekker voor 1500 ekkies per maand je bed uit.
Sociaal minimum vanaf 1 januari 2020 (Toeslagenwet)quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dacht dat bijstand iets van 800 was
Eenmanszaak kvk inschrijving gok ik?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:17 schreef Newone82 het volgende:
Hoe gaan ze controleren of je zzp’er bent?
snel jezelf inschrijven!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:17 schreef Newone82 het volgende:
Hoe gaan ze controleren of je zzp’er bent?
Denk dat er weinig landen zijn waar ze dit niet gedaan hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
In Frankrijk hebben ze die kosten ook allemaal opgeschort, behalve boodschappen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |