Dat vindt @GGMM ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, komkommertijd is het wel. Balen van de beker finale
Zeg dat, geef mij maar een lockdown.quote:
Toch niet helemaal naar mijn smaak. Geef hem wel weg ofzo, eerst maar even aangeven dat ik hem nooit heb ontvangen (lol)quote:
Kopen op afstand genot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch niet helemaal naar mijn smaak. Geef hem wel weg ofzo, eerst maar even aangeven dat ik hem nooit heb ontvangen (lol)
Mijn hemel, dat was wel heel dom!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik haal ook even wat vrienden erbij.
@:ggmm @:onlogisch @:zipportal @:fetx @:picommp @:coco.
Check die TT.
Corona'tje
'tje na een a.
HAHAHAHAHA WAT EEN TYFUSDEBIEL![]()
![]()
Uitstekend topic.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:37 schreef Elan het volgende:
De moeder van @:onlogisch heeft wel een reputatie opgebouwd.
Zelfs in 2003 werd ze al met enige regelmaat op de hak genomen.
ONZ / Onlogische grap...
Maar ondertussen skip je wel de kerk!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:50 schreef KingRoland het volgende:
snap alle heisa niet, heb gewoon wat gedronken buien. gezeik ook weer.
morgen vondelpark zoals gepland
kerk ging ni doorquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar ondertussen skip je wel de kerk!
Wat een mietjes. God is er iedere dag voor jou maar die ene dag iets terug doen lukt niet door een griepje?quote:
heb wel thuis zitten biddenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een mietjes. God is er iedere dag voor jou maar die ene dag iets terug doen lukt niet door een griepje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |