Ik denk dat we alleen zware gevallen testen, waardoor je en meer positieven hebt en een groter deel van die populatie sterftquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:31 schreef NY_Giant het volgende:
Bizar, dat (relatief) hoge sterfecijfer in Nederland: https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries. Hebben we dan relatief gezien hier zo veel meer gevallen dan in andere landen? Of is er een andere verklaring voor?
nog geen cent per stuk dus, valt meequote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:32 schreef ondeugend het volgende:
Bij mijn AH kostte een sinaasappel size tennisball net 0.79 cent. Ik heb ze daar nog nooit per stuk zien gaan
Mijn werk houdt het al bij. Ik moet nu ook per dag bijhouden hoe ik me voel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
We moeten eigenlijk een onofficeel meldpunt hebben van mensen die een combinatie van koorts en hoesten hebben.
Misschien komen we dan eerder richting het werkelijke beeld.
Dit zei volgens mij een arts uit het amc op rtl laatst, alleen de zwaardere gevallen worden nog maar getest.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Of testen wij alleen de zeer zware gevallen?
WHO zou een goed idee zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
oppositiie vraagt ook om andere experts buiten rivm om
14:28
Bij de hoorzitting over het coronavirus waar de Tweede Kamer morgenochtend wordt gebriefd door RIVM-baas Jaap van Dissel en Diederik Gommers, voorzitter van de Nederlandse vereniging voor intensive care, wil PVV-leider Geert Wilders ook andere experts horen.
Als de Kamer wordt bijgepraat door RIVM-baas Jaap van Dissel wordt het volgens Wilders ‘een eenzijdig verhaal’. Om ‘een compleet beeld’ te krijgen, wil hij ook andere experts uitnodigen. Het gaat om tegenstanders van de groepsimmuniteit-benadering die premier Mark Rutte gisteren uitlegde in zijn tv-toespraak.
De Partij voor de Dieren wil ook de coronagezant van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO), David Nabarro, spreken. Het is nog niet bekend of de Kamer ook andere experts wil uitnodigen voor de hoorzitting.
AD
Scherpquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:32 schreef Fukushima het volgende:
[..]
nog geen cent per stuk dus, valt mee
0 doden toch? verstandig dat ze zo vroeg actie ondernemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:28 schreef Josephine1998 het volgende:
Finland gaat vanavond een state of emergency afkondigen😮😮 voor het laatst afgekondigd in WW2.
Maar dan zouden we hier dus zelfs in absolute cijfers veel meer gevallen hebben dan in Duitsland. Heel apart!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:32 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik denk dat we alleen zware gevallen testen, waardoor je en meer positieven hebt en een groter deel van die populatie sterft
Resultaat van flexibel werken. Kun je de werkgevers niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:32 schreef hollandia02 het volgende:
Je weet trouwens wel wat voor een loyale werkgever (KLM, FloraHolland) je hebt als je na 2 slechte dagen op straat gezet word. Mogen ze best wel boetes voor krijgen van de regering.
Zo kun je alles recht lullen wat krom is. Feit blijft dat KLM ZELF de beslissing maakt die mensen buiten te moppen, niemand anders.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Resultaat van flexibel werken. Kun je de werkgevers niet kwalijk nemen.
Inderdaad, kan iemand niet zo'n website beginnen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
We moeten eigenlijk een onofficeel meldpunt hebben van mensen die een combinatie van koorts en hoesten hebben.
Misschien komen we dan eerder richting het werkelijke beeld.
En tekort aan mondkapjes zodat huisartsen ook niet meer hun werk kunnen doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik begreep dat er sowieso te weinig testen waren.
toevallig allemaal.......quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
oppositiie vraagt ook om andere experts buiten rivm om
14:28
Bij de hoorzitting over het coronavirus waar de Tweede Kamer morgenochtend wordt gebriefd door RIVM-baas Jaap van Dissel en Diederik Gommers, voorzitter van de Nederlandse vereniging voor intensive care, wil PVV-leider Geert Wilders ook andere experts horen.
Als de Kamer wordt bijgepraat door RIVM-baas Jaap van Dissel wordt het volgens Wilders ‘een eenzijdig verhaal’. Om ‘een compleet beeld’ te krijgen, wil hij ook andere experts uitnodigen. Het gaat om tegenstanders van de groepsimmuniteit-benadering die premier Mark Rutte gisteren uitlegde in zijn tv-toespraak.
De Partij voor de Dieren wil ook de coronagezant van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO), David Nabarro, spreken. Het is nog niet bekend of de Kamer ook andere experts wil uitnodigen voor de hoorzitting.
AD
Lol, blijkbaar heeft iedereen problemen met accurate voorspellingen maken...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:29 schreef Zeroku het volgende:
The initial data from China suggests that its economy was hit far harder than projected, though a tentative stabilization has begun,"
In turkije betere zorg gehad dan hier dus ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:20 schreef xzaz het volgende:
[..]![]()
Ben je ooit wel eens in het buiteland geweest
Tnx.. verbeterdquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:32 schreef Fukushima het volgende:
[..]
nog geen cent per stuk dus, valt mee
Wat wil je die mensen dan laten doen als je 90% van je vliegtuigen aan de grond houdtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo kun je alles recht lullen wat krom is. Feit blijft dat KLM ZELF de beslissing maakt die mensen buiten te moppen, niemand anders.
Hadden ze in Januari/Februari maar geluisterd maar toen werd Baudet weggelachen genot. Die wilde toen al een debat.quote:
daar zie ik meerdere discussies van op facebook, en iedereen deelt daar een screenshot in van het RIVM.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:34 schreef Xenorium het volgende:
Die tyfuskinderen laten ze hier gewoon buiten rondlopen in groepjes, voetballen en vervelen. Dat zet toch geen zoden aan de dijk. Kut ouders hou ze gewoon in de tuin en laat ze niet met andere kinderen van andere gezinnen of familieleden spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |