Dacht dat je naar de bouwmarkt gingquote:
FOK! Is traag. Ik word er strontziek van. Iedere pagina lang laden, de hele tijd 503's. Dat is de reden dat ik er al een week zo goed als niet te vinden ben...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
haai
hier gaat t traag zeggen ze
nouja.. dude zegt t...
niemand anders maar hij is bijzonder
ofzo
en plym heeft de lapo en opent niet
Ejj mattie, alles goed hier hoor. Met jiu?quote:
Ben er een keer geweest, kreeg zo onbestemd gevoel ben er letterlijk uitgerend en nooit meer in geweest.quote:
Nee dat niet wel de provinciequote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kom je er vandaan?
Als ik vragen mag.
Oh dat kan inderdaad mij zou je niet snel zien in die drukke steden maar Groningen wil nog wel..quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er een keer geweest, kreeg zo onbestemd gevoel ben er letterlijk uitgerend en nooit meer in geweest.
Oh echt? In welk deel ben je geweest dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er een keer geweest, kreeg zo onbestemd gevoel ben er letterlijk uitgerend en nooit meer in geweest.
Lekker koud in het hoge noordenquote:
Heujjjjjj dottiequote:
MOOOEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:33 schreef moemoe het volgende:
NO NO, WE'LL NEVER SURIVE, UNLESS WE ARE LITTLEEEEEEE.
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh echt? In welk deel ben je geweest dan?
De eerste keer dat ik daar kwam tijdens mijn tienerjaren vond ik het al gelijk een leuke stad eigenlijk.
[..]
Lekker koud in het hoge noorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |