Zeker weten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind de supermarktmedewerkers in deze tijd ook erg dapper.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja vooral tof als je allergisch bent
er komen genoeg tiktok ista en twitter en facebook berichten van met heel veel klapsquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en dan zien die mensen die hard aan werk zijn op een IC het toch niet
Was ergens een oproep. Ik hoorde het op de radio vanmorgenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar komt dit ineens vandaan?
Aquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Houden mooi het land draaiende
Houden mooi het land draaiendequote:
Reden dat mijn tuin en voortuin geen gras heeft.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ergens een oproep. Ik hoorde het op de radio vanmorgen
Het kan toch aanstekelijk werken op anderen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en dan zien die mensen die hard aan werk zijn op een IC het toch niet
Daar kan je zeker van zijn. Je komt er in om vanavondquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
er komen genoeg tiktok ista en twitter en facebook berichten van met heel veel klaps
is dat niet die kroeg waar mario de jas van die kleine meid mee nam?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:38 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nd-mensen-met-corona
Je gaat maar lekker staan klappen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het kan toch aanstekelijk werken op anderen?
Dat steeds meer mensen gaan klappen, omdat ze ook anderen horen. En het zo wordt verspreid via Social media bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
is dat niet die kroeg waar mario de jas van die kleine meid mee nam?
Straks is zo ver weg, het gaat om het nu.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat maar lekker staan klappen.Ze kunnen die mensen straks beter iets aan bieden waar ze wat aan hebben.
wcpapierquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat maar lekker staan klappen.Ze kunnen die mensen straks beter iets aan bieden waar ze wat aan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |