Punten kan ik toch nergens inleveren nu.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar scoor je geen punten mee.
Niet doenquote:
Hier is het heerlijk weer; dus loop straks even richting park.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja.... ga wel een rondje wandelen ofzo straks
Ja wandelen heb ik wel voldoende gedaan, maar dat waren dan ook gelijk de hoogtepunten van de dag.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Thuiswerken gaat me wel goed af; sporten komt het niet echt van. Zorg wel dat ik wat lichaamsbeweging krijg.
Noesquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het heerlijk weer; dus loop straks even richting park.
Beetje jammer dat ik mijn hond ook niet zie nu
Dit denk ik persoonlijk ook!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:22 schreef gcjoel het volgende:
Groepsimmuniteit is toch gewoonweg de beste optie ook.
Gokken op het totaal sluiten van een land kost echt heel veel geld.
En als het dan nog ergens anders wel heerst kun je steeds opnieuw de boel sluiten.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het heerlijk weer; dus loop straks even richting park.
Beetje jammer dat ik mijn hond ook niet zie nu
Is allang bewezen als fake-newsquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Vraag me af wat er gebeurt als Trump dat vaccin of dat bedrijf opkoopt voor de VS
Het had gebeurt kúnnen zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig. Erg dat iedereen het gewoon meteen gelooft
hij zal het op zn minst overwogen hebbenquote:
Graag zou ik van al die experts kopieën van diploma’s en bewijs van promotie in aanverwante vakgebieden zien voordat ik ze enigszins serieus neemquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:31 schreef Chia het volgende:
Op FOK! is er onder de experts iig al consensus dat Nederland kut is en dat onze aanpak veruit het slechtste is van alle landen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |