Punten kan ik toch nergens inleveren nu.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar scoor je geen punten mee.
Niet doenquote:
Hier is het heerlijk weer; dus loop straks even richting park.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja.... ga wel een rondje wandelen ofzo straks
Ja wandelen heb ik wel voldoende gedaan, maar dat waren dan ook gelijk de hoogtepunten van de dag.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Thuiswerken gaat me wel goed af; sporten komt het niet echt van. Zorg wel dat ik wat lichaamsbeweging krijg.
Noesquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het heerlijk weer; dus loop straks even richting park.
Beetje jammer dat ik mijn hond ook niet zie nu
Dit denk ik persoonlijk ook!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:22 schreef gcjoel het volgende:
Groepsimmuniteit is toch gewoonweg de beste optie ook.
Gokken op het totaal sluiten van een land kost echt heel veel geld.
En als het dan nog ergens anders wel heerst kun je steeds opnieuw de boel sluiten.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het heerlijk weer; dus loop straks even richting park.
Beetje jammer dat ik mijn hond ook niet zie nu
Is allang bewezen als fake-newsquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Vraag me af wat er gebeurt als Trump dat vaccin of dat bedrijf opkoopt voor de VS
Het had gebeurt kúnnen zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig. Erg dat iedereen het gewoon meteen gelooft
hij zal het op zn minst overwogen hebbenquote:
Graag zou ik van al die experts kopieën van diploma’s en bewijs van promotie in aanverwante vakgebieden zien voordat ik ze enigszins serieus neemquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:31 schreef Chia het volgende:
Op FOK! is er onder de experts iig al consensus dat Nederland kut is en dat onze aanpak veruit het slechtste is van alle landen.
Wat voor een jubileum ?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien vanmiddag even een rondje lopen met hem aangezien we een jubileum hebben vandaag.
Fok experts zijn mensen zoals Braindead2000quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Graag zou ik van al die experts kopieën van diploma’s en bewijs van promotie in aanverwante vakgebieden zien voordat ik ze enigszins serieus neem![]()
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fok experts zijn mensen zoals Braindead2000
en bij hem zegt de naam echt genoeg.
Ja, ik zat inderdaad te denken dat mijn sportkleding nog van pas komtquote:
En mensen in het buitenland die nu ervaringsexpert zijn (maar wel tamelijk obsessief met Nederland bezig zijn).quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fok experts zijn mensen zoals Braindead2000
en bij hem zegt de naam echt genoeg.
zoals die vrouw in noord italie die ons verteld dat de pleuris gaat uitbreken?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:40 schreef Chia het volgende:
[..]
En mensen in het buitenland die nu ervaringsexpert zijn (maar wel tamelijk obsessief met Nederland bezig zijn).
Ja en Dvenpumpalov en Maikuuuul.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoals die vrouw in noord italie die ons verteld dat de pleuris gaat uitbreken?
Ook weer zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Punten kan ik toch nergens inleveren nu.
Ik zitin mjjn normale kloffie. Probeer maar zoveel mogelijk het normale ritme aan te houden en niet met een brakke harses in badjas achter de laptop te gaan zitten en dan een paar uur later pas te gaan douchen.quote:
Dit wordt wel aangeraden inderdaad. Probeer dat zelf ook aan te houden, maar heb wel geen beha aan als ik niet hoef te videobellen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zitin mjjn normale kloffie. Probeer maar zoveel mogelijk het normale ritme aan te houden en niet met een brakke harses in badjas achter de laptop te gaan zitten en dan een paar uur later pas te gaan douchen.
And not even sharingquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu ben ik puppy-foto's aan het terugkijken.
Ook een optiequote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zitin mjjn normale kloffie. Probeer maar zoveel mogelijk het normale ritme aan te houden en niet met een brakke harses in badjas achter de laptop te gaan zitten en dan een paar uur later pas te gaan douchen.
Nee... dan voel ik me veel te oncomfortabelquote:
Sow heeee!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Dit wordt wel aangeraden inderdaad. Probeer dat zelf ook aan te houden, maar heb wel geen beha aan als ik niet hoef te videobellen.
Zit ik ook over te denken. Gisteren ook al niet buiten geweest.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:57 schreef DrMarten het volgende:
Als het dit weer wil blijven ga ik vanmiddag ook maar gewoon even een lunchwandeling maken denk ik. Alleen dan zonder collega's
Gisteren was het zo zonnig dat ik bijna zonder jas kon rond het middaguur .quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:57 schreef DrMarten het volgende:
Als het dit weer wil blijven ga ik vanmiddag ook maar gewoon even een lunchwandeling maken denk ik. Alleen dan zonder collega's
Ik heb gisteren zonder jas een lunchwandelingetje gemaaktquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Gisteren was het zo zonnig dat ik bijna zonder jas kon rond het middaguur .
Zolang we niet verplicht binnen hoeven te blijven probeer ik iedere dag wel even naar buiten te gaan. Al is het pas laat in de avond. Even een frisse neus halen lijkt me niet verkeerd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zit ik ook over te denken. Gisteren ook al niet buiten geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |