Allemaal mensen die zogenaamd thuiswerkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, de parkeerplaats bij de bouwmarkten stond hier vanmiddag ramvol.
En we trappen er met open ogen in.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze willen van ons af maat. De EU moet meer macht hebben genot.
Valt wel mee. Wat ik er van begreep was dat je gewoon verzuipt in je eigen longvocht. Dus weinig bloed zegmaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:22 schreef Elan het volgende:
Dit gaat echt een ongekend bloedbad worden.
Ik vind het bizar. Voor kuddeimmuniteit heb je enorm hoge percentages immune personen nodig. Dat betekent dat je eerste het grootste deel van de bevolking moet laten besmetten. waarschijnlijk dik boven de 70%. dat gaat hem dus niet worden.quote:Op maandag 16 maart 2020 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Nederland houdt zich dus blijkbaar als enige land vast aan de “herd-immunity” doctrine. Hebben onze experts er meer verstand van? Of onderwerpt Rutte ons aan een bizar experiment dat straks misschien onnodig tienduizenden mensen over de kling jaagt.
Klinkt niet best...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
De patiënten op IC kunnen niet op MC geholpen worden, want alleen de IC hebben beademingsapparatuur. Verder wekt het bij mij weinig vertrouwen op als zij het over opschalen hebben en dan van 1150 naar 1500 gaan. Calamiteitenhospitaal heeft 12!! IC-bedden. Leger heeft 80 extra beademingsapparaten.
Het zijn allemaal van die knullige aantallen, terwijl wij een exponentieel probleem hebben
Maar met een lockdown in vroeg stadium (of nu) was er ook alleen maar gezeik. Wat ze ook beslissen, het is écht nooit goed. Echt niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:23 schreef _I het volgende:
[..]
Ja, hij vertelde een aantal dingen tussen de regels door. Dat we hier veel doden te betreuren krijgen en elkaar hierbij moeten steunen. Dat we pas in een lockdown gaan als het echt niet anders kan en dat het veel langer gaat duren dan dat iemand zich nu kan voorstellen.
De eerste keer dat hij enigszins eerlijk overkwam en niet gespeeld.
Maar als dit het is, spiegelt hij ons nog steeds een illusie voor. Accepteer de waarheid. Als sommige branches maanden niet meer open gaan, waarom zou je die bedrijven dan nu gaan "sponsoren".
Het valt me echt tegen hoe dus het plan was vanaf de opzet en hoeveel zaken die nu relevant zijn (oa. social media) niet opgenomen zitten in het plan (uit 2009).
Het is droevigheid ten top en nu kan je niet anders meer en zit je met een gedesillusioneerd volk. Omdat paniek en angst enge dingen zijn.
Duitsers daarentegen heb ik liever niet. Echt saai en ranzig volk.quote:
Kleinigheidje blijf je houden genot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Valt wel mee. Wat ik er van begreep was dat je gewoon verzuipt in je eigen longvocht. Dus weinig bloed zegmaar.
Welke fouten zijn er gemaakt dan? Vooralsnog is de situatie nog totaal niet te vergelijken met die in Italie of Spanje... We zullen dus vast wel iets goed doenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, het RIVM was nou niet echt te vertrouwen de afgelopen dagen, wel? Hoeveel fouten kan een instantie maken .....
Moffen mot je de hand niet schudden, aldus mijn grootvaderquote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:24 schreef hollandia02 het volgende:
Op dinsdag 17 maart 2020 00:23 schreef Poepz0r het volgende:
Het is niet te voorkomen tenzij er een vaccin op de markt komt binnen een jaar ofzo.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:24 schreef Coppi het volgende:
[..]
Ik vind het bizar. Voor kuddeimmuniteit heb je enorm hoge percentages immune personen nodig. Dat betekent dat je eerste het grootste deel van de bevolking moet laten besmetten. waarschijnlijk dik boven de 70%. dat gaat hem dus niet worden.
Lekker klussen/ in de tuin bezig toch met dit heerlijke weer.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Allemaal mensen die zogenaamd thuiswerken![]()
Daar heeft tie groot gelijk in!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moffen mot je de hand niet schudden, aldus mijn grootvader
Slang van de beademing splitsen in meerdere slangenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:20 schreef DonDruiper het volgende:
Waarom worden er niet meer beademingsapparatuur gemaakt? Of duurt dat maanden.
We lopen een weekje achter.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Welke fouten zijn er gemaakt dan? Vooralsnog is de situatie nog totaal niet te vergelijken met die in Italie of Spanje... We zullen dus vast wel iets goed doen
Ja dat is er absoluut. je kan het geen tweede keer krijgen. In tegenstelling tot enkele fakenews berichten.quote:Op maandag 16 maart 2020 23:58 schreef Momo het volgende:
Is er trouwens wetenschappelijk bewijs dat je immuun bent als je eenmaal besmet ben geweest met Corona?
Heeft zich ook 1 dag voor zijn dood laten neutraliseren tot Mof. Is er in ieder geval een Duitser minderquote:
Benadrukt nog even het slechte beleid van NL.quote:
Beste Fausto, waar dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:26 schreef Coppi het volgende:
[..]
Ja dat is er absoluut. je kan het geen tweede keer krijgen. In tegenstelling tot enkele fakenews berichten.
Ok.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:26 schreef Sfancta het volgende:
De ziekte lijkt, met wat er nu bekend is, niet heel besmettelijk. De ziekte lijkt ook niet makkelijk van mens op mens overdraagbaar is.
Nou, ze zijn nou niet echt het toonbeeld van betrouwbaar geweest, dat lijkt me toch wel duidelijk! Ik vind het best spannend om proefkonijn in hun experimentje te zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Welke fouten zijn er gemaakt dan? Vooralsnog is de situatie nog totaal niet te vergelijken met die in Italie of Spanje... We zullen dus vast wel iets goed doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |