Wie zegt dat ze er naast zitten dan? Jij en Truus en Irma op FB?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:14 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Mooi dat Rutte blind gaat op binnenlandse expertise die er structureel naast zit.
De komende 2 weken gaan we mee maken hoe het ontlasten ons zorgapparaat uitgepakt heeft. Ik voorspel weinig goeds.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:11 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
het gaat om het onlasten van het verzorgingsstelsel, wat al meerdere keren gemeld is.
Wel anders dan mensen in Aziatische landen, dat is duidelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral niet doen als Nederland nou zo'n totaal ander volkje is dan het gros van de West-Europese landen
De helft van alle patiënten op de IC zijn <50 jaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:15 schreef DonDruiper het volgende:
Zeg ik nu iets heel doms.
Laten we alle mensen van boven de 70 en mensen met onderliggende gezondheidsklachten een maand in absolute quarantaine stoppen en dan het virus op z'n beloop laten.
Flame me
De rest van de wereld.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze er naast zitten dan? Jij en Truus en Irma op FB?
Waar kan ik me aanmelden? Klinkt goed dit.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Premier die handenvol nootjes naar binnen vreet en ondertussen al luid boerend blik na blik bier achterover tikt, dat zou wel genieten zijn.
Idd. Als je kijkt naar de wereldkaart is het angstwekkend hoe het zich verspreid heeft. Allemaal dankzij die lijpe eetgewoontes/dierenmarkten in China. Ik ben benieuwd of ze er nog op worden aangesproken of dat er ingrijpende regelgeving komt. IJdele hoop denk ik, want iedereen is afhankelijk van China.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:12 schreef _I het volgende:
[..]
Het was gedoemd om een pandemie te worden vanaf dag 1.
Gaat niet werkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:15 schreef DonDruiper het volgende:
Zeg ik nu iets heel doms.
Laten we alle mensen van boven de 70 en mensen met onderliggende gezondheidsklachten een maand in absolute quarantaine stoppen en dan het virus op z'n beloop laten.
Flame me
Oh ik ben een Klaver-fan? Thanks dat ik nu zelf ook weetquote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:16 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Juichen met een sjaaltje van Klaver geneest corona wel zeker
Zijn we wel. Duidelijk zelfs.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral niet doen als Nederland nou zo'n totaal ander volkje is dan het gros van de West-Europese landen
Rond dinsdag de 24e.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:17 schreef Sfancta het volgende:
Op welke datum denken jullie dat de schijt echt de ventilator gaat raken in dit land? Gekeken naar Italie/Spanje
Nietquote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:17 schreef Sfancta het volgende:
Op welke datum denken jullie dat de schijt echt de ventilator gaat raken in dit land? Gekeken naar Italie/Spanje
20-3-2020quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:17 schreef Sfancta het volgende:
Ja, Europese mensen zijn anders dan Aziatische mensen. Sensationeel inzicht.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wel anders dan mensen in Aziatische landen, dat is duidelijk.
De patiënten op IC kunnen niet op MC geholpen worden, want alleen de IC hebben beademingsapparatuur. Verder wekt het bij mij weinig vertrouwen op als zij het over opschalen hebben en dan van 1150 naar 1500 gaan. Calamiteitenhospitaal heeft 12!! IC-bedden. Leger heeft 80 extra beademingsapparaten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik snap waar onze denkrichtingen uit elkaar lopen. Jij veronderstelt een 1-op-1 relatie tussen zorgaanbod en zorgvraag. Ik denk patiënten ook op mediumcare afdelingen te helpen zijn, en ik mag toch hopen dat in de komende periode er extra capaciteit komt![]()
Bovendien kun je het ook nog omdraaien: maatschappelijk verkeer opstarten met inbegrip ouderen.
Elk land denkt dat van zichzelf, maar uiteindelijk valt het allemaal best wel mee.quote:
Juni 2021 als 't mee zit, dat vaccin sowieso niet klaar voor januari.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat weet jij het allemaal toch goed.
Jij had even op de stoel van Rutte moeten zitten vanavond, en het volk toespreken.
Wijsneus.
Nee inderdaad, als enige land ontspringen we de dans met veel mildere maatregelenquote:
Nederlanders zijn een heel plat volk. Zo plat als wij zul je ze nergens vinden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, Europese mensen zijn anders dan Aziatische mensen. Sensationeel inzicht.
Grote vraag is gaan we het songfestival winnen allen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Elk land denkt dat van zichzelf, maar uiteindelijk valt het allemaal best wel mee.
Nou ja, het RIVM was nou niet echt te vertrouwen de afgelopen dagen, wel? Hoeveel fouten kan een instantie maken .....quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Goh, het heeft nog lang geduurd voordat Greet er weer met gestrekt been in gaat. Mooi ook dat hij en Baudet blind gaan op buitenlandse expertise ipv die van ons eigen land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |