SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Melting draait graag plaatjesquote:
Het was al moeilijk genoeg om een nieuw topic te openen.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 20:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Melting draait graag plaatjes
En vult op het rooster heel wat gaatjes
Aan Golden Oldies geen gebrek,
soms heel mooi, soms heel gek.
Alles heeft ooit in de Top 40 gestaan.
Zo veel hits kan zelfs Vout niet aan.
quote:Op maandag 16 maart 2020 20:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Melting draait graag plaatjes
En vult op het rooster heel wat gaatjes
Aan Golden Oldies geen gebrek,
soms heel mooi, soms heel gek.
Alles heeft ooit in de Top 40 gestaan.
Zo veel hits kan zelfs Vout niet aan.
quote:Op maandag 16 maart 2020 20:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik zou 'm echter wel halverwege uitfaden. Gewoon, omdat het kan
Bij dat nummer moet ik automatisch aan de muppet show denken.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Schiet me nog te binnen: Paul Simon - 50 ways
quote:Op maandag 16 maart 2020 20:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij dat nummer moet ik automatisch aan de muppet show denken.
Paul Simon zat ooit in een aflevering en dat nummer kwam ook voorbij.quote:
Het begint rustig.... het is dan ook maar 16 pk.quote:
Die ken ik niet.quote:
Is de atleet de weg kwijt omdat hij een landkaart nodig heeft?quote:
Welterustenquote:Op maandag 16 maart 2020 21:05 schreef just me het volgende:
Ondanks de fijne muziekjes ga ik afsluiten.
dank je wel brother!rustige avond allemaal
Fijne avondquote:Op maandag 16 maart 2020 21:05 schreef just me het volgende:
Het is zijn eerste marathon denk ik.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Is de atleet de weg kwijt omdat hij een landkaart nodig heeft?
quote:Op maandag 16 maart 2020 21:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is zijn eerste marathon denk ik.
Fijne avond nog just mequote:Op maandag 16 maart 2020 21:05 schreef just me het volgende:
Welterusten Meltingquote:Op maandag 16 maart 2020 21:15 schreef Melting het volgende:
Sorry brother, maar ik ga ook afhaken en mijn bedje opzoeken.
Bedankt voor de leuke muziekjes. Zaten veel fijne platen tussen, en een paar onaangename.![]()
Fijne avond nog allemaal.
Slaap,lekkerquote:Op maandag 16 maart 2020 21:15 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de leuke muziekjes. Zaten veel fijne platen tussen, en een paar onaangename.![]()
Welterustenquote:Op maandag 16 maart 2020 21:15 schreef Melting het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2020 21:15 schreef Melting het volgende:
Het duurde even voordat ik door had dat het Nederlandstalig was.quote:
Dat was net Tom McRaequote:
Chrissie Hynde klinkt gewoon als een ventquote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 21:43 schreef brother52 het volgende:
Elton John - Goodbye Yellow Brick Road
quote:Op maandag 16 maart 2020 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Dank Brother, maar ik ga er zo vandoor...
Graag gedaanquote:Op maandag 16 maart 2020 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Dank Brother, maar ik ga er zo vandoor...
Dank je wel. We gaan het zien!quote:Op maandag 16 maart 2020 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij succes morgen met het thuiswerken...
Ik vind het wel stukken beter dan doe maar.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:02 schreef Symphonic het volgende:
Wel erg lekker dit![]()
Hoog Doe Maar gehalte
Hoe is jouw thuiswerkdag bevallen, Symph? Heb je nog wat kunnen doen?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:02 schreef Symphonic het volgende:
Wel erg lekker dit![]()
Hoog Doe Maar gehalte
Het zal wel logisch zijn dat ik aan de Beatles dacht.quote:
Wel redelijk ja, kan bijna overal bij en in, behalve Magister, en dat is wel lastig.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe is jouw thuiswerkdag bevallen, Symph? Heb je nog wat kunnen doen?
Ik moet morgen een vergadering doen via Teams. Dat lijkt me toch nog wel een hele onderneming eigenlijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel redelijk ja, kan bijna overal bij en in, behalve Magister, en dat is wel lastig.
En werken in een grote mailbox met webmail is wat minder handig.
En nu honderden examens verplaatsen is ook wel een dingetje, en dan mis ik vooral het directe contact met collega’s. Hoewel communiceren met Teams best aardig gaat.
Ja, erg logisch zelfs.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zal wel logisch zijn dat ik aan de Beatles dacht.
Ik las dat er vanochtend nogal wat problemen waren met Teams.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet morgen een vergadering doen via Teams. Dat lijkt me toch nog wel een hele onderneming eigenlijk.
Ik las er laatst ook iets over, maar vandaag konden we wat gesprekjes naast elkaar voeren, best handig.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik las dat er vanochtend nogal wat problemen waren met Teams.
Magister kan je via de browser toch gewoon in?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel redelijk ja, kan bijna overal bij en in, behalve Magister, en dat is wel lastig.
En werken in een grote mailbox met webmail is wat minder handig.
En nu honderden examens verplaatsen is ook wel een dingetje, en dan mis ik vooral het directe contact met collega’s. Hoewel communiceren met Teams best aardig gaat.
Tegen de middag scheen het weer redelijk opgelost te zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik las er laatst ook iets over, maar vandaag konden we wat gesprekjes naast elkaar voeren, best handig.
Ja dat kan, maar dan heb ik niet de functionaliteiten die ik nodig heb.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Magister kan je via de browser toch gewoon in?
Gelukkig nietquote:Op maandag 16 maart 2020 22:19 schreef Rafeiro het volgende:
@:brother52 heb je ook iets van sesamstraat?
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Levellers - Hope Street
03. the Doors - Love Street
04. The Posies - cleopatra street
05. Duffy - Warwick Avenue
06. Iron Maiden - 22 Acacia Avenue
07. Tim Buckley - Pleasant Street
08. Wim Sonneveld - Het Dorp
09. Helmet - Street Crab
10. The Hellacopters - Down on Freestreet
11. A Wilhelm Scream - These Dead Streets
12. Urban Dance Squad - Bureaucrat of Flaccostreet
13. Biffy Clyro - Street Love
14. Rory Gallagher - Road To Hell
15. Paul Weller - Friday Street
16. White Lies - Streetlights
17. Suede - The Sound Of The Streets
18. Rise Against - To Them These Streets Belong
19. King Gizzard & The Lizard Wizard - Dusk To Dawn On Lygon Street
20. Peter Gabriel - Mercy Street
21. Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
22. Bad Religion - The Streets of America
23. Stereophonics - Daisy Lane
24. Paolo Nutini - These Streets
25. 16 Horsepower - Cinder Alley
26. Athlete - Street Map
27. Birth Of Joy - Three Day Road
28. The Kik - Schilderstraat
29. Death Cab For Cutie - State Street Residential
30. Kinks - Dead End Street
31. Tom McRae - Silent Boulevard
32. Tom Robinson Band - 2-4-6-8 Motorway
33. Bee Gees - Nights On Broadway
34. Elton John - Goodbye Yellow Brick Road
35. Talking Heads - Road To Nowhere
36. Patrick Watson - Strange Crooked Road
37. The Cure - Fascination Street
38. By The Rivers - Make Your Own Road
39. Elbow - On Deronda Road
40. Rutles - Doubleback Alley
41. The Beatles - Penny Lane
42. Elf - Liberty Road
43. 3 Doors Down - The Road I'm On
44. The Trews - Dark Highway
45. Aimee Mann - Columbus Avenue
46. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Ik hou het misschien nog net een kwartiertje vol.quote:
Dat moet lukkenquote:Op maandag 16 maart 2020 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou het misschien nog net een kwartiertje vol.
Als je het niet erg vindt dat ik niet echt goed ben?quote:
Heb je mij zien dansen?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt dat ik niet echt goed ben?
Ik heb wel een jaar of 5 dansles gehad, haha. Dus even oefenen en we maken er een show vanquote:
Die snap ik wel, het had zo Tracey Chapman kunnen zijnquote:Op maandag 16 maart 2020 22:31 schreef livelink het volgende:
Blijf ik alleen nog met de vraag zitten, waarom ik het idee had dat Pleasant Street door een vrouw gezongen werd en niet door Tim Buckley.
Dan ben je dus wel goedquote:Op maandag 16 maart 2020 22:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb wel een jaar of 5 dansles gehad, haha. Dus even oefenen en we maken er een show van
Ik vond het wel een heel mooi nummer. Had het nog nooit eerder gehoord.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die snap ik wel, het had zo Tracey Chapman kunnen zijn
Nee joh, ik ken mensen met goud enzo.quote:
Nou, je hebt in ieder geval 5 jaar voorsprong op mij.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee joh, ik ken mensen met goud enzo.
Ik haalde een paar begin dingen dubbel
Dan nok ik hem dan ook maarquote:Op maandag 16 maart 2020 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, je hebt in ieder geval 5 jaar voorsprong op mij.
Ik ga om 23.00 trouwens wel naar bed. Ik ben moe van al het corona-gedoe.
Goedemorgen livelink.quote:
Nee, ik begin braaf om 08.30. Nu eerst maar even snel het huishouden doen voordat ik aan de slag ga. Maar dat doe ik normaal ook al. Voordat ik de deur uit ga heb ik opgeruimd, was gedaan en keuken, wc en badkamer schoongemaakt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Ga je vanaf nu eerder beginnen met werken, en dus ook eerder klaar zijn, als je toch thuis moet werken?
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik begin braaf om 08.30. Nu eerst maar even snel het huishouden doen voordat ik aan de slag ga. Maar dat doe ik normaal ook al. Voordat ik de deur uit ga heb ik opgeruimd, was gedaan en keuken, wc en badkamer schoongemaakt.
Vroeg opstaan vooral en de wetenschap dat ik dan na mijn werk niet meer zoveel hoef motiveert ook wel.quote:
Doe je dat dan elke dag? Of doe dag iets anders?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Vroeg opstaan vooral en de wetenschap dat ik dan na mijn werk niet meer zoveel hoef motiveert ook wel.
Daar heb je ook wel een punt. Maar dat is ook geen optie, als je 's avonds dat allemaal nog moet doen, als je thuis komt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Vroeg opstaan vooral en de wetenschap dat ik dan na mijn werk niet meer zoveel hoef motiveert ook wel.
Moet je maar niet op je werk in slaap vallen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:26 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Wakker worden op je werk is best raar.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ik doe de was altijd op zondag en woensdag.
Eens!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:26 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Wakker worden op je werk is best raar.
Dat lijkt me ook wel apart.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens!![]()
Onze eettafel is als werkplek voor mij en voor peaceman ingericht. Dat is ook best gek. Helemaal als we ook nog (apart van elkaar) telefonische of Skypebesprekingen hebben.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:38 schreef livelink het volgende:
Ik heb net een Teamsvergadering met 20 personen verlaten. Er is een grens aan wat ik aan chaos kan hebben.
Dat lijkt me enorm chaotisch.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:38 schreef livelink het volgende:
Ik heb net een Teamsvergadering met 20 personen verlaten. Er is een grens aan wat ik aan chaos kan hebben.
Goed gedaan livelink! Je eigen grenzen bewakenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:38 schreef livelink het volgende:
Ik zie dat helemaal niet staan op de site van rivm..quote:
Ik doe de laatste week niet anders, maar het gaat prima als je dat maar gedisciplineerd doet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:04 schreef Rafeiro het volgende:
Bij vergaderingen lijkt teamspeak/skype/line/etc. me ook echt niet fijn.
Een voorzitter kan dan nauwelijks normaal ingrijpen, ok hij kan iemand muten, maar of dat nou werkt.
Daar hebben we geen plek ....quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Van mij mocht Symph niet beneden een werkplek inrichten, het staat prima boven
Hier staat boven een hele radiostudio, die is nu thuiskantoor geworden. Daar staan ook onze kledingkasten, dus ik moet er soms even zijn, maar verder zit hij daar ongestoordquote:
Kreeg het doorgestuurd van een zorgverlener. Zal het eens vragen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zie dat helemaal niet staan op de site van rivm..
Linkje?
In totaal 1 brood kopen is niet bepaald hamsteren. Ik ben net aan m'n laatste hele brood begonnen; heb voor de zekerheid ook nog een pak beschuiten gekocht. Deze week kom ik wel door, maar aan het einde van de week moet ik toch echt wel een brood hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:10 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb gehamsterd. 2 halve broden ipv 1 gekocht
Greep gisteravond mis, dus nu maar een halfje in de vriezer
Ja, even de debielen een paar dagen laten razen. Daarna keert de rust vanzelf terug.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Het is even behelpen tot de hamsteraars tot zinnen zijn gekomen, en de supermarkten weer bijgevuld zijn.
Er is ook nog schuurpapier in de bouwmarkten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:20 schreef livelink het volgende:
Jongeren zijn toch wat flexibeler als het gaat om sommige dingen. Mijn dochter heeft net een pak vochtige washandjes gekocht voor als het wc-papier echt op is. Lijkt me een prima alternatief.
zolang het niet wordt doorgespoeld welquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:20 schreef livelink het volgende:
Jongeren zijn toch wat flexibeler als het gaat om sommige dingen. Mijn dochter heeft net een pak vochtige washandjes gekocht voor als het wc-papier echt op is. Lijkt me een prima alternatief.
Ja, daar had ik al voor gewaarschuwd. Ik heb me zelf net officieel afgemeld voor vandaag. Ik ben blij dat het er op zit, zeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:31 schreef just me het volgende:
[..]
zolang het niet wordt doorgespoeld wel
Dat thuiswerken is echt niets voor jouquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, daar had ik al voor gewaarschuwd. Ik heb me zelf net officieel afgemeld voor vandaag. Ik ben blij dat het er op zit, zeg.
Nee, inderdaad. Maar voorlopig lijkt het niet anders te zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:17 schreef just me het volgende:
[..]
Dat thuiswerken is echt niets voor jou
ik ben weer even klaar achter de naaimachine, tijd om weer even naar buiten te gaan.
regelmatig pauze nemen is misschien een optie ?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Maar voorlopig lijkt het niet anders te zijn.
Heb ik hier gelukkig geen last van. Speeltuintjes vrijwel leeg, mensen houden op straat afstand van elkaarquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Allemaal domme mensen buiten: gewoon met 3 man precies voor de ingang van de supermarkt even bijkletsen, speeltuintjes propvol, in de rij bij de kassa zowat tegen je aan gaan staan. Ga weg, allemaal. Mijn fysio zei: als er hier een patiënt binnenkomt en die hoest, dan schop ik hem/haar er hoogstpersoonlijk uit.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:38 schreef livelink het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Laat maar, just me. Ik heb hem al een paardenhoofd gestuurd.
Alweer ruimte nodig?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Omdat? Is geen woord gelogen toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Nee, maar mijn muren hangen vol en ik kan wel wat ruimte gebruiken. En de waarheid weerhoudt just me er niet van feministisch te bazelen.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, maar mijn muren hangen vol en ik kan wel wat ruimte gebruiken. En de waarheid weerhoudt just me er niet van feministisch te bazelen.
quote:
Als dank voor al jullie werk, mag je in Aalsmeer momenteel zoveel gratis bloemen ophalen als je maar wilt...quote:
Ik heb mezelf vandaag al op een bosje bloemen getrakteerd. Ook om de bloemenzaak te steunen trouwens.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dank voor al jullie werk, mag je in Aalsmeer momenteel zoveel gratis bloemen ophalen als je maar wilt...
wil je mijn opvolger worden ?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:45 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb mezelf vandaag al op een bosje bloemen getrakteerd. Ook om de bloemenzaak te steunen trouwens.
Ik heb het verkloot...quote:En verder:
Nee, ik ben geen dierenmoordenaar.quote:
ik haal die koppen gewoon bij de paardenslager, ik laat het een ander voor mij doenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen dierenmoordenaar.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik haal die koppen gewoon bij de paardenslager, ik laat het een ander voor mij doen
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:27 schreef livelink het volgende:
Wel goed dat spijkerbroek aan recycling doet trouwens.
Mijn dochter heeft nu online dansles. Dat is wel grappig om te zien![]()
Er gaat een online wereld voor iedereen open.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:27 schreef livelink het volgende:
Wel goed dat spijkerbroek aan recycling doet trouwens.
Behalve voor degenen die niet/nauwelijks digitaal zijn. Die zullen zich in deze tijden nóg eenzamer voelen, want ze kunnen geen mensen face to face spreken/ontmoeten.quote:Er gaat een online wereld voor iedereen open.
Nou, gelukkig is er dus wel één positief puntjequote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:40 schreef Doedezemaar het volgende:
En we kunnen ook niet meer naar Ikea
Verstandig besluit, en je kunt on-line gewoon bestellenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:40 schreef Doedezemaar het volgende:
En we kunnen ook niet meer naar Ikea
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:44 schreef just me het volgende:
[..]
Verstandig besluit, en je kunt on-line gewoon bestellen
nog rustiger rond Delft
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat er nog veel meer zaken de deuren voorlopig dicht gaan doen
ziet er hier mooi uit met een ondergaande zon.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:01 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon heeft ook thuiswerk, maar had het na een uurtje al af. Ook nog even naar buiten geweest en daarna maar op de iPad. Ook omdat we het erg druk hebben met thuiswerken.
Twan verveelt zich maar is eigenlijk de hele dag bij zijn vriendin. Ik hoorde net dat de examens vooralsnog niet worden uitgesteld en dat hij vanaf a.s. vrijdag waarschijnlijk toetsweek heeft. Beter voor hem!
Nu maar even lekker een rondje buiten lopen.
Wandel ze.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:01 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon heeft ook thuiswerk, maar had het na een uurtje al af. Ook nog even naar buiten geweest en daarna maar op de iPad. Ook omdat we het erg druk hebben met thuiswerken.
Twan verveelt zich maar is eigenlijk de hele dag bij zijn vriendin. Ik hoorde net dat de examens vooralsnog niet worden uitgesteld en dat hij vanaf a.s. vrijdag waarschijnlijk toetsweek heeft. Beter voor hem!
Nu maar even lekker een rondje buiten lopen.
Welkom.quote:
Welkom.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Ingeschakeld.
Moest nogzetten na het eten tijdens de persconferentie.
Is er alweer een persconferentie geweest? Het lijkt alsof ze een nieuwe hobby hebben daar in Den Haag.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Ingeschakeld.
Moest nogzetten na het eten tijdens de persconferentie.
Maatregelen voor ondernemers.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is er alweer een persconferentie geweest? Het lijkt alsof ze een nieuwe hobby hebben daar in Den Haag.
Oh, dan heb ik niks gemist, ik onderneem even niet zo veel.quote:
Het waren meer financiële maatregelen voor ondernemers die even niet veel ondernemen wegens corona. Zodat ze niet failliet gaan dus.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik niks gemist, ik onderneem even niet zo veel.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Beach Boys and die dikke - Wipe out
Duidelijk een broer van Jim.quote:
Ik denk dat DDM dat wel weet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie van de twee Ashford en wie Simpson is.
( in die volgorde)quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie van de twee Ashford en wie Simpson is.
Te laat. Je hebt Mark Morrison gemist.quote:
Dankquote:
Ik bleef hem wel mooi vinden, maar de betovering van het begin ging er wel van af.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Toen deze 3 jaar achter elkaar op 1 stond, kon ik 'm écht niet meer horen.
Nu is ie toch wel weer mooi.
Ik heb even geen beeld en geen lied bij die naam.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Te laat. Je hebt Mark Morrison gemist.
Wij ook niet. Behalve Melting dan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb even geen beeld en geen lied bij die naam.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wij ook niet. Behalve Melting dan.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Miami Sound Machine - Rhythm is gonna get you
Weet niet of ze nog bestaan. Al lang niets meer van gehoord.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:44 schreef livelink het volgende:
Miami Sound Machine dus. Ik kwam er niet op.
Corona is gonna get you too. Maar liever niet allemaal tegelijk.quote:
Ik kwam niet op de titel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:44 schreef livelink het volgende:
Miami Sound Machine dus. Ik kwam er niet op.
Ik moest ook wachten tot het moment dat dat het enige was wat ze nog zong.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:48 schreef spijkerbroek het volgende:
van wiki:
Revamping attempt
In 2002, an attempt was made to create a shoot-off "Miami Sound Machine" with a new eponymous album (produced by Emilio Estefan) and a completely different lineup consisting of Lorena Pinot, Sohanny Gross and Carla Ramirez.[25]
Without Gloria Estefan's signature vocals or any real connection to the preexisting Miami Sound Machine musicians, however, the new project was only met with moderate success in a few select European countries and failed to chart significantly in the United States.
Ik denk niet dat ze nog elke avond optreden, zeg maar...
Ja, lijkt me ook. Vond het al heel wat dat ik Bruce herkende.quote:
Volgende plaat is toepasselijker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |