Deze kwam ik gisteren tegen:quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:19 schreef miss_sly het volgende:
Wij zitten met z'n drieen aan één tafel te werken. Enige optie in dit vakantiehuisje. Gaat wonderbaarlijk goed wel. Morgen gaat de leeromgeving van school open voor S, dus ik hou haar nu een beetje bezig met rekenbladen, woordzoekers, tekenen en taalblobs op schaaps laptop.
Wat een leuke tip! Dank je wel!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:24 schreef BE het volgende:
@:rena Wat een naar bericht...
[..]
Deze kwam ik gisteren tegen:
https://www.wwf.nl/jeugd/(...)mpaign=toekomstkunde
Is mss ook leuk voor haar!
Met alle respect voor dit beleid op fok: het komt verdorie rechtstreeks van een arts. Ik ga wel even een bron zoeken en zo levens redden...quote:
Omdat het een advies is dat onder bepaalde omstandigheden geldt. Voldoe je niet aan die omstandigheden, dan is moet je met je eigen arts overleggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:56 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Met alle respect voor dit beleid op fok: het komt verdorie rechtstreeks van een arts. Ik ga wel even een bron zoeken en zo levens redden...
Boks, 80m2 hier en een tuintje van 5 bij 8quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:23 schreef Mariposas het volgende:
[..]
En dan hebben jullie nog een groot huis.
Wij wonen met vier personen op 86m2. :’)
Mijn man zou volgende week 5 dagen een citytripje in zijn eentje doen. Even geen vrouw en kinderen om hem heen. !
Die tuin (geen tje) is behoorlijk luxe nog, wat velen niet eens hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:16 schreef exode het volgende:
[..]
Boks, 80m2 hier en een tuintje van 5 bij 8
Oh ja zeker, ik ben nu zooooo blij ermee. We wonen ook op een 'hoek', tussen ons en de buren zit een brandgang van 2 meter breed. Die brandgang is 20 meter lang en loopt dood, dus B is daar steeds druk met zijn ab auto.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:36 schreef laziness het volgende:
[..]
Die tuin (geen tje) is behoorlijk luxe nog, wat velen niet eens hebben.
https://eenvandaag.avrotr(...)irus-zou-verergeren/quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:56 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Met alle respect voor dit beleid op fok: het komt verdorie rechtstreeks van een arts. Ik ga wel even een bron zoeken en zo levens redden...
Ik ook. Alleen daarom wil ik al een taart kopen bij Tante Cake. En ook een beetje omdat ik gek ben op hun cheesecakequote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:49 schreef Adrian4 het volgende:
Ik vind het zo verdrietig voor de plaatselijke middenstand.
Net met een bevriende bloemist gechat. Hij weet niet hoe hij het moet overleven de komende maanden.
Wij gaan vanaf vrijdag alle patiënten verzamelen in Utrecht stad. Onze posten (Zeist, Houten, Nieuwegein, Utrecht en Leidsche Rijn) sturen ze dus naar deze school. Daar kunnen we dan een soort van quarantaine bieden en het werk op de posten gewoon door laten gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:34 schreef F_r het volgende:
Ik hoorde dat de hap open gaan voor de coronapatiënten en de ha voor andere patiënten
Het is alleen verdorie niet zomaar te stellen... het ligt veel genuanceerder. Natuurlijk heeft paracetamol (altijd!!) de voorkeur, maar dat betekent niet dat je doodgaat van NSAID's.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:56 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik las dat ze hier in Drenthe ook een centrale post gaan maken voor mensen die verdacht worden van corona.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij gaan vanaf vrijdag alle patiënten verzamelen in Utrecht stad. Onze posten (Zeist, Houten, Nieuwegein, Utrecht en Leidsche Rijn) sturen ze dus naar deze school. Daar kunnen we dan een soort van quarantaine bieden en het werk op de posten gewoon door laten gaan.
Het hele idee is volgens mij dat we het aantal bewegingen dat we maken beperken. Dat wordt nu afgedwongen met het sluiten van horeca, sportclubs en scholen. Maar het hele idee van “gecontroleerd besmet raken om zo groepsimmuniteit op te bouwen” is dat er wel besmettingen blijven en daarvoor heb je mensen die contact hebben nodig. Dus als iedereen AL zijn bewegingen staakt en zich bij wijze van spreken isoleert in eigen woning dan ontstaat er geen groepsimmuniteit (want om dat te bereiken moet meer dan de helft van de bevolking het krijgen. En dat is dan nog laag, kijk maar de dekkingsgraad van vaccinaties die verlangd wordt bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:16 schreef Hupje het volgende:
Ik vind het zo raar. Wij moesten vandaag het schoolwerk ophalen (door het raam) en dan zie je groepjes mensen gezellig kletsend daarheen lopen... En de ouderenbond was gewoon op fietstocht vanmiddag, met een stuk of 20 bejaarden...
Ik ga het niet opzoeken nu. Ik ga gerust naar buiten, maar dan op plekken waar weinig tot geen anderen zijn. En ik doe (net als anders) 1x per week boodschappen.
Als ik volgende week geen loopneus meer heb, mag/moet ik wel weer naar mijn werk. Dat vind ik genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |