Dat we niet hetzelfde doen als die arrogante stokbroodvreters vind ik absoluut niet doodengquote:Op maandag 16 maart 2020 20:08 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
De tegenstellende maatregelen tussen landen vind ik ergens doodeng.
Nou dan mogen ze het leger wel bij de hand houden in Parijs.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:07 schreef zipcon het volgende:
[..]
15 dagen enkel strikt nodige verplaatsingen vanaf morgenmiddag 12 uur (dus geen vrienden opzoeken).
Ja, of dat je geluk hebt gehadquote:Op maandag 16 maart 2020 20:03 schreef Mar_an het volgende:
Ik ben eigenlijk nooit echt ziek. Laatste keer dat ik koorts had, was ik misschien 8 jaar ofzo. Ben nu 26. Ben wel paar keer per jaar verkouden, maar daar blijft het dan bij. Betekent dat dat ik een goed immuunsysteem heb?
Ik begin namelijk bang te worden voor dat coronacirus.
Viel mij ook al opquote:Op maandag 16 maart 2020 20:06 schreef quirina het volgende:
Wel interessant om te zien dat Europa dus helemaal niet goed samenwerkt he.
Vanuit welk oogpunt? Vanuit het individu gezien die elke dag om 14:00 hoort hoeveel mensen er zijn overleden.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:08 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Als je weet wat er in andere landen gebeurt hier heen komt dan is het verstandig om in lockdown te gaan voordat het zorgstelsel overstroomt en niet op t moment zelf, dan is het namelijk te laat. Het duurt bijna 2 weken voordat een lockdown effect heeft.
Een lockdown volledig opheffen hoeft niet, je kan het ook gefaseerd doen (gebeurt volgens mij in (China). Dan worden er ook mensen ziek maar lang niet zoveel als nu.
Geruststellend dat het 'gevoel' leidend moet zijn..quote:Op maandag 16 maart 2020 20:08 schreef Mothzor het volgende:
Ik voel me fijner bij de keuze van de Nederlandse regering. Hebben nog enige vorm van vrijheid.
Bij Lock down wordt je van je complete vrijheid beroofd zonder dat het zicht geeft op herstel. Gaat een hoop spanningen geven in de bevolking.
Ja, best wel onzinnig eigenlijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:06 schreef quirina het volgende:
Wel interessant om te zien dat Europa dus helemaal niet goed samenwerkt he.
De beide maatregelen liggen meer in één lijn met wat uitzonderingen dan dat ze het "tegenovergestelde" zijn, en een half horeca verbod zou je ook als "fake news" kunnen bestempelen want welke uitzondering is er dan?quote:Op maandag 16 maart 2020 20:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ga eens weg met je fake news. Hij kondigt net aan dat bjna niemand zich vrij mag bewegen en jij vergelijkt een half horecaverbod daarmee.
Nee.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:09 schreef onlogisch het volgende:
'Verstaan' Nederlandse doven de Franse doventolk?
het volk kan wel in opstand komenquote:Op maandag 16 maart 2020 20:10 schreef _I het volgende:
[..]
Vanuit welk oogpunt? Vanuit het individu gezien die elke dag om 14:00 hoort hoeveel mensen er zijn overleden.
Maar als je verantwoordelijk bent voor 17.000.000 mensen, dan kan je je niet laten sturen door 1000 doden. Of 2000.
Emotioneel heb je helemaal gelijk, maar je kan niet iedereen redden. Echt niet.
ja doventaal is universeel, we zouden die beter allemaal lerenquote:Op maandag 16 maart 2020 20:09 schreef onlogisch het volgende:
Er is nu een live speech van Macron bezig. Daar is wel een doventolk te zien. Dat riep gelijk een vraag bij mij op. 'Verstaan' Nederlandse doven de Franse doventolk?
Overigens trekken er ook legerkonvooien Parijs binnen. Die gaat geen halve maatregelen nemen
Precies. En als je na een lockdown weer alles openstelt dan is niemand immuun en begin je van voor af aan.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:08 schreef F1gamer het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom lockdown zo goed is?
Bij mijn weten wil een grote groep immuniteit krijgt, dat krijg je niet als je alles op slot doet
Sterkte in ieder geval! Blijven herhalen, blijven gaan en niet teveel vasthouden aan de momenten dat het slecht ging.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:06 schreef Sfancta het volgende:
Net met lopen hond kreeg ik weer een paniekaanval. Longinhoud viel met de helft weg in kwestie van een seconde. Heeft 10 minuten geduurd weer.
4e keer deze week al, zou een HAP bijvoorbeeld me aanhoren? Of is dit niet van belang nu?
Als jij zo graag in lock down Wil, heb je nu de vrijheid om dat zelfstandig te doen. Keuze is aan jou.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:10 schreef Confetti het volgende:
[..]
Geruststellend dat het 'gevoel' leidend moet zijn..
Wacht maar tot de Duitsers weer binnenvallenquote:Op maandag 16 maart 2020 20:09 schreef onlogisch het volgende:
Er is nu een live speech van Macron bezig. Daar is wel een doventolk te zien. Dat riep gelijk een vraag bij mij op. 'Verstaan' Nederlandse doven de Franse doventolk?
Overigens trekken er ook legerkonvooien Parijs binnen. Die gaat geen halve maatregelen nemen
Helemaal niet universeel.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:11 schreef 20100 het volgende:
[..]
ja doventaal is universeel, we zouden die beter allemaal leren
Onzin, er zijn honderden verschillende gebarentalen.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:11 schreef 20100 het volgende:
[..]
Dit is fake news.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:11 schreef 20100 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |