SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
Wat naar voor je! Sterkte...quote:Op maandag 16 maart 2020 19:57 schreef Evienne het volgende:
Niemand anders met de botte bijl ontslagen vanwege covid-19? Lucky you 😔![]()
Dan moet China zich vanaf nu volledig gaan afsluiten van de buitenwereld en voor altijd weken quarantaine instellen voor buitenlanders. Zo niet, zal ook daar het virus weer gaan oplaaien.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:58 schreef Confetti het volgende:
[..]
China laat zien hoe je daarna de draad weer oppakt. Door totale controle van de Staat. Ook die landen zullen daar aan moeten geloven.
Tegen die tijd zijn wij allang verloren door deze kamikaze actie van Rutte.![]()
Nee? Ik heb niet eens wiet in paniek gehaald. Waar heb je het over?quote:Op maandag 16 maart 2020 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij al je wiet die je gisteravond in paniek gehaald hebt in één keer opgerookt ofzo?![]()
Inderdaad want wij adviseren mensen niet om thuis te werken en sluiten geen horeca en scholen en leggen vrijwel niet alle vliegverkeer stil.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:58 schreef riazop het volgende:
[..]
Ze gaan iig geen Nederlanders meer binnenlaten denk ik
Volgensmij doen vrijwel alle landen ongeveer hetzelfde in hun eigen sausje. Met hun eigen manieren van het brengen aan het volk in de hoop dat ze de mensen mee krijgen en hun steentje bijdragen. Zonder dat alles omvalt...
Ook in de andere landen zal bij de "lock down" de afval nog gewoon gehaald worden en de politie nog aan het werk zijn etc.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Ik ben eigenlijk nooit echt ziek. Laatste keer dat ik koorts had, was ik misschien 8 jaar ofzo. Ben nu 26. Ben wel paar keer per jaar verkouden, maar daar blijft het dan bij. Betekent dat dat ik een goed immuunsysteem heb?
Ik begin namelijk bang te worden voor dat coronacirus.![]()
De maatregelen in Spanje en Italie zijn niet vergelijkbaar met hier. Laten we eerlijk zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inderdaad want wij adviseren mensen niet om thuis te werken en sluiten geen horeca en scholen en leggen vrijwel niet alle vliegverkeer stil.
Volgensmij doen vrijwel alle landen ongeveer hetzelfde in hun eigen sausje. Met hun eigen manieren van het brengen aan het volk in de hoop dat ze de mensen mee krijgen en hun steentje bijdragen.![]()
Een jaar de grenzen dicht, dat zou niet gaan niet gebeuren.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:58 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ow zei Rutte dat. vandaar al die papegaaien hier.
Een lockdown zou niet werken, want elke keer als je die opheft begint het weer.
Een lockdown doe je alleen als je zorgstelsel al aan het overstromen is, niet 2 weken van te voren.
Het is heel ellendig, maar zulke beslissingen worden gemaakt op statistieken en rekenmodellen, niet op tellers die elke overledene in kaart brengt. Dat kunnen "we" als groep helemaal niet aan.
Mensen gaan dood, elke dag. En dat zou niet met een teller te zien moeten zijn.![]()
Als je kan managen kijk je naar de toekomst, niet zoals Rutte naar het heden. Ze lopen continu 2 weken achter de feiten aan. weet niet of t bewust is of onbewust maar het is wel kostbare tijd wat je steeds verliest.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Meer dan prima speech van Rutte, die nog maar eens aantoont dat ie een van de weinigen in Den Haag is die dit soort zaken kan managen...![]()
Dit.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:03 schreef _I het volgende:
[..]
Een jaar de grenzen dicht, dat zou niet gaan niet gebeuren.
Een lockdown zou niet werken, want elke keer als je die opheft begint het weer.
Een lockdown doe je alleen als je zorgstelsel al aan het overstromen is, niet 2 weken van te voren.
Het is heel ellendig, maar zulke beslissingen worden gemaakt op statistieken en rekenmodellen, niet op tellers die elke overledene in kaart brengt. Dat kunnen "we" als groep helemaal niet aan.
Mensen gaan dood, elke dag. En dat zou niet met een teller te zien moeten zijn.![]()
♫ They tried to make me go in lockdown
But I said, "No, no, no" ♫|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Anton Mussert.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:04 schreef butz0rs het volgende:
Wie is die man op het schilderij?
[ afbeelding ]Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Maar zijn ze beter, kun je beter binnen blijven dan op 1,5m van elkaar blijven? Hebben wij echt zoveel minder gesloten? Hebben wij daadwerkelijk zoveel meer sociale contacten op het moment?quote:Op maandag 16 maart 2020 20:03 schreef Confetti het volgende:
[..]
De maatregelen in Spanje en Italie zijn niet vergelijkbaar met hier. Laten we eerlijk zijn.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Thorbeckequote:Op maandag 16 maart 2020 20:04 schreef butz0rs het volgende:
[ afbeelding ]And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
♫ They tried to make me go in lockdown
But I said, "No, no, no" ♫![]()
![]()
![]()
Franse troepen trekken momenteel Parijs binnen en Macron wordt verwacht zo direct zware verscherpte maatregelen aan te kondigen
Compete lockdown waarschijnlijk. En sluiten van alle grenzen.
https://www.hln.be/nieuws(...)ransen-toe~abf17840/![]()
Net met lopen hond kreeg ik weer een paniekaanval. Longinhoud viel met de helft weg in kwestie van een seconde. Heeft 10 minuten geduurd weer.
4e keer deze week al, zou een HAP bijvoorbeeld me aanhoren? Of is dit niet van belang nu?![]()
Die links is Thorbecke.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:04 schreef butz0rs het volgende:
[ afbeelding ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zo anders dan in Nederland. We gaan de andere richting uit.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:05 schreef riazop het volgende:
Franse troepen trekken momenteel Parijs binnen en Macron wordt verwacht zo direct zware verscherpte maatregelen aan te kondigen
https://www.hln.be/nieuws(...)ransen-toe~abf17840/![]()
twitter:BNODesk twitterde op maandag 16-03-2020 om 20:06:07BREAKING: France will be put on lockdown to stop the spread of coronavirus, president says reageer retweet
![]()
Maar dit helpt niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:05 schreef riazop het volgende:
https://www.hln.be/nieuws(...)ransen-toe~abf17840/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: