10.000 halen we niet. En als we het wel halen, dan zijn het de zwakkeren.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
True. Absoluut.
Maar die 10.000 halen we wel en zonder maatregelen over 3 weken al. Ook ik vind de paniekreactie echt bizar, maar het is de realiteit waar we in leven op het moment.
Ik zie het ook liever anders. Laat het uitwoekeren en de mens maakt zich vanzelf wel resistent op dit. Het is geen killer virus als in I am Legend ofso.
En dan kwam ik deze nog tegen....twitter:AP twitterde op maandag 16-03-2020 om 17:50:08Coronavirus vaccine testing begins in people as U.S. researchers give volunteer first experimental shot in Seattle. https://t.co/1dc7BEmvDN reageer retweet
Probleem zijn niet de patiënten die nu overlijden. Maar het gevaar dat ziekenhuis/IC totaal overbelast raakt.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd is 79 jaar. Één geval van 59, met onderliggende klachten.
benieuwd wat de britten er van vindenquote:Op maandag 16 maart 2020 18:03 schreef RipCity het volgende:
Geen school closures of verbod op wat dan ook in de UK. Alleen lenen ze geen politie of ambulances meer uit aan grote evenementen.
Alleen oproep tot proberen met zn allen beetje contact te vermijden.
Dat zie ik niet gebeuren.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:00 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Hahaha ws gaan over 2 dagen de horeca ook gewoon weer open🤣
Nederland is echt het lachertje van Europa
Ja mooi hé, gekke britten.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:03 schreef RipCity het volgende:
Geen school closures of verbod op wat dan ook in de UK. Alleen lenen ze geen politie of ambulances meer uit aan grote evenementen.
Alleen oproep tot proberen met zn allen beetje contact te vermijden.
ja dit soort trucjes ga je krijgen net zoals die mafklapper met zijn lachgas en bezorgservicequote:Op maandag 16 maart 2020 18:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, je mag een biertje komen afhalen bij het loket en dan ergens anders opdrinken, goed plan!
Goh het land met de grootste debielen aan de macht lopen het meeste schade op. Wie had dat kunnen verwachten. Gaat leuk worden in de VS binnenkort.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
UK gaat zo belachelijk hard getroffen worden.
Dat zou kut zijn, want dan wordt het de volgende keer helemaal niet serieus meer genomen.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:04 schreef RAVW het volgende:
Ik ga straks nog eens hard lachen als hier alles aan virussen nog eens snel voorbij zal wezen , en dan heel Nederland weer blaten , zie je nu wel het was maar een griepje
van mensen waar maken jullie je druk om .. we hebben lekker in de tuin gezeten en lekker nog kunnen winkelen
Man op de persco nu: Er gaan echt maar heel weinig mensen aan dood. En het is allemaal maar heel matig en als je je toch slecht voelt kan je gewoon naar de NHS.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
benieuwd wat de britten er van vinden
Ik hoor zulke verhalen ook over NL vanavond. Zou het kunnen dat alle landen hier hetzelfde gaan doen? Frankrijk vanavond persco, Belgie, NL, Spanje?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:04 schreef junkiexp het volgende:
Belgie of woensdag volledige lockdown kan ik bevestigen.
Bron: Iemand met hoge functie bij de politie.
Wordt atm met de koning hierover gesproken, om 1900 uur ook een persco daar.
Mooi.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:38 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik ben positief verrast door de Zwitserse regering moet ik zeggen. Blijkbaar is het leger met reservisten zo opgezet dat we 4 medische bataljons hebben die nu direct ingezet kunnen worden, anderen zullen de logistiek ondersteunen als bedrijven tegen problemen aanlopen. Weer anderen helpen bij grenscontroles. Ze zeiden dat dit sinds de 2e wereldoorlog niet meer nodig is geweest, wat mensen hopelijk ook helpt inzien dat er iets serieus aan de hand is.
Verder zijn ze rustig en heel duidelijk - niet van dat onduidelijk gezwam. Ze zeggen dat het leven gewoon doorgaat maar op een beperktere manier, en dat dit echt wel weer voorbij gaat. Maar dat we ons nu even aan de regels moeten houden om de zorg te ontlasten.
Shit ja dat ga je dan weer krijgen .... mmmmm volgens mij staan we bekent als klagersquote:Op maandag 16 maart 2020 18:05 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat zou kut zijn, want dan wordt het de volgende keer helemaal niet serieus meer genomen.
Net als met weeralarmen
Zou kunnen.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik hoor zulke verhalen ook over NL vanavond. Zou het kunnen dat alle landen hier hetzelfde gaan doen? Frankrijk vanavond persco, Belgie, NL, Spanje?
Zou zomaar kunnen natuurlijk, dat is dan wel daadkracht!quote:Op maandag 16 maart 2020 18:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik hoor zulke verhalen ook over NL vanavond. Zou het kunnen dat alle landen hier hetzelfde gaan doen? Frankrijk vanavond persco, Belgie, NL, Spanje?
Maar echt.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:06 schreef kwiwi het volgende:
UKZeggen dat de kans dat je er aan dood gaat heel erg klein is, en dat de meeste mensen niet eens zullen merken dat ze het hebben. Dat helpt wel met duidelijk maken dat het ernstig is ja...
Bedoel je deze?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:38 schreef Friday12 het volgende:
Heeft iemand nog die plaatjes die verspreiding simuleren
Is er een doodstraf in Bulgarije?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:06 schreef Pumpalov het volgende:
Om maar even aan te geven hoe gemakkelijk het gaat :
Eens over dat je dit gecontroleerd over het land moet laten razen. Echter was het RIVM de controle al na drie dagen kwijt. Als je dat combineert met de uitermate zwakke maatregelen kan je uitrekenen dat over twee weken alle ziekenhuizen al vol liggen.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit wel degelijk wat in. Als iedereen opgehokt zit krijgen we het alsnog allemaal tegelijk als we uit de lockdown komen
Je wilt het licht gecontroleerd laten we uitrazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |