SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leveren aan coffeeshops mag ook niet toch? Ze hadden een mooie slag kunnen slaan inderdaad. Zowel in de zaak als aan de achterdeur.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja daar had politie en justitie een mooie heterdaad op bezit van meer dan 500 gram voorraad kunnen doen.
Hmm lekker luxe als je er vanuit gaat dat iedereen een 2e badkamer heeftquote:Op maandag 16 maart 2020 17:24 schreef AnneX het volgende:
Ja, Toch een beetje moeite om de voorzitter van WHO serieus te nemen, zal geen kleine jongen zijn.
Serieus nog voordoen hoe je in de elleboog niest op de presser.
Dat je indien mogelijk een 2e badkamer in gebruik houdt voor de positief geteste mensen.
Thuis!![]()
Testen. Waar? is toch ook overbelasting van gezondheidszorg.
Neeeeeee!quote:Op maandag 16 maart 2020 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Rip kampeermeet https://www.rtvdrenthe.nl(...)in-gemeente-Tynaarlo
Ik zou ze nummeren en stickers plakken.. gaat het nooit meer mis.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:29 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb vijf badkamers, welke is nu de tweede?
Nou, inderdaad. Maar ik begreep dat we er ook de mankracht domweg niet voor hebben. Je hebt mensen en materiaal nodig om te testen.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://mobile.twitter.com/BBCWorld/status/1239583228555603969
Precies wat we hiet niet doen uiteraard...
Plek ook bijna niet. Wij zijn nu aan het kijken of we tenten voor de hap mogen neerzetten met pc’s en zo om mensen te kunnen testen.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Maar ik begreep dat we er ook de mankracht domweg niet voor hebben. Je hebt mensen en materiaal nodig om te testen.
Ontwikkel, fabriceer en lever jij de tests? En regel je de menskracht om al die tests te beoordelen?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://mobile.twitter.com/BBCWorld/status/1239583228555603969
Precies wat we hiet niet doen uiteraard...
Hmm ik heb geen issues met minder sociaal doorgaans.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:37 schreef Clubsoda het volgende:
CUL-technisch vind ik het wel lekker overigens, die social distancing. Allemaal dingen die normaalgesproken niet gaan: doordeweek stoofvlees, halloumi bij de lunch
Arme burenquote:Op maandag 16 maart 2020 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Jross is in de woonkamer aan het sporten![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Maar ik begreep dat we er ook de mankracht domweg niet voor hebben. Je hebt mensen en materiaal nodig om te testen.
Hoe kunnen andere landen dan drive troughs hebben? En wel iedereen met verschijnselen testen?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ontwikkel, fabriceer en lever jij de tests? En regel je de menskracht om al die tests te beoordelen?
Het is geen kwestie van niet willen, maar van niet kúnnen.
Ah toe, laat het zo zijn dat jij daar onderuit gezakt op de bank met een zakje chips naar zit te staren!quote:Op maandag 16 maart 2020 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Jross is in de woonkamer aan het sporten![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah toe, laat het zo zijn dat jij daar onderuit gezakt op de bank met een zakje chips naar zit te staren!
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah toe, laat het zo zijn dat jij daar onderuit gezakt op de bank met een zakje chips naar zit te staren!
Jaaaaaa, ontbijten met witte bonen in tomatensaus.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:37 schreef Clubsoda het volgende:
CUL-technisch vind ik het wel lekker overigens, die social distancing. Allemaal dingen die normaalgesproken niet gaan: doordeweek stoofvlees, halloumi bij de lunch
Komt Nena ook?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:55 schreef sigme het volgende:
Als de kampeermeet niet door kan gaan rond de midzomernacht van dit jaar, dan doen we het toch, bij leven en welzijn: irgendwie, irgendwo, irgendwann
Heh, ik kan die videoclip dromen, was daar als ukje een poosje helemaal weg vanquote:Op maandag 16 maart 2020 17:55 schreef sigme het volgende:
Als de kampeermeet niet door kan gaan rond de midzomernacht van dit jaar, dan doen we het toch, bij leven en welzijn: irgendwie, irgendwo, irgendwann
Jij toch niet, hoop ik?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:58 schreef fietsie het volgende:
In mijn ziekenhuis nu ook een slachtoffer
Dan typte ik nu ehm, from the grave?quote:
Ik zit op mijn luie kont lekker wow te spelen jaquote:Op maandag 16 maart 2020 17:52 schreef minilot het volgende:
Oh, als in dood.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan typte ik nu ehm, from the grave?
Heel goed!quote:Op maandag 16 maart 2020 18:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit op mijn luie kont lekker wow te spelen ja
En ik heb foto's gemachtquote:
OK. Ik heb net filmpjes zitten kijken van Michael McIntyre over mannen in de kleedkamer.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik heb foto's gemachtHad hij niet door
Maar als je bij mensen de temperatuur meet, test je toch niet op covid-19? Dan test je of mensen koorts hebben, nou, wie weet waar je die koorts van hebtquote:Op maandag 16 maart 2020 17:38 schreef fietsie het volgende:
Is het niet zo dat er 2 concepten van "testen" worden gebruikt:
- De microbiologische manier, zoals NL dat doet
- Temperatuur meten, zoals je andere landen bij mobiel testen ziet doen?
Want naar wat ik van onze regionale laboratoria heb begrepen is de methode die we in NL hanteren zodanig arbeidsintensief dat er zelfs in het noorden, met nog nauwelijks besmettingen, al verdringing van onderzoeken ontstond. Onderzoeken die ook van levensbelang zijn voor patienten.
Ik kan me niet voorstellen dat er landen zijn die hun microbiologie zo voor elkaar hebben dat je een drive thru test kunt doen waarbij de uitslag bij het uitrijden bekend is.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar als je bij mensen de temperatuur meet, test je toch niet op covid-19? Dan test je of mensen koorts hebben, nou, wie weet waar je die koorts van hebt
Wel stukken goedkoper inderdaad. Kan je thuis zelf doen.
Ik heb de microbiologie die je noemt wel eens moeten doen voor mijn studie, wat een gedoe is dat. Een hoop gepriegel en net "dom" genoeg dat je heel erg moet uitkijken dat je geen "ingrediënten" door elkaar haalt. Echt![]()
voor de labs die dat nu op volle kracht doen.
En goede smaak deed zacht en ietwat stiekem een jompeltjequote:
Dat dus. Tempen is echt geen manier om dit virus te bevestigen danwel uit te sluiten.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar als je bij mensen de temperatuur meet, test je toch niet op covid-19? Dan test je of mensen koorts hebben, nou, wie weet waar je die koorts van hebt
Wel stukken goedkoper inderdaad. Kan je thuis zelf doen.
Ik heb de microbiologie die je noemt wel eens moeten doen voor mijn studie, wat een gedoe is dat. Een hoop gepriegel en net "dom" genoeg dat je heel erg moet uitkijken dat je geen "ingrediënten" door elkaar haalt. Echt![]()
voor de labs die dat nu op volle kracht doen.
Als hij het toch niet door had, kun je ze net zo goed hier plaatsen natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik heb foto's gemachtHad hij niet door
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Als hij het toch niet door had, kun je ze net zo goed hier plaatsen natuurlijk.Onder een spoiler.
Ah, goed zeg, ondanks gedoe. Wat kwam er zoal uit het gesprek?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:11 schreef Tele6 het volgende:
A was vanochtend hier om samen met me met een ambulant begeleider te praten. We hadden er spullen bij nodig (ze is ons een methode aan het leren voor communicatie), dus we zijn naar haar kantoor gegaan waar ze niet was maar iemand van het secretariaat wel, om met haar te videobellen. Een hoop gedoe, maar beter dat dan dat die afspraak ook al niet door zou zijn gegaan. En uiteindelijk was het een heel productief gesprek.
Hoe bizar veel analisten ga je dan ineens nodig hebben ookquote:Op maandag 16 maart 2020 18:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er landen zijn die hun microbiologie zo voor elkaar hebben dat je een drive thru test kunt doen waarbij de uitslag bij het uitrijden bekend is.
En als ze de resultaten al achteraf zouden geven: wat een enorm berg logistiek en werk dat dat oplevert...
Fok heeft moeite, ik had een antwoord geschreven maar hij wilde hem niet postenquote:Op maandag 16 maart 2020 18:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah, goed zeg, ondanks gedoe. Wat kwam er zoal uit het gesprek?
Ik deel alle eventuele corona's eerlijk () met mijn lief, mijn zoon, mijn zwager en mijn nog zeer kwieke moeder van 60. Verder zie ik niemand, maar da's eigenlijk niet heel anders dan normaal
Zeker nuttig ja! En wellicht overbodig hoor, maar als iemand anders zich ergens aan ergert betekent dat niet automatisch dat je zelf altijd wat moet veranderen hè?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
A snapt nu een beetje beter wat er in mijn hoofd omgaat. En we hebben besproken hoe we beter kunnen communiceren op het moment dat een van ons ergens van baalt. Ik heb de neiging om A eng te vinden als hij zich ergens aan ergert (ik haal me meteen in mijn hoofd dat ik iets gedaan heb), maar ik ga proberen om alsnog te vragen wat er is. A heeft gezegd dat hij dan probeert om duidelijk te zijn over wat hem irriteert, ook als dat iets is wat ik doe -- liever duidelijkheid en dat ik wat kan veranderen, dan dat hij zegt dat er niks is "om mijn gevoelens te sparen" -- ik merk het echt wel als hij baalt en ik wil weten wat er is.
Pietverdriet zou zeggen: instant overlijdensrisico! Ik zeg: arancini!quote:Op maandag 16 maart 2020 18:31 schreef Kreator het volgende:
Zou ik overgebleven risotto nog in de koelkast kunnen bewaren voor morgen? En hoe maak ik het dan warm zonder te verneuken.
Mooie stappen! En nu maar oefenen in het eggiequote:Op maandag 16 maart 2020 18:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Fok heeft moeite, ik had een antwoord geschreven maar hij wilde hem niet posten
A snapt nu een beetje beter wat er in mijn hoofd omgaat. En we hebben besproken hoe we beter kunnen communiceren op het moment dat een van ons ergens van baalt. Ik heb de neiging om A eng te vinden als hij zich ergens aan ergert (ik haal me meteen in mijn hoofd dat ik iets gedaan heb), maar ik ga proberen om alsnog te vragen wat er is. A heeft gezegd dat hij dan probeert om duidelijk te zijn over wat hem irriteert, ook als dat iets is wat ik doe -- liever duidelijkheid en dat ik wat kan veranderen, dan dat hij zegt dat er niks is "om mijn gevoelens te sparen" -- ik merk het echt wel als hij baalt en ik wil weten wat er is.
Fijn dat er voor jou niet veel veranderd is nu![]()
Dat is waarquote:Op maandag 16 maart 2020 18:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Zeker nuttig ja! En wellicht overbodig hoor, maar als iemand anders zich ergens aan ergert betekent dat niet automatisch dat je zelf altijd wat moet veranderen hè?![]()
Ja dat kan ook nog. Idee.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Pietverdriet zou zeggen: instant overlijdensrisico! Ik zeg: arancini!Ballen van draaien, paneren en de pan in
Fijn dat het wat duidelijker is. Heb je hetzelfde ook met B. B is natuurlijk een totaal ander persoon maar loop je bij hem ook tegen dingen aan?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Maar andere keren is het zo simpel als "laat ik stoppen met dit wijsje tussen mijn tanden fluiten" of "laat ik stoppen met A vragen stellen die hij niet kan beantwoorden" en dan ben ik wel zo lief om dat ook te doen
Laatst gewoon in de magnetron. Was iets anders in de mond, maar qua smaak niets anders (en ik leef ook nog)quote:Op maandag 16 maart 2020 18:31 schreef Kreator het volgende:
Zou ik overgebleven risotto nog in de koelkast kunnen bewaren voor morgen? En hoe maak ik het dan warm zonder te verneuken.
Je kunt ook niet altijd alles veranderen, maar bespreken en daardoor begrijpen helpt al zo veel.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broer moet morgen weer door de scan. Of het goed of slecht nieuws is, maakt niet uit, gaat inderdaad telefonischNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Herstel: Sintintocht. Valt mee.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef minilot het volgende:
Verwoede poging tot afstandsbediening decoder vinden om heel retro naar de toespraak van Rutte te kijken zo. Laatste keer reguliere televisie was het afgelopen Songfestival!
Was ook de laatste keer dat een PM zo het land toesprak, behoudens dingen over het Koningshuis.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:03 schreef golfer het volgende:
Ik heb nu een flashback naar 1973 toen ome Joop het volk toesprak.
alsof iemand voor het eerst in zn leven een autocue ziet en dat in combinatie met zo'n hondje wat met zn hoofd knikt op de hoedenplank, denk daarbij een pak alsof je een begrafenis onder nemer bent, geeft dat antwoord?quote:
Vond het wel prima. Duidelijke uitleg over het nut van groepsimmuniteit tegenover het hele land op slot gooien en het probleem daarmee eindeloos uitstellen. Denk dat mijn moeder het nou ook wel snaptquote:
Ik loop met B tegen minder dingen aan en meestal andere dingen.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn dat het wat duidelijker is. Heb je hetzelfde ook met B. B is natuurlijk een totaal ander persoon maar loop je bij hem ook tegen dingen aan?
Ja eens, en ook met Myraquote:Op maandag 16 maart 2020 19:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Vond het wel prima. Duidelijke uitleg over het nut van groepsimmuniteit tegenover het hele land op slot gooien en het probleem daarmee eindeloos uitstellen. Denk dat mijn moeder het nou ook wel snapt
Mja ik was oprecht verbaasdquote:Op maandag 16 maart 2020 19:24 schreef liedetector het volgende:
[..]
alsof iemand voor het eerst in zn leven een autocue ziet en dat in combinatie met zo'n hondje wat met zn hoofd knikt op de hoedenplank, denk daarbij een pak alsof je een begrafenis onder nemer bent, geeft dat antwoord?
true... maar hier een dag over doen(er vanuitgaande dat hij de text niet heeft geschreven) me dunno, geen rutte voor nodig ofzoquote:Op maandag 16 maart 2020 19:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke hij is niet heel goed in autocue lezen. Maar zijn uitleg is duidelijk en hopelijk snapt nu iedereen waarom een complete lockdown niet de oplossing is.
boodschap was goed hoor... maar is dan 12 jaar premier (telersteulling verbergt) *probeert nog x te postenquote:Op maandag 16 maart 2020 19:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ik was oprecht verbaasd
Je zou denken dat ie dat beter moet kunnen.
Dit ook. En niet zo'n beetje ook. Nu kan ik écht tegenover mezelf niet meer ontkennen dat dit iets groots is.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:30 schreef Sugarsnap het volgende:
en toch wel stiekem een beetje indrukwekkend.
Is een landelijke actie, maar is verplaatst naar morgen.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:36 schreef AnneX het volgende:
Haha, daarom keek ik ook gister naar Jeugdjournaal.![]()
Verdomme, komt een buurvrouw op het idee om woensdagavond uit het zolderraam te hangen en te klappen voor de werkers in de gezondheidszorg, in de buurtapp.
En ik heb gezegd, zónder mij. Doe normaal.![]()
Gaat mij een stap té ver. Mijn waardering en respect is er. Klaar.
compleet gemist en als het hier leeft doe ik wel een earthhour en het licht uit .... sorry hoor, whats next?quote:Op maandag 16 maart 2020 19:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Is toch dinsdag? Ik heb geïnteresseerd aangegeven, maar voordat ik op het balkon ga sta klappen, moet er heel veel gebeuren.
Ahja boodschap was prima en duidelijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:36 schreef liedetector het volgende:
[..]
true... maar hier een dag over doen(er vanuitgaande dat hij de text niet heeft geschreven) me dunno, geen rutte voor nodig ofzo
[..]
boodschap was goed hoor... maar is dan 12 jaar premier (telersteulling verbergt) *probeert nog x te posten
Echt hè?quote:Op maandag 16 maart 2020 19:43 schreef fietsie het volgende:
Wel mooi om te zien dat een historicus een rijtje cd's heeft staan in zijn werkkamer.
Ja, krijg nog therapie. Gaat wel al een heel stuk beter. Maar eigenlijk is dit verplicht thuis zitten juist de droom voor mijn angststoornis.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:49 schreef minilot het volgende:
Kan me levendig voorstellen dat het met een angststoornis geen prettige tijd is nu.![]()
Heb je op dat vlak moment eigenlijk nog hulp, @:Myraela?
En ditquote:Op maandag 16 maart 2020 19:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh man dit is toch geen doen meer met dit forum. 20 keer verversen voor je een pagina te zien krijgt. Jammer want dat COR forum kan best wel
eend nieuwe mensen trekken. Maarja als je dan iedere keer een 503 pagina krijgt nodigt dat niet echt uur.
Dat zie ik hier ook nog wel gebeurenquote:Op maandag 16 maart 2020 20:24 schreef derLudolf het volgende:
In Duitsland vanaf morgen alle winkels muv supermarkten en drogesterijen gesloten
Oh, die komen nu dus hier winkelen.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:24 schreef derLudolf het volgende:
In Duitsland vanaf morgen alle winkels muv supermarkten en drogesterijen gesloten
Ja. Vanmorgen nog een tijd staan kletsen met een Duitse winkeleigenaar. Die wist nog van niks. Ben blij dat ik even voor een week of tien vape liquid heb gekocht.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:24 schreef derLudolf het volgende:
Apotheken ook dicht daar?quote:Op maandag 16 maart 2020 20:24 schreef derLudolf het volgende:
Dat. Prima premier. Anders zit je er ook niet zo lang lijkt mij.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Vanmorgen nog een tijd staan kletsen met een Duitse winkeleigenaar. Die wist nog van niks. Ben blij dat ik even voor een week of tien vape liquid heb gekocht..
@:lucky: same here.qua mening. Sowieso een goede premier en je staat internationaal ook niet voor lul. Rustig, beheerst en zorgt voor rust.
Ditquote:Op maandag 16 maart 2020 20:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Prima speech, sowieso is Rutte een prima leider wat mij betreft. Ik hoef het niet met zijn politiek eens te zijn om dat te vinden.
Erg he... ik leef ook mn beste leven nuquote:Op maandag 16 maart 2020 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, krijg nog therapie. Gaat wel al een heel stuk beter. Maar eigenlijk is dit verplicht thuis zitten juist de droom voor mijn angststoornis.Wat lastig mensenmassa’s opzoeken om te oefenen nu.
Welke meme?quote:Op maandag 16 maart 2020 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Erg he... ik leef ook mn beste leven nuniet uit angststoornis maar uit luiheid..
Die kermitmeme over day 2 is mijn spirit animal
Erg he... ik leef ook mn beste leven nuquote:Op maandag 16 maart 2020 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, krijg nog therapie. Gaat wel al een heel stuk beter. Maar eigenlijk is dit verplicht thuis zitten juist de droom voor mijn angststoornis.Wat lastig mensenmassa’s opzoeken om te oefenen nu.
Lijkt me als mens ook een vervelende lul, maar als poppetje dat de mensen zalvend doch confronterend moet toespreken, doet hij het netjes. Ondanks die krampachtig op het bureau geklemde handen, die vandaag beter bij zn kleurden dan eerder deze week.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat heb ik ook vaak. Zijn politieke kant vind ik niets, maar als mens (behoudens een paar flinke uitglijders) lijkt hij me best te pruimen
Ja mobiel dus plaatsen is geen beginnen aan, maar je ziet kermit wiebelig dansen op Stevie Knicks met een glas wijn in de hand en een caption als "me living my best life on day 2 of social quarantaine" oid.quote:
Nee het liep al meteen een beetje uit de hand met straat dealers.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:36 schreef fietsie het volgende:
Waarom mogen drugs verspreidende bedrijven afhaalloketten openen maar restaurants niet? Zijn drugs een eerste levensbehoefte opeens?
Ze zijn bang dat de illegale straathandel weer oplaaitquote:Op maandag 16 maart 2020 21:36 schreef fietsie het volgende:
Waarom mogen drugs verspreidende bedrijven afhaalloketten openen maar restaurants niet? Zijn drugs een eerste levensbehoefte opeens?
Typische Nederlandse oplossing.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee het liep al meteen een beetje uit de hand met straat dealers.
Niet alleen bang, die liepen om 18.05 al op straat hoorde ikquote:Op maandag 16 maart 2020 21:37 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat de illegale straathandel weer oplaait
Dat is het! Hup abbo doen jijquote:Op maandag 16 maart 2020 21:41 schreef fietsie het volgende:
Heeft iemand al gemeld dat Fok het amper doet? Het kan toch niet zo zijn dat het verlopen van mijn abbo meteen heeft betekend dat de databaseservers afgeschaald moesten worden?
Jouw schuld dusquote:Op maandag 16 maart 2020 21:41 schreef fietsie het volgende:
Heeft iemand al gemeld dat Fok het amper doet? Het kan toch niet zo zijn dat het verlopen van mijn abbo meteen heeft betekend dat de databaseservers afgeschaald moesten worden?
*boks*quote:
Fok heeft corona, toch? Naar hoestje iigquote:Op maandag 16 maart 2020 21:41 schreef fietsie het volgende:
Dat zijn restaurants OOK niet he.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:36 schreef fietsie het volgende:
Werkt de mcDonalds app dan ook in de drive?quote:Op maandag 16 maart 2020 21:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat zijn restaurants OOK niet he.
En afhaal-eetgelegenheden zijn ook gewoon open.
Als je maar niet naar binnen kunt.
BUG / [FO | BUG] Forum gaat steeds down?quote:Op maandag 16 maart 2020 21:49 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Fok heeft corona, toch? Naar hoestje iig
Die coupons bedoel je? Die werkenquote:Op maandag 16 maart 2020 21:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Werkt de mcDonalds app dan ook in de drive?
Als Iteejer en yvonne netjes terug kunnen komen ja (denk het wel hoor). Staat in hetzelfde topic als ik net posttequote:Op maandag 16 maart 2020 21:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als het goed is, wordt er woensdag naar de servers van FOK! gekeken.
Ik bedoel met name de dubbele QP.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die coupons bedoel je? Die werken![]()
Ja ik ook; moet zo nog ff kijken maar zit eerst nog wat compiler errors op te lossenquote:Op maandag 16 maart 2020 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik las dat ziggo/kpn de betaalzenders tijdelijk open gooien.
Trined ookquote:Op maandag 16 maart 2020 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Voor zover ik heb gelezen/gezien bij KPN Film1 zenders, een aantal kinderzender die sowieso al in het Pluspakket zitten, Comedy Central Extra en 192TVquote:Op maandag 16 maart 2020 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Blikopener standaard thuisquote:Op maandag 16 maart 2020 22:38 schreef Barreltje het volgende:
De poessies lijken wel blij te zijn met de quarentaine
En wanneer ga je dan beginnen, Barrel.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:38 schreef Barreltje het volgende:
De poessies lijken wel blij te zijn met de quarentaine
Ik vond het juist best rustig op de weg..quote:Op maandag 16 maart 2020 22:38 schreef Tele6 het volgende:
In het studentencomplex naast het mijne hebben ze iets van een feestje nu. WAAROM NU. Waarom nu. Bovendien is het maandagavond. Mensen
FOK! hapert al enige tijd verschrikkelijk. Va 27 feb ofzoquote:Op maandag 16 maart 2020 22:39 schreef Barreltje het volgende:
Tevens toch een heel topic gemist.. hoezo is FOK kapot?![]()
En sigme is terug!
Ik ben naar huis gestuurdquote:Op maandag 16 maart 2020 22:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
En wanneer ga je dan beginnen, Barrel.
Ben je uiteindelijk niet naar het eiland gegaan?
Vandaar mijn verbazing.. in 1 dag toch 1.5 topic vol.. da's al even geleden..quote:Op maandag 16 maart 2020 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
FOK! hapert al enige tijd verschrikkelijk. Va 27 feb ofzo
Beterschap!quote:Op maandag 16 maart 2020 22:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik ben naar huis gestuurd![]()
We gaan over op minimale bemanning.. en ik ben nu extra .. EN wellicht ga ik op de wal aan het werk in onze centrale controle kamer..
Maar eerst mijn keelpijn door zien te komen..
Huhquote:
Hierna moest ik even kijken en het is de beste beschrijving ooitquote:Op maandag 16 maart 2020 19:24 schreef liedetector het volgende:
[..]
alsof iemand voor het eerst in zn leven een autocue ziet en dat in combinatie met zo'n hondje wat met zn hoofd knikt op de hoedenplank, denk daarbij een pak alsof je een begrafenis onder nemer bent, geeft dat antwoord?
Blikopener = kattenbezitter die het eten verzorgdquote:
Oh. Ze krijgen alleen brokjesquote:Op maandag 16 maart 2020 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Blikopener = kattenbezitter die het eten verzorgdBlik kattenvoer, blikopener, voer in bakje
mmm geen zin om me daarop te abonneren voor een paar maanden. Ik kijk al nauwelijks netflix, nog zoiets erbij is wat overdreven.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:46 schreef Barreltje het volgende:
Starwars staat op Disney..
En de regelingen ben ik aan het uitzoeken nu..
Oei. Ik ben dol op strepsils voor de keel.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik ben naar huis gestuurd![]()
We gaan over op minimale bemanning.. en ik ben nu extra .. EN wellicht ga ik op de wal aan het werk in onze centrale controle kamer..
Maar eerst mijn keelpijn door zien te komen..
Een roetfilter maak ik schoon door een tijdje 170 over de A31 te razenquote:Op maandag 16 maart 2020 21:59 schreef fietsie het volgende:
I
[..]
Ik bedoel met name de dubbele QP.
Mijn roetfilter van mn auto wordt op t moment chemisch gereinigd dus ik moet eigenlijk mn woon-werk afstand iedere dag gewoon rijden ook al werk ik thuis..... dus dan maar ehm, een drive...
Da's in dit geval niet echt de optie, en het alternatief, m voor een paar honderd euro laten schoonstoken, wilde ik nog ff niet gaan avonturen.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een roetfilter maak ik schoon door een tijdje 170 over de A31 te razen
Hier werkt fok prrrimaquote:Op maandag 16 maart 2020 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
FOK! hapert al enige tijd verschrikkelijk. Va 27 feb ofzo
M in Fusion levert geen spiegelfunctie op?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:52 schreef fietsie het volgende:
Dat je voor het eerst ooit de firmware van de 3d printer zelf upgrade.
En hij ineens alles in spiegelbeeld begint te doen...
Nee de Amerikaanse makers van de firmware hebben een universele definitie voor het punt 0,0,0 wat ze op iedere printer toepassen.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
M in Fusion levert geen spiegelfunctie op?
Hmmm ligt er aan wie het post. De echte klagers en zeurders menen het echtquote:
In Vuurvos doet Fok! het beter dan Chroom. Bij mij althans.quote:
Bij vriend niet. Hij krijgt de hele tijd meldingen dat hij een adblocker zou gebruiken. Niet dus...quote:Op maandag 16 maart 2020 23:03 schreef borisz het volgende:
[..]
In Vuurvos doet Fok! het beter dan Chroom. Bij mij althans.
Op de PC in FF heb ik inderdaad geen last gehad. Enkel mobiel via Chrome.quote:Op maandag 16 maart 2020 23:03 schreef borisz het volgende:
[..]
In Vuurvos doet Fok! het beter dan Chroom. Bij mij althans.
Hehe lekker willekeurig dan. Daar heb ik dus juist wel problemen.quote:
Dit is voor jou vast niet grappigquote:Op maandag 16 maart 2020 22:52 schreef fietsie het volgende:
Dat je voor het eerst ooit de firmware van de 3d printer zelf upgrade.
En hij ineens alles in spiegelbeeld begint te doen...
Het lulligste was dat ie de printkop uit de weg probeerde te zetten en dat daarvoor de kabelgeleider dus niet lang genoeg was...quote:Op maandag 16 maart 2020 23:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit is voor jou vast niet grappig
Ik wou dat ik kon helpen om jullie iets te kunnen ondersteunen (al is het maar koffie halen)quote:Op maandag 16 maart 2020 23:56 schreef Blues het volgende:
Verder zijn de regels mbt wel of niet komen van patienten op dit moment nog verder aangescherpt. De uitzonderingen die komende tijd wél mochten komen mogen nu ook niet meer komen. Tenzij bijna dooT.
Dus veel mensen moeten morgen voor de 2e keer gebeld worden.
Het werk wat uit de (telefonische-) spreekuren van vandaag komt kwamen we niet aan toedus dat ligt er voor morgen nog en om 4 uur hoorden we dus die aangescherpte regels en moeten ook alle onderzoeken nogmaals onder het vergrootglas van de arts, want het mag alleen als het echt spoed is/levensbedreigend bijna.
Dat betekent dat we iedereen die we vandaag belden voor de rest van de week (11 artsen ong. 5-7 volle spreekuren per dag) om te zeggen : Ja hoor! Uw onderzoek gaat wél door, alleen het bezoek aan de dokter wordt een belafspraak voor de uitslag, morgen nógmaals moeten bellen om te vertellen dat het tóch niet door gaat.
Saillant detail hierin: de meeste radiologische onderzoeken moeten verzet worden bij de radiologie, kan niet door ons
En dan moet je dus weer doorverbinden en terug laten verbinden om alles weer op een logische volgorde terug te krijgen.
Of voorlopig helemaal af te zeggen en daar moeten we dan weer een lijst van bij gaan houden omdat die mensen allemaal nog een keer gebeld moeten worden voor een hele nieuwe reeks van afspraken.
Kortom, ik ben voorlopig wel onder de pannen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al platgeslagen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:12 schreef Myraela het volgende:
Waarom zit er nu al een mug in mjjn kamer. Dat was niet de afspraak.
Oh wauw. Dank voor dit fascinerende overzichtquote:Op maandag 16 maart 2020 23:49 schreef Blues het volgende:
De opbrengst van de opvallendste vragen van vandaag op mijn werk:
Aan de telefoon:
*Kan ik bij u mondkapjes bestellen?
*Als de dokter mij belt heeft ie dan mijn telefoonnummer?
*Ik mag niet naar het zkh komen omdat ik verkouden ben maar kunt u even luisteren of ik verkouden klink? /haalt neus op
*Als er door jullie bij mij thuis bloed geprikt wordt komt mijn bloed dan wel in het ziekenhuis terug?
En in het zkh zelf:
*Mag ik in de wachtkamer zitten of moet ik ergens anders gaan staan wachten?
*Mag ik iets dichter bij de balie komen staan want ik kan u anders niet verstaan? Dan is het misschien wel minder dan een meter
*Is de dokter die ik zometeen ga zien wel getest?
O Blues... sterkte ermee en laat je niet gek makenquote:Op maandag 16 maart 2020 23:49 schreef Blues het volgende:
De opbrengst van de opvallendste vragen van vandaag op mijn werk:
Aan de telefoon:
*Kan ik bij u mondkapjes bestellen?
*Als de dokter mij belt heeft ie dan mijn telefoonnummer?
*Ik mag niet naar het zkh komen omdat ik verkouden ben maar kunt u even luisteren of ik verkouden klink? /haalt neus op
*Als er door jullie bij mij thuis bloed geprikt wordt komt mijn bloed dan wel in het ziekenhuis terug?
En in het zkh zelf:
*Mag ik in de wachtkamer zitten of moet ik ergens anders gaan staan wachten?
*Mag ik iets dichter bij de balie komen staan want ik kan u anders niet verstaan? Dan is het misschien wel minder dan een meter
*Is de dokter die ik zometeen ga zien wel getest?
Nope. Ik ben daar echt te slecht in.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:53 schreef minilot het volgende:
Al platgeslagen?
Hier zijn ze de hele winter niet weggeweest.
Heeft je oma Skype? En/of denk je dat je haar dat uit kan leggen? Of zelfs video bellen via WA?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik ook niet. Vind het wel eng. Ze is, godzijdank, voor iemand van 92 wel belachelijk gezond. Eigenlijk heeft ze geen gezondheisklachten of een ziekte. Maar dan nog.
We hebben d'r nu gesommeerd de komende 2 weken niemand te ontvangen of bij mensen op bezoek te gaan, maar dat vind ik eigenlijk ook zielig.
Contact met oma komt wel goed via hippe kanalen of via de telefoon.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Heeft je oma Skype? En/of denk je dat je haar dat uit kan leggen? Of zelfs video bellen via WA?
In een restaurant in de RAI is ook een heel mooie verticale tuinquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:49 schreef Barreltje het volgende:
Oh JA! Tuin!
Ik ga ook eens bedenken hoe dat moet/Kan met die verticale tuin hier!![]()
Zo hou je toch nog hobbies over aan zo'n quarantaine
En succes met COR
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:50 schreef Barreltje het volgende:
Ik vroeg me ook nog af of de IKEA open is / artikelen bezorgd
quote:UPDATE BELANGRIJKE INFORMATIE
Alle winkels van IKEA in Nederland zijn open. We houden de ontwikkelingen rondom het coronavirus in Nederland nauw in de gaten. De gezondheid en veiligheid van onze bezoekers en medewerkers zijn voor IKEA topprioriteit. We volgen de richtlijnen en het advies van het RIVM en de GGD. Naast de algemeen geldende hygiënemaatregelen zetten we in alle winkels in Nederland ter preventie extra schoonmaakmaatregelen in. Op basis van aangescherpt advies van het RIVM heeft IKEA uit voorzorg ook besloten om tijdelijk:
Speelplaats Småland te sluiten in alle winkels in Nederland.
De Restaurants te sluiten in alle winkels in Nederland met ingang van zaterdag 14 maart.
De Bistro’s te sluiten in alle winkels in Nederland met ingang van zaterdag 14 maart.
We vragen onze klanten om zoveel mogelijk met pinpas te betalen, in plaats van met contant geld.
We nemen extra maatregelen voor onze services die bij klanten thuis plaatsvinden.
De overige gebieden in de winkel zijn open. Met de sluiting van de Restaurants zijn ook de reguliere openingstijden gewijzigd. Houd IKEA.nl in de gaten voor updates. IKEA bedankt alle bezoekers voor hun begrip.
Oh tnx! Ik heb me nog helemaal nergens in verdiept..quote:
De politie moet hier al veel minder uitrukken las ik van het weekend.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In een restaurant in de RAI is ook een heel mooie verticale tuinmaar ja, gesloten.
Weer een zonnige dag zo te zien. Gelukkig mogen we hier nog naar buitenZou nu de criminaliteit in bijv Frankrijk en zo ook enorm dalen? Of zullen ze daar juist ook veel mensen hebben die een slaatje proberen te slaan uit de angst en onwetendheid van mensen?
K. ging gisteravond rond sluitingstijd.. was ook erg rustig vertelde hij..quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga zo direct maar even naar de supermarkt kattenvoer en zo halen. Hoe eerder hoe rustiger, hoop ik.
Het is groente.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
K. ging gisteravond rond sluitingstijd.. was ook erg rustig vertelde hij..
En dan neemt ie bij mijn verzoek om " groente" een zakje pompoenblokjes mee..
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:41 schreef AnneX het volgende:
Lekker bezig Blues.![]()
Vanmiddag wilde zwager van mij uitsluitsel.Mijn god zeg, het spoednummer ook gewoon bellen voor zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou zulke mensen toch. En de Bluesen van deze wereld maar netjes en vriendelijk blijven.
Gewoon TR'en hoor als je iets tegenkomt dat niet door de beugel kan, graag zelfs.Spoilers!
Pompoenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik heb op zich geleerd om bij mannen vooral specifiek te zijn om onaangename verrassingen te voorkomen. Je kan ze nog wel een keuze geven. "Schat wil je groente meebrengen? Doe maar sperziebonen of bloemkool" - dit werktquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:11 schreef Barreltje het volgende:
Het was .ijn bedoeling dat ie even een grote hoeveelheid courgette ,aubergine komkommer en tomaat mee zou nemen..quote:
Dus volgende week komt hij thuis met 10 zakken M&M's?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Het was .ijn bedoeling dat ie even een grote hoeveelheid courgette ,aubergine komkommer en tomaat mee zou nemen..
Dat kan je nog verwerken in een of andere saus ... en een gele pompoen is ook een stuk makkelijker houdbaar dan een zakje voorgesneden stukjes..
Hij is wel in alle staten mbt besmetting, maar qua voedselvoorziening heeft ie het licht nog niet echt gezien hoor...
Geen idee .. het blijft een MAN..quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus volgende week komt hij thuis met 10 zakken M&M's?
Ja DAT hebben we dus wel extra op voorraad..quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat wordt volgende week de hele week kattenvoer eten
Ter verontschuldiging: de twee ander genoemde nummers op de oproepbrief namen niet op.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn god zeg, het spoednummer ook gewoon bellen voor zoietsJe zou zulke mensen toch. En de Bluesen van deze wereld maar netjes en vriendelijk blijven.
Gewoon TR'en hoor als je iets tegenkomt dat niet door de beugel kan, graag zelfs.
G-DNAquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:44 schreef PdeHoog het volgende:
Hier goeie gesprekken gehad met G-DNA over het virus inclusief het bijzonder goeie filmpje van het jeugdjournaal met een specialist van een paar dagen geleden.
En hij wilde weten waarom Indonesie vroeger Nederlands-Indie heette :’)
Ik duim dat ze niet ziek wordtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:22 schreef Lonaa het volgende:
Zo hey, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst ZO slecht geslapen heb. Volgens mij ben ik wel 300 keer wakker geweest. :
Blues
Gisteren een appje van mijn familie, mijn oma is dus gewoon wezen kaarten in het zorgcentrum bij haar om de hoek van de week. En nu is er daar vermoeden van Corona. Mijn oma is 92.
Geen idee. Kom ik nooit.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Werkt de mcDonalds app dan ook in de drive?
Als ik groente zou zeggen, zou mijn vriend met wortels aankomen, of juist niet omdat hij vond dat ik al te veel wortels op hadquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:48 schreef Myraela het volgende:
Als ik groente zou zeggen, zou m'n vriend sowieso met broccoli en courgette aankomen. Maar daar eet ik dan ook belachelijke hoeveelheden van.![]()
Maar de broccoli was net leeg.
Mijne ook. Vooral wegens geen zin in gezeik na thuiskomen met het verkeerde.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik om groente zou vragen, zou J gewoon doorvragen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:03 schreef Barreltje het volgende:
Mijn vader:
" welk programma gebruik jij om te skypen?"
![]()
![]()
![]()
Dat wordt nog wat
Ja dit.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik om groente zou vragen, zou J gewoon doorvragen.
Omdat ditquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijne ook. Vooral wegens geen zin in gezeik na thuiskomen met het verkeerde.
Om vervolgens te zeggen:" ik ga het op mn pc installeren "quote:
Ohhquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:03 schreef Barreltje het volgende:
Mijn vader:
" welk programma gebruik jij om te skypen?"
![]()
![]()
![]()
Dat wordt nog wat
quote:
quote:
Dat is niet handig.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:13 schreef Barreltje het volgende:
Ik mag straks de discussie aan met mn moeder (70).. die doet wekelijks de was van mn oma (94) die ze ophaalt in het verpleeg tehuis..
Ik weet niet of dat allemaal zo handig is..
Als je digitale tv hebt kun je gewoon via de decoder Netflix doen toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
OhhWij hebben bij mijn ouders de chromecast aan de tv gehangen zodat hij Netflix kan casten. Ik wacht op het eerste telefoontje
Mwoah. Ik baal er al wel tijden (met vlagen) van dat ik rook. En ik rook ook veelquote:
Tnx.. Ik zoek naar wat meer bevestiging.. K. Is wat mijn betreft erg overdreven bezig.. niks mag.. Ik vind dat lastig want dat past totaal niet bij mijn " komt wel goed" karakter.. er moet ergens nuance zijn.. Ik wil en kan ook niet mee in zijn gedachten..quote:
Mijn ouders hebben geen horizon box ofzo. Met de box die mijn ouders hebben kan het trouwens evenmin.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je digitale tv hebt kun je gewoon via de decoder Netflix doen toch?
YT kan ik rechtstreeks vanaf de telefoon casten naar tv. Daar heb ik nooit moeite voor gedaan cq. zelf iets lopen instellen.
Jij was al eens eerder gestopt geweest toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mwoah. Ik baal er al wel tijden (met vlagen) van dat ik rook. En ik rook ook veel
Dat is duur, vies, duur en slecht voor je. Ik begon ook te merken dat het slecht voor me is. Vrij hoge (rust)hartslag, kortademig, hoesten, chronisch verkouden. Dat je eigenlijk naar de HA wil omdat je jezelf verdenkt van astma, maar ook denkt 'ja ik rook 30 sigaretten per dag_!"
Ik had wel zo in m'n achterhoofd vorige week dat een lockdown een goede reden zou zijn om te stoppen, gezien ik wel eten in huis heb/had, maar geen extra sigaretten. Ik kocht gewoon altijd iedere dag een pakje.
Ik heb 2 jaar geleden eens een laffe poging gedaan en ik ben 7 jaar geleden 2 jaar gestopt. Maar 5 jaar geleden dus weer begonnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jij was al eens eerder gestopt geweest toch?
Geen idee wat een horizon box isquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben geen horizon box ofzo. Met de box die mijn ouders hebben kan het trouwens evenmin.
Net als rechtstreeks naar de tv casten.. anders hadden we er natuurlijk geen chromecast aangehangen.
quote:
Eensch...komt goe-oed.quote:
Mijn ouders hebben ziggoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee wat een horizon box is
Gewoon zo'n kastje van KPN.
[ afbeelding ]
Ga je jezelf belonen bij een bepaald bedrag?quote:
Ik herken die symptomen van K wel hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Tnx.. Ik zoek naar wat meer bevestiging.. K. Is wat mijn betreft erg overdreven bezig.. niks mag.. Ik vind dat lastig want dat past totaal niet bij mijn " komt wel goed" karakter.. er moet ergens nuance zijn.. Ik wil en kan ook niet mee in zijn gedachten..
Dan weet je iig dat je het kuntquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar geleden eens een laffe poging gedaan en ik ben 7 jaar geleden 2 jaar gestopt. Maar 5 jaar geleden dus weer begonnen.
Truequote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan weet je iig dat je het kunt![]()
Speelden toen de klachten ook al enigszins? Misschien net dat stukje motivatie dat het nu wel lukt, ik hoop het in elk gevalquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mwoah. Ik baal er al wel tijden (met vlagen) van dat ik rook. En ik rook ook veel
Dat is duur, vies, duur en slecht voor je. Ik begon ook te merken dat het slecht voor me is. Vrij hoge (rust)hartslag, kortademig, hoesten, chronisch verkouden. Dat je eigenlijk naar de HA wil omdat je jezelf verdenkt van astma, maar ook denkt 'ja ik rook 30 sigaretten per dag_!"
Ik had wel zo in m'n achterhoofd vorige week dat een lockdown een goede reden zou zijn om te stoppen, gezien ik wel eten in huis heb/had, maar geen extra sigaretten. Ik kocht gewoon altijd iedere dag een pakje.
Ik haal dus OOK altijd dure boodschappen #altijdweiniggeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga je jezelf belonen bij een bepaald bedrag?
Ik ben altijd zo blij dat ik niet rook als ik die bedragen hoor.Wat een verspilling. Ik kan soms al denken 'wat zonde dat ik zoveel aan eten uitgeef' wanneer ik gewoon wat duurdere boodschappen haal. Maar dat zijn dan vaak juist wat gezondere dingen zoals frambozen of van die overpriced nakd repen.
Hoe bedoel je 'toen'? De beschreven klachten heb ik al jaren. Want ik rook 30 sigaretten per dagquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Speelden toen de klachten ook al enigszins? Misschien net dat stukje motivatie dat het nu wel lukt, ik hoop het in elk geval
Ik eigenlijk best blij met de gesloten coffeeshops omdat de lockdown me een goed excuus leek om een slechte gewoon weer even wat beter te managen, gaat die shit gelijk weer open omdat we er allemaal niet mee om kunnen gaanquote:
Door jouw gesprek hier afgelopen week over nakd lemon en ginger en zo heb ik ze ook gehaald. Dat was niet handig. Want ze waren lekker en ik kan mezelf wijsmaken dat het enigszins verantwoord isquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:24 schreef Myraela het volgende:
Ga je jezelf belonen bij een bepaald bedrag?
Ik ben altijd zo blij dat ik niet rook als ik die bedragen hoor.Wat een verspilling. Ik kan soms al denken 'wat zonde dat ik zoveel aan eten uitgeef' wanneer ik gewoon wat duurdere boodschappen haal. Maar dat zijn dan vaak juist wat gezondere dingen zoals frambozen of van die overpriced nakd repen.
Dat is een probleem. Filterkoffie van DE in de bonus bij de AH.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:25 schreef Lot_1 het volgende:
Voor alle mensen met blijvende hamsterneigingen: De tuinland is open en was gisteren heel rustig. Ik heb heel veel potgrond gekocht, een bak viooltjes, graszaad en gazonmest. Werk genoeg de komende tijd
We hebben in principe wel boodschappen in huis voor nog een week. Maar de koffie is bijna op
Ik moest daar zo om lachen gisteren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik eigenlijk best blij met de gesloten coffeeshops omdat de lockdown me een goed excuus leek om een slechte gewoon weer even wat beter te managen, gaat die shit gelijk weer open omdat we er allemaal niet mee om kunnen gaan
Apart zettenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik haal dus OOK altijd dure boodschappen #altijdweiniggeld.
Anyway, ik weet niet zo goed of en wat ik van het 'extra' geld ga doen.
Je zou toch denken dat die ook wel slimme kastjes hebben als de concurrentie dat ook heeft.quote:
Ja dat zeg ik de horizonbox. Maar mijn ouders hebben die niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat die ook wel slimme kastjes hebben als de concurrentie dat ook heeft.
Maar ze zijn wel echt heel lekker, he.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:27 schreef Isabeau het volgende:
Door jouw gesprek hier afgelopen week over nakd lemon en ginger en zo heb ik ze ook gehaald. Dat was niet handig. Want ze waren lekker en ik kan mezelf wijsmaken dat het enigszins verantwoord is
NL op zn bureacratischt ofzo...quote:
Meer mensen die het was opgevallen.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:11 schreef derLudolf het volgende:
Waarom heeft Mark iets met Wolfsbarge - Kropswolde achter zich staan?
Pecan pie barquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel echt heel lekker, he.Ze hadden die smaak hier niet, dus nu heb ik de Pecan meegenomen die iemand hier als tip gaf. Maar ik eet er nooit twee op een dag, want dan komt de krent toch weer in mij naar boven die dat te duur vind om te gaan vreten.
Ze bleken ook nog eens in de bonus vorige week, dus de keus ze mee te nemen was snel genomen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:30 schreef Myraela het volgende:
Maar ze zijn wel echt heel lekker, he.Ze hadden die smaak hier niet, dus nu heb ik de Pecan meegenomen die iemand hier als tip gaf. Maar ik eet er nooit twee op een dag, want dan komt de krent toch weer in mij naar boven die dat te duur vind om te gaan vreten.
24 uur volgens het RIVM. Iets langer volgen de WHOquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:55 schreef Barreltje het volgende:
Trouwens.. hoe zit het eigenlik met symptoom vrij zijn na ziek te zijn geweest?
Hoe werkt dat? Hoeveel dagen ?
Bij de vorige stoppoging. Ik dacht dat je de klachten juist laatste tijd ging merkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'toen'? De beschreven klachten heb ik al jaren. Want ik rook 30 sigaretten per dag
Seriouslyquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet dat iedereen helemaal gedoucht en aangekleed en shiney voor zo'n cam zit en dan ook nog zn huis helemaal gaat zitten te lopen te showen. Ik hou mn schuifje dicht omdat ik met poefhaar, eyeliner op mn wangen en peejay aant werk ben. Welke idioot gaat zich nou aankleden om thuis te werken?
En dan ook allemaal een rondje door huis met de camera... Uuuuh, blijf uit mijn huis ja.
Ik zit ook liever zonder camera.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet dat iedereen helemaal gedoucht en aangekleed en shiney voor zo'n cam zit en dan ook nog zn huis helemaal gaat zitten te lopen te showen. Ik hou mn schuifje dicht omdat ik met poefhaar, eyeliner op mn wangen en peejay aant werk ben. Welke idioot gaat zich nou aankleden om thuis te werken?
En dan ook allemaal een rondje door huis met de camera... Uuuuh, blijf uit mijn huis ja.
Gewoon omdat je je aankleed als je uit je nest komt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze werden de laatste tijd wel erger. Of ik 'merkte' het meer.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij de vorige stoppoging. Ik dacht dat je de klachten juist laatste tijd ging merken
Dat is niet handig nee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:13 schreef Barreltje het volgende:
Ik mag straks de discussie aan met mn moeder (70).. die doet wekelijks de was van mn oma (94) die ze ophaalt in het verpleeg tehuis..
Ik weet niet of dat allemaal zo handig is..
Het is idd lastig om een nuance te vinden tussen "alles en iedereen in quarantaine" en "niks aan de hand, gewoon je gewone dingen doen". Ik wissel een beetje tussen "ik word wel kluizenaar, prima" en "ik wil met mensen afspreken en dingen doen buiten, want ik word gek zo in mijn eentje".quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Tnx.. Ik zoek naar wat meer bevestiging.. K. Is wat mijn betreft erg overdreven bezig.. niks mag.. Ik vind dat lastig want dat past totaal niet bij mijn " komt wel goed" karakter.. er moet ergens nuance zijn.. Ik wil en kan ook niet mee in zijn gedachten..
Ik denk dat er in Frankrijk illegale werelden tot bloei komen in die banlieu's (zo heten die ghetto's daar toch) waar je helemaal bang van wordt. Dat echt ieder laatste beetje overheidsgezag er vervangen wordt door bendes.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In een restaurant in de RAI is ook een heel mooie verticale tuinmaar ja, gesloten.
Weer een zonnige dag zo te zien. Gelukkig mogen we hier nog naar buitenZou nu de criminaliteit in bijv Frankrijk en zo ook enorm dalen? Of zullen ze daar juist ook veel mensen hebben die een slaatje proberen te slaan uit de angst en onwetendheid van mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |