SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
woon ik in een dorpquote:Op maandag 16 maart 2020 14:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar waarom zou in een dorp minder gehamsterd worden dan in een grote stad?graag op anoniem![]()
Klinkt interessant! Weet je nog waar je dat las over die mutaties?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:09 schreef RAVW het volgende:
Even een vraagje waarom word er hier nog steeds van uit gegaan van de SARS-CoV-19 terwijl we in Nederland al de SARS-CoV-2 hebben , dus de licht gemuteerde versie ?? die dus wel kan overleven bij warmte en lang buiten ons op onderwerpen
daar hoor je maar weinig over trouwens het is dezelfde als in Italie , Frankrijk en Belgie .. Duitsland heeft nog steeds met de SARS-CoV-19 te maken![]()
Tweede coronapatiënt (82) overleden in Bravis ziekenhuis
ROOSENDAAL/STEENBERGEN - Een 82-jarige inwoner van Steenbergen is in Bravis ziekenhuis overleden aan de gevolgen van een coronabesmetting. De man had een kwetsbare gezondheid. Zaterdag overleed een 70-jarige vrouw uit Bergen op Zoom in Bravis aan het virus.
https://www.bndestem.nl/d(...)ziekenhuis~aa57c56e/
Eerste inwoner van mijn stadje overleden, ken hem niet overigens.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Dit zegt me helemaal niets, ik weet alleen dat -2 in de TT staan.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:09 schreef RAVW het volgende:
Even een vraagje waarom word er hier nog steeds van uit gegaan van de SARS-CoV-19 terwijl we in Nederland al de SARS-CoV-2 hebben , dus de licht gemuteerde versie ?? die dus wel kan overleven bij warmte en lang buiten ons op onderwerpen
daar hoor je maar weinig over trouwens het is dezelfde als in Italie , Frankrijk en Belgie .. Duitsland heeft nog steeds met de SARS-CoV-19 te maken|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
#300-GENOT
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Jij woont vlakbij mij genot.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:11 schreef hollandia02 het volgende:
Tweede coronapatiënt (82) overleden in Bravis ziekenhuis
ROOSENDAAL/STEENBERGEN - Een 82-jarige inwoner van Steenbergen is in Bravis ziekenhuis overleden aan de gevolgen van een coronabesmetting. De man had een kwetsbare gezondheid. Zaterdag overleed een 70-jarige vrouw uit Bergen op Zoom in Bravis aan het virus.
https://www.bndestem.nl/d(...)ziekenhuis~aa57c56e/
Eerste inwoner van mijn stadje overleden, ken hem niet overigens.![]()
Heeft ze op haar werk net zo lang gezeurd tot ze het voor elkaar had? Je komt wel echt over als een schijterd zeg...quote:Op maandag 16 maart 2020 15:09 schreef Maver24 het volgende:
Vriendin zeer goed nieuws van haar werk. Ze is voor onbepaalde tijd thuis nu. Mag thuiswerk doen op onze laptop. Elke week wordt er een update gegeven. Wij gaan niet meer weg voorlopig.
Net bij de Jumbo zooi eten besteld online, volgende week maandag levering.![]()
Even over die grafiek van flatten the curve.
Ik zie nergens een getal staan, wat de grens is zegmaar.
De grens waar we niet boven willen komen.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Reinfection could not occur in SARS-CoV-2 infected rhesus macaques
https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2020.03.13.990226v1![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat is correct en tevens juist!quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Benieuwd wanneer ze de winkels dichtgooien, gewoon nog superdruk en trekt relatief veel mensen aan uit de risicogroep qua doorgeven besmettingen.blablablabla![]()
In ieder geval het aantal IC-bedden.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:12 schreef schommelstoel het volgende:
De grens waar we niet boven willen komen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ADquote:Burgemeesters en coffeeshophouders willen dat er tijdelijk afhaalloketten komen voor legale softdrugs als hasj en wiet. Nu de coffeeshops zondag zijn gesloten vanwege het coronavirus, duiken straathandelaren in het gat dat daardoor is ontstaan. Zowel shophouders als burgemeesters waarschuwen maandag voor grote veiligheidsrisico's.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
in zwitserland vindt nu krisiberaad plaats voor een totale lockdown
chef van het leger is ook aanwezigThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
🙈🙈🙈quote:Op maandag 16 maart 2020 15:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heeft ze op haar werk net zo lang gezeurd tot ze het voor elkaar had? Je komt wel echt over als een schijterd zeg...![]()
Lekker allemaal uit het raam hangen en zingen; SENORITAAA DIT IS HET MOMENTOOOO @Zipportalquote:Op maandag 16 maart 2020 15:12 schreef Elan het volgende:
Benieuwd wanneer ze de winkels dichtgooien, gewoon nog superdruk en trekt relatief veel mensen aan uit de risicogroep qua doorgeven besmettingen.![]()
Zo'n 7200 besmettingen bij gelijkblijvende IC capaciteit.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:12 schreef schommelstoel het volgende:
De grens waar we niet boven willen komen.
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
nee helaas maarquote:Op maandag 16 maart 2020 15:11 schreef _I het volgende:
[..]
Klinkt interessant! Weet je nog waar je dat las over die mutaties?en weet niet meer waar het stond .. weet ook even zijn naam nietquote:a doctor in italy, he says the virus in italy is a mutated version of that in china. This type is more dangerous. This variant exists in France, Belgium and the Netherlands.
In Germany, this variant is not currently"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: