Heus welquote:Op maandag 16 maart 2020 15:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Thuishouden?
In de oorlog liet je de kids ook niet buitenspelen. Het is crisis.
creatief boekhouden ala RIVM.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zwitserland meldt tot nu 4 cases vandaag. Klopt ook iets niet (gister 800)
Heb liever een virus dan een oorlog. Een virus laat je huis tenminste nog heelquote:Op maandag 16 maart 2020 15:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heus wel
De oorlog was echter niet zo besmettelijk (al verspreidde het zich wel).
Ze komen zo met een persco, ik verwacht lockdown voor het hele land want het ene na het andere kanton beslist het al zelf nu.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Alleen je geliefden niet, maar ach kleinigheidje blijf je houden genot.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb liever een virus dan een oorlog. Een virus laat je huis tenminste nog heel
Wat een onzin. Mijn oma is nog eens beschoten terwijl ze aan het spelen was. Ze scheen met een spiegeltje de zon in de ogen van wat Duitse soldaten xd Je leest vaak genoeg verhalen van kinderen die toen speelden.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Thuishouden?
In de oorlog liet je de kids ook niet buitenspelen. Het is crisis.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Uhh het was heel FOK! die schreeuwde dat de scholen gesloten moesten worden.
Was mij ook opgevallen. Testkits op waarschijnlijkquote:Op maandag 16 maart 2020 15:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik heb een kettingzaag is dat ook goed?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:41 schreef weetjewel5 het volgende:
zijn er mensen die balen dat ze geen pistool hebben voor als er Mad Max taferelen gaan spelen?
twitter:tancredipalmeri twitterde op maandag 16-03-2020 om 15:35:36New cases in primal red area of #coronavirus clusters (11 towns, 60.000 habitants) in Italy are next to zero, after almost 3 weeks of total strict lockdown in those areas reageer retweet
Ja dat denk ik ook. En maar een paar personen tegelijk binnen.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan er wel iets stuk gaan... van lekker kraan tot gasslang...
Denk dat je de verkoop tijdelijk moet beperken tot dat soort noodzakelijke artikelen, niet een bloembak, gipsplaat of tuinstoel.
moet ie wel opgeladen zijn anders sta je daar met een stilstaande kettingzaagquote:Op maandag 16 maart 2020 15:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb een kettingzaag is dat ook goed?
Gewoon een beetje creatief zijn met bouwmaterialen en gereedschap.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:41 schreef weetjewel5 het volgende:
zijn er mensen die balen dat ze geen pistool hebben voor als er Mad Max taferelen gaan spelen?
Op brandstof joh. Benzine erinquote:Op maandag 16 maart 2020 15:42 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
moet ie wel opgeladen zijn anders sta je daar met een stilstaande kettingzaag
Ja heb al een benzine slurpende bak gekocht die ik Punkstyle gaan ombouwen, nu nog een olieveld zoeken die ik kan plunderen. Volgens mij hebben we bij Rotterdam een paar velden.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:41 schreef weetjewel5 het volgende:
Nu staan ze ook aan het front, kuchend en snotterend. Biologische oorlogsvoering blijkt voor het overlijden van (groot)ouders nog best kindvriendelijk!quote:Op maandag 16 maart 2020 15:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In de oorlog moesten ze gewoon aan het front verschijnen ouwe dibbes.
Ik bedoel tijdens de gevechten, oorlog was niet 24/7 schieten. Afijn wellicht geen goede vergelijking. Buitenspelen kan prima maar grote groepen in speeltuinen lijkt mij niet slim.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat een onzin. Mijn oma is nog eens beschoten terwijl ze aan het spelen was. Ze scheen met een spiegeltje de zon in de ogen van wat Duitse soldaten xd Je leest vaak genoeg verhalen van kinderen die toen speelden.
De laatste stand van zaken is van gisteren, denk dat de nieuwe cijfers later vandaag pas komen.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:41 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Was mij ook opgevallen. Testkits op waarschijnlijk
tegen het einde van de week is heel Europa in totale lockdownquote:Op maandag 16 maart 2020 15:13 schreef crv het volgende:
in zwitserland vindt nu krisiberaad plaats voor een totale lockdown
chef van het leger is ook aanwezig
Sterkte horeca!!!quote:Op maandag 16 maart 2020 15:43 schreef hollandia02 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)9394/?type=3&theater
Geen reden om dat bericht te delen. Horeca met hun wanstaltige prijzen a 3-4 euro voor een glaasje fris/pils. Daaahaaag.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:43 schreef hollandia02 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)9394/?type=3&theater
Leuk hè?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:33 schreef -river- het volgende:
Nu pas hoor je hoeveel kinderen er hier in de buurt wonen en hoeveel geluid eruit komt als ze janken.
Woon je in Parijs?????quote:Op maandag 16 maart 2020 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen reden om dat bericht te delen. Horeca met hun wanstaltige prijzen a 3-4 euro voor een glaasje fris/pils. Daaahaaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |