Ergens tussen 1400-1500 gok ik. Het is weer weekend geweest, minder tests net als vorige week.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:56 schreef vosss het volgende:
Nou over 5 minuten nieuwe cijfers. Tikken we de 1800 aan vandaag? Of gaan we er overheen?
Wat was de stand gisteren? In het NOS liveblog hebben ze dat niet eens genoemd.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:56 schreef vosss het volgende:
Nou over 5 minuten nieuwe cijfers. Tikken we de 1800 aan vandaag? Of gaan we er overheen?
Dit. Het lukt maar niet om wakker te schrikken. Ergste nachtmerrie die ik ooit gehad heb. Sorry voor iedereen die doodgaat in mijn nachtmerrie!!!quote:Op maandag 16 maart 2020 13:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet al van voor Chinees nieuwjaar off this ride willen.
Nederland ligt nog braaf half plat in het weekendquote:Op maandag 16 maart 2020 13:57 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Ergens tussen 1400-1500 gok ik. Het is weer weekend geweest, minder tests net als vorige week.
Heeft door doelmatige onvolledigheid toch nul betekenis/waarde. Kunt net zo goed theebladeren gaan lezen.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:56 schreef vosss het volgende:
1135quote:Op maandag 16 maart 2020 13:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wat was de stand gisteren? In het NOS liveblog hebben ze dat niet eens genoemd.
als we er over heen zitten dan komt Rutte wel met iets anders vandaag , denk dat we dan de hele tent wel kunnen sluiten met zijn alle en binnen blijven voor de eerste komen kwartaalquote:Op maandag 16 maart 2020 13:56 schreef vosss het volgende:
En dat.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:57 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Heeft door doelmatige onvolledigheid toch nul betekenis/waarde. Kunt net zo goed theebladeren gaan lezen.
1135 besmet 20 dood 162 in ziekenhuis (geweest)quote:Op maandag 16 maart 2020 13:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wat was de stand gisteren? In het NOS liveblog hebben ze dat niet eens genoemd.
Ik denk dat we weer snel vergetenquote:Op maandag 16 maart 2020 13:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk wel dat mensen hun vrijheid in ieder geval (voor een tijdje) eens wat meer gaan waarderen hierna.
"exceptio probat regulam in casibus non exceptis"quote:Op maandag 16 maart 2020 13:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het klopt ook niet. Het oorspronkelijk Latijnse gezegde luidt: exceptio probat regulam. Het werkwoord "probat" betekent hier niet "bevestigt" maar eerder "toetst", "test" of "op de proef stelt".
Het moet dus eigenlijk zijn: "De uitzondering die de regel toetst".
eigenlijk is alleen het aantal doden van belangquote:Op maandag 16 maart 2020 13:56 schreef vosss het volgende:
@joyvke Belgiëquote:Tot nu toe zijn in ons land in totaal 1.058 mensen besmet geraakt met het nieuwe coronavirus. Vijf personen zijn inmiddels overleden. Het gaat om patiënten van 90, 88, 86, 80 en 73 jaar.
252 patiënten zijn opgenomen in een ziekenhuis, 53 onder hen liggen op de intensive care. Eenendertig personen moeten beademd worden.
Waarschijnlijk omdat je wil dat mensen zich niet kunnen voorbereiden.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dit (van geen handjes schudden naar alles dicht) heeft mij ook enorm verbaasd. En zeker dat moment van oh ja, over een half uur moet alle horeca dicht zijn. Rond etenstijd. Het had haast, tuurlijk. Maar zo'n haast?
Heb je het ook gelezen of niet?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja lees het dan ook ff.. de link in de tweet. Graag gedaan Hans
Dat zullen er ook minimaal weer 8 zijn. Ik zet in op 12quote:Op maandag 16 maart 2020 13:58 schreef Fukushima het volgende:
[..]
eigenlijk is alleen het aantal doden van belang
Ik verheug me al op de feesten als het leven weer kan worden opgepakt.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk wel dat mensen hun vrijheid in ieder geval (voor een tijdje) eens wat meer gaan waarderen hierna.
denk het ook ,maar zal vandaag wel rond de 8 blijven hangenquote:Op maandag 16 maart 2020 13:58 schreef Fukushima het volgende:
[..]
eigenlijk is alleen het aantal doden van belang
We are Corona Surviversquote:Op maandag 16 maart 2020 13:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik verheug me al op de feesten als het leven weer kan worden opgepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |