SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 16-03-2020 13:16:35 ]![]()
Hier ging iets GRUWELIJK mis.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Wat heb ik het laatste half uur gemist?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Een dreiging van een dodelijk virus bestaat al heel lang volgens de experts. Gekke is dat deze zelfde groep mensen dit altijd hebben gebagatelliseerd tot deze nu ineens werkelijkheid werd.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:41 schreef Sfancta het volgende:
Wie had maandje geleden kunnen denken, dat we nu aan de afgrond des doods staan te wachten? Tijdens die schijt carnavalsoptochten dat volk dat in hazmatpak liep, omdat het grappig is.
Maar ja de vraag blijft altijd wat is belangrijker: volksgezondheid of economische belangen.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
Mijn 91-jarige achterbuur maakt toch maar gebruik van boodschappen aanbod. Kijk nou wat een bescheiden lijstje.![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:26 schreef Fer het volgende:
Rutte kondigt vanavond een verdere beperking voor de zuidelijke provincies in. De rekenmodellen zullen inmiddels wel bekend zijn. Hij kan niet anders.veel afzeggingen gehad vandaag ook medisch, even beraden hoe nu verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik val in de risicogroep![]()
De buurvrouw van @Greysquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weinig.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
In Nederland valt het reuze mee, +/-1200 besmettingen op 17 miljoen inwoners is niets.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
ok gelukkig. Nog berichten over dat grafiekje wat op de nos blog voorbij kwam en weer weg was?quote:
vosss is de naam,
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
Mijn 91-jarige achterbuur maakt toch maar gebruik van boodschappen aanbod. Kijk nou wat een bescheiden lijstje.![]()
[ afbeelding ]
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Zijn er gegarandeerd meer.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:48 schreef PzKpfw het volgende:
In Nederland valt het reuze mee, +/-1200 besmettingen op 17 miljoen inwoners is niets.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:48 schreef PzKpfw het volgende:
In Nederland valt het reuze mee, +/-1200 besmettingen op 17 miljoen inwoners is niets.Ach hou op. Aantal klopt niet. Is hoger.
![]()
Nog niets.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:48 schreef vosss het volgende:
[..]
ok gelukkig. Nog berichten over dat grafiekje wat op de nos blog voorbij kwam en weer weg was?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Als we 100% van de mensen getest hadden dan wel ja.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:48 schreef PzKpfw het volgende:
In Nederland valt het reuze mee, +/-1200 besmettingen op 17 miljoen inwoners is niets.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Zelfs al is het driedubbel, dan is het nog relatief haast niks.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]Ach hou op. Aantal klopt niet. Is hoger.
![]()
kerel, je snapt het niet en we hebben het in deze reeks al 50x uitgelegd, we blijven niet bezig,lees de OP maar eens doorquote:Op maandag 16 maart 2020 12:48 schreef PzKpfw het volgende:
In Nederland valt het reuze mee, +/-1200 besmettingen op 17 miljoen inwoners is niets.![]()
Ja maar als het er 100.000 zijn dan is het nog maar 0,59%quote:Op maandag 16 maart 2020 12:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]Ach hou op. Aantal klopt niet. Is hoger.
vosss is de naam,
https://www.gelderlander.(...)-operaties~a9eab47c/quote:12:20
Minister Bruins: 1500 bedden op IC mogelijk
Er kunnen in totaal 1500 plekken op de intensive care (IC) worden gerealiseerd. Dat schrijft minister Bruins voor Medische Zorg in een reactie op Kamervragen. Normaal zijn er in Nederland 1150 IC-bedden beschikbaar. Volgens de minister zijn tot nu toe 160 mensen met coronavirus opgenomen (of geweest) in een ziekenhuis. Minder dan de helft wordt op een IC verzorgd.
Er kunnen meer bedden worden gerealiseerd door planbare zorg af te schalen. Patiënten die zijn geopereerd liggen daarna vaak op de IC. Ziekenhuispersoneel wordt op een andere manier ingezet, zodat IC-bedden die normaal niet bezet zijn, toch gebruikt kunnen worden. Defensie kan zeventig extra beademingsapparaten leveren. Ook onderzoeken de ziekenhuizen of ze extra beademingsapparatuur kunnen aanschaffen, om zo de capaciteit verder uit te breiden tot uiteindelijk zo'n 2000 IC-bedden.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Het is typisch menselijk om exponentiële groei te onderschatten tot het te laat is.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zelfs al is het driedubbel, dan is het nog relatief haast niks.![]()
twitter:svhoorn twitterde op maandag 16-03-2020 om 12:44:30Eurocommissaris @TimmermansEU zit tot vrijdag thuis in preventieve quarantaine. Hij had onlangs contact met Franse staatssecretaris Brune Poirson die inmiddels positief test op #coronavirus. Timmermans zelf laat weten geen symptomen te vertonen. reageer retweet
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gisteren werd 6.000 besmettingen genoemd, dat zou nog steeds niet enorm veel zijn. Maar dat blijft natuurlijk lastig in te schatten.quote:![]()
Totaal niet relevant ditquote:Op maandag 16 maart 2020 12:51 schreef Sfancta het volgende:
Kwestie:
Nog 1 bed. Zwaar gehavend persoon door een auto-ongeluk of corona geinfecteerde?.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We waren toch zo goed voorbereid? Toen het alleen in China was had men toch al gewoon moeten bestellen of ben ik nou gek?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:50 schreef StateOfMind het volgende:
Ook onderzoeken de ziekenhuizen of ze extra beademingsapparatuur kunnen aanschaffen
Die 70 units die het leger kan leveren is mooi, maar zal een druppel op een gloeiende plaat blijken. Die zijn binnen 1 dag allemaal vergeven lijkt me.
vosss is de naam,
Heel weinig belanden op de ICquote:Op maandag 16 maart 2020 12:52 schreef vosss het volgende:
[..]
We waren toch zo goed voorbereid? Toen het alleen in China was had men toch al gewoon moeten bestellen of ben ik nou gek?
Die 70 units die het leger kan leveren is mooi, maar zal een druppel op een gloeiende plaat blijken. Die zijn binnen 1 dag allemaal vergeven lijkt me.![]()
Nee.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:52 schreef vencodark het volgende:
Maken jullie thuis nu ook extra schoon?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Volgende week wel, want:quote:quote:Op maandag 16 maart 2020 12:50 schreef Tijn het volgende:
Het is typisch menselijk om exponentiële groei te onderschatten tot het te laat is.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Zo zwart wit is het nou ook weer niet hierquote:Op maandag 16 maart 2020 12:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Alsof ik deze reeks van minuut tot minuut volg ofzo
Maar ga lekker door met dat panische gedrag, lekker hamsteren en jezelf vervolgens een paar weken isoleren.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Al vrij snel was er al een dreigend tekort aan mondkapjes in ziekenhuizen, dus tja.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:52 schreef vosss het volgende:
[..]
We waren toch zo goed voorbereid? Toen het alleen in China was had men toch al gewoon moeten bestellen of ben ik nou gek?
Die 70 units die het leger kan leveren is mooi, maar zal een druppel op een gloeiende plaat blijken. Die zijn binnen 1 dag allemaal vergeven lijkt me.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Degene die geen orgaandonor is.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:51 schreef Sfancta het volgende:
Kwestie:
Nog 1 bed. Zwaar gehavend persoon door een auto-ongeluk of corona geinfecteerde?You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Pak je rekenmachine er even bij.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:48 schreef PzKpfw het volgende:
In Nederland valt het reuze mee, +/-1200 besmettingen op 17 miljoen inwoners is niets.
Donderdag hadden we er 600, we zijn nu 4 dagen later.
Die trend van verdubbeling per 4 dagen houdt nog wel even vol.![]()
Want dan gaat er hier op het forum over gestemd worden en ligt het lot van die mensen in onze handen?quote:![]()
IK denk de vrouwen wel jaquote:Op maandag 16 maart 2020 12:52 schreef vencodark het volgende:
Maken jullie thuis nu ook extra schoon?![]()
lief <3quote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
en jou kennende krijgt ze 25 eur terugOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Ga maar uit van Spaanse of Italiaanse taferelen binnenkort van de 12 collega’s die ik heb zijn er al 3 die zich afvragen waar ze nu moeten pilsen. Als of dat het belangrijkste is in het leven de komende 3 weken. Lekker allemaal je gang gaan mensen. Straks de hele boel op slot. Man man man tering MongolenNarf!![]()
quote:![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Ik heb iedere maandag een schoonmaakster die mijn huis schoonmaakt. Maar die heb ik voorlopig even afgezegd. Kan het nu wel even zelf doen komende tijd.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:52 schreef vencodark het volgende:
Maken jullie thuis nu ook extra schoon?Zonder wrijving geen glans![]()
Nee.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:52 schreef vencodark het volgende:
Maken jullie thuis nu ook extra schoon?![]()
Die van mij mag juist meer komen.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb iedere maandag een schoonmaakster die mijn huis schoonmaakt. Maar die heb ik voorlopig even afgezegd. Kan het nu wel even zelf doen komende tijd.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het percentage is wellicht laag, maar als je in totaal heel veel mensen besmet hebt dan is het aantal dat op de IC beland ook heel hoog. En dan zijn het aantal bedden en beademingsunit volstrekt ontoereikend.quote:
Kijk naar Italië. Ik wil helemaal niemand bang maken, maar er is geen enkele gegronde reden om aan te nemen dat het hier beter (of minder erg) gaat worden dan daar. Geen enkele.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Voornamelijk oppervlaktes die ik aanraak als ik buiten geweest ben.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:52 schreef vencodark het volgende:
Maken jullie thuis nu ook extra schoon?
(Deurklinken, kranen etc)
Heb vorige week ff paar flessen bio-ethanol ingeslagen voor dit doel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: