bij mij ook nietquote:
En dan het portret van Thorbecke achter hemquote:Op maandag 16 maart 2020 19:02 schreef Ferdii het volgende:
Wat een bende heeft rutte in zijn kantoor
waarom de fuck heb je nog boeken en cd's op je kantoortje?
Niet als je al geaccepteerd had dat iedereen het gaat krijgen en dat dit nog wel even gaat duren.quote:
dan heb je mijn kantoor nog nooit gezienquote:Op maandag 16 maart 2020 19:02 schreef Ferdii het volgende:
Wat een bende heeft rutte in zijn kantoor
waarom de fuck heb je nog boeken en cd's op je kantoortje?
Het is wel de minpres hoorquote:Op maandag 16 maart 2020 19:06 schreef JediMasterLucia het volgende:
Kan hij niet de verkorte korte versie doen?
youtube werkt wel.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:07 schreef 2dope het volgende:
Moet ik de TV weer aanzetten omdat die fucking site plat ligt
meneer baard van het RIVMquote:Op maandag 16 maart 2020 19:07 schreef Machielovic het volgende:
Deskundigen? Namen en rugnummers graag
Mooi kantoor Oscarquote:Op maandag 16 maart 2020 19:06 schreef Oscar. het volgende:
[..]
dan heb je mijn kantoor nog nooit gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanksquote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mooi kantoor Oscarwaarom twee vuilnisbakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Want jij hebt gehoord waarom de groepsimmuniteit de beste methode is en waarom men voor die kiest terwijl elk ander land (op de UK na) daar niet voor kiest?quote:
Voor dit forum niet, voor de gemiddelde burger zal de boodschap nog best hard aankomen denk ik.quote:
Niet voor lange tijdquote:Op maandag 16 maart 2020 19:09 schreef renwan het volgende:
Hij houdt de optie tot een lockdown wel open
Weet je wat er gebeurt als de economie uit elkaar valt?quote:Op maandag 16 maart 2020 19:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ah, de economie. Het belangrijkste voor deze VVD'er.
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:09 schreef Zipportal het volgende:
Blijf Fokken ondanks een trage server
~Rutte
Hou je rug maar in de gatenquote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:10 schreef asco het volgende:
Een week geleden stond tie nog wat dom lachend handen te schudden.
Geloof me, volgende keer zien we hem weer terug met weer een ander verhaal.
1000 euro voor iedereenquote:
Er is nu niet meer bepaald een alternatief hè. Dan zal je moeten kiezen en binnen die keuze afwegingen moeten maken, die ook nog in de tijd kunnen en zullen veranderen. Dat legt-ie prima uit.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Want jij hebt gehoord waarom de groepsimmuniteit de beste methode is
Ga jij een jaar binnen zitten danquote:Op maandag 16 maart 2020 19:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Zwak optreden van Rutte vind ik.
Met z'n discutabele gezwets over groepsimmuniteit en z'n bezwaren tegen een totale lockdown.
Het klinkt natuurlijk ook wel een beetje alsof je een groep mensen opoffert. Ergens neem je een risico.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Voor dit forum niet, voor de gemiddelde burger zal de boodschap nog best hard aankomen denk ik.
Vergeet niet dat 37,2% van FOK! te dom is om te schijten, En dat je daar zelf bij hoort.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat een idioot achterlijk stomme toespraak
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat een idioot achterlijk stomme toespraak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |