Telefoonummers ook niet?quote:Op maandag 16 maart 2020 08:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen enkel nummer uit China is te vertrouwen.
Wat voor een soort bedrijf?quote:Op maandag 16 maart 2020 08:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is hier weer een grote hihaho op kantoor.. mensen beseffen zich echt niks en hoestende collega's zitten nog steeds vrolijk op hun plek
Vind je?quote:Op maandag 16 maart 2020 07:57 schreef -Chakotay- het volgende:
En toch zijn we allemaal blij dat het in Nederland goed geregeld id
Wedden om 2 pakken toiletpapier?quote:Op maandag 16 maart 2020 08:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Yeaaah right.
De tering. Dan heb je er echt een paar los zitten.
Kan iemand dit vertalen?quote:Op maandag 16 maart 2020 07:43 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:AFP twitterde op maandag 16-03-2020 om 07:43:28#BREAKING France says #coronavirus situation 'deteriorating very fast' https://t.co/U7hKp7Bjmk reageer retweet
Ik vind het echt bizar hoor. Maar waarom worden ze niet weggestuurd?quote:Op maandag 16 maart 2020 08:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is hier weer een grote hihaho op kantoor.. mensen beseffen zich echt niks en hoestende collega's zitten nog steeds vrolijk op hun plek
Snap nog altijd niet waarom men niet buiten mag zijn. Beetje afstand bewaren en je infecteert niemand. Terwijl het erg gezond is om regelmatig een stukje te lopen.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat die toestanden binnenkort hier niet nodig zijn.
Je kunt ook overdrijven he.quote:
Maar op het moment dat je afsluit op de top komt er nog een lading achteraan. Mensen die al geïnfecteerd zijn maar nog geen hulp nodig hebben.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:58 schreef raptorix het volgende:
Waarom het slim is om niet te snel in Quarantaine te gaan:
En wederom ben je aan het liegen. In Honk Kong gaat het normale leven zelfs door en zijn de restaurants zelfs nog gewoon geopend.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:58 schreef funnywell het volgende:
[..]
Vreemd, het werkt in Hong Kong, SIngapore, ZUid Korea en China. En dan is het alleen maar mijn eigen mening.
Dat het rapidemento achteruit gaat....quote:
Hoe kom je daarbij? Een boswandeling ofzo mag toch best?quote:Op maandag 16 maart 2020 08:09 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Snap nog altijd niet waarom men niet buiten mag zijn. Beetje afstand bewaren en je infecteert niemand. Terwijl het erg gezond is om regelmatig een stukje te lopen.
Bel meld misdaad anoniem.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Zoals hij het zegt, precies op het juiste moment, en ik denk dat Nederland daar precies goed zit, niet te vroeg, en niet te laat.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar op het moment dat je afsluit op de top komt er nog een lading achteraan. Mensen die al geïnfecteerd zijn maar nog geen hulp nodig hebben.
Je moet eerder afsluiten.
Ga naar huis, je baas is een lul.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit mag (tot nu toe) ook nog allemaal.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:09 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Snap nog altijd niet waarom men niet buiten mag zijn. Beetje afstand bewaren en je infecteert niemand. Terwijl het erg gezond is om regelmatig een stukje te lopen.
Dat ben ik misschien wel met je eens. Afgelopen dagen vreesde ik dat Nederland te laat zou handelen maar nu is het wel prima ja. Denk ik.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zoals hij het zegt, precies op het juiste moment, en ik denk dat Nederland daar precies goed zit, niet te vroeg, en niet te laat.
Zoiets zou je toch redelijk simpel in een model moeten kunnen gieten? Geen idee of die bestaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:11 schreef raptorix het volgende:
Zoals hij het zegt, precies op het juiste moment, en ik denk dat Nederland daar precies goed zit, niet te vroeg, en niet te laat.
Nee je moet het controleren op zo'n manier dat mensen ziek worden (want heel de bevolking gaat het roch krijgen) maar dat uitsmeren zodat we in het ziekenhuis niet aan de ingang van de spoedeisende hulp al moeten kiezen wie blijft leven en wie niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar op het moment dat je afsluit op de top komt er nog een lading achteraan. Mensen die al geïnfecteerd zijn maar nog geen hulp nodig hebben.
Je moet eerder afsluiten.
Simpele collega's heb je dan....wat ga jij doen? Denk aan en kies voor jezelf.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:07 schreef Jor_Dii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |