Wat is dat nou weerquote:
zo was het bij ons ongefähr het laatst 1946quote:Op maandag 16 maart 2020 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allemaal dicht net als de scholen Mario. Heel veel mensen werken thuis of zitten thuis.
Daar is Dud gek op, die lust er volgens mij wel pap vanquote:
Hoe werkte mensen vanuit huis in 1946quote:Op maandag 16 maart 2020 07:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo was het bij ons ongefähr het laatst 1946
Ja, de hele wereld is van slag. Hoop dat ze het snel allemaal onder controle hebben.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo was het bij ons ongefähr het laatst 1946
Gaat nog wel maanden durenquote:Op maandag 16 maart 2020 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, de hele wereld is van slag. Hoop dat ze het snel allemaal onder controle hebben.
Ja daar ben ik ook bang voor.quote:
Het is nog altijd beter dan het VK. Die doen helemaal niksquote:Op maandag 16 maart 2020 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor.
Dit hebben ze te lang laten doorgaan, de nuchtere Rutte
Toen bleek dat het in China en in Italië zo snel ging had hij gelijk drastische maatregelen moeten nemen.
Maar ja, die is gelul achteraf.
We mogen wel blij zijn dat thuiswerken tegenwoordig voor sommige mogelijk is zodat niet alles stil komt te liggen.
Voor de bedrijven die stil komen te liggen hoop ik dat er een mooie regeling komt.
Goedemorgen mevrouw liefbaarquote:Op maandag 16 maart 2020 07:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Duurt sowieso nog wel 2 maanden zeggen huisartsen
Lekker geslapen lieve damequote:
Is met al die virussen zo. Mexicaanse griep kan je ook nog krijgen.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:26 schreef Dotteke het volgende:
Hoor net op de radio dat het virus nooit meer weggaat in Nederland
Dat we langzaam antistoffen op moeten bouwen
Dat niet iedereen gelijk ziek kan worden en daarom maatregelen stap vor stap worden genomen.
Er liggen mensen een de beademing en mensen aan de hartlongmachine
Ik heel soms. Maar vaak niet het gaat toch nergens overquote:
Het is een virus, ze moeten er iets voor vinden om te voorkomen. Dat duurt even. Tot die tijd voor zichtig zijnquote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-03-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja, die troep gaat nooit meer weg.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:28 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Is met al die virussen zo. Mexicaanse griep kan je ook nog krijgen.
Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op maandag 16 maart 2020 07:34 schreef Dotteke het volgende:
Nee voor de stikstof problemen is dit wel goed.
ik bedoel de puntenquote:Op maandag 16 maart 2020 07:34 schreef Dotteke het volgende:
Nee voor de stikstof problemen is dit wel goed.
Onwerkelijkquote:
Wel lekker weer voor idd.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:36 schreef Dotteke het volgende:
Ja, en gooien ze de benzine prijs omlaag, jammer mensen verbruiken nu bijna niets.
Alhoewel je kan wel de auto pakken en lekker in de natuur gaan rijden. Thermoskan met koffie en broodjes mee en lekker in de natuur gaan eten
O ja, punten zullen er niet veel gehaald kunnen worden.quote:
nee ik was zo goed op 11quote:Op maandag 16 maart 2020 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja, punten zullen er niet veel gehaald kunnen worden.
Veel zijn vrij en komen gezellig mee kletsen.
Het is maar zo Mario ook gezellig toch.?
Ja, gewoon blijven proberen Mario.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |